וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה נחתמה: זה המותג הישראלי שטרמינל איקס רכשה

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 16:41

לאחר שבחודש שעבר חתמה טרמינל איקס על הסכם הבנות, כעת רכשה 51% מחברת בגדי הספורט סטרונגפול: "מזהים בחברה פוטנציאל גדול בישראל ובעולם"

סטרונגפול בקולקציה למען עמותת אחת מתשע/יח״צ

טרמינל איקס רכשה מותג ישראלי: החברה דיווחה לבורסה כי חתמה על הסכמים מחייבים לרכישת 51% מחברת בגדי הספורט סטרונגפול, זאת לאחר שבחודש שעבר דיווחה על חתימה על מזכר כוונות.

סטרונגפול הוקמה בשנת 2020, ומנוהלת ע"י דור קדם וירדן דויטש המשמשים מנכ"לים משותפים. בגדי החברה נמכרים באונליין בלבד, כאשר לפי הודעת טרמינל איקס, מדובר ב"אחד המותגים המובילים בישראל לבגדי אקטיב, עם שיעורי צמיחה ורווחיות גבוהים".

מייסדי החברה אשר משמשים כיום מנכ"לים משותפים - ירדן דויטש ודור קדם - יחזיקו ב-49% מהחברה החדשה שתוקם תחת השותפות וימשיכו לכהן כמנכ"לים משותפים לתקופה מינימלית שהוגדרה.

שווי החברה חושב לפי מכפיל הרווח הנקי של סטרונגפול בהתאם לדוחות מבוקרים לשנת 2023 על בסיס חוב נטו אפס והון חוזר נורמטיבי. כמו כן, חברת סטרונגפול זכאית לתמורה מותנית עתידית אשר תשולם במהלך המחצית הראשונה לשנת 2025, בהתאם למנגנון שנקבע.

חוזקו של כחול לבן מותג סטרונגפול מתרחב. עירד נצר,
מותג סטרונגפול. "הצליח לייצר מיתוג נחשק וקהל לקוחות נאמן בעיקר בגילאי 18-40 תוך זמן קצר יחסית"/עירד נצר

טרמינל איקס מציינת כי המותג שנוסד ב-2020 "מציע מגוון רחב של מוצרי אקטיב לנשים, ברמת גימור גבוהה, בטווח מידות רחב, תמחור הוגן ותחלופה מהירה. הצליח לייצר מיתוג נחשק וקהל לקוחות נאמן בעיקר בגילאי 18-40 תוך זמן קצר יחסית. החברה רואה בעסקה (אם וככל שתושלם) צעד חשוב במימוש האסטרטגיה שלה להרחבת פעילותה בתחום האופנה והלייף סטייל.

כמו כן, לבחירת החברה, במהלך שנת 2027 או שנת ,2028 תהיה רשאית החברה לממש אופציה לרכוש מחברת סטרונגפול 24% מהון המניות בחברת סטרונגפול החדשה לפי שווי חברה המבוסס על מכפיל על הרווח הנקי השנתי בשנת 2026 או ,2027 לפי העניין ובהתאמה.

זוהי אינה הפעם הראשונה שטרמינל איקס רוכשת מותג ישראלי צעיר, כאשר ב-2022 היה זה אתר סיסטרז - מותג בגדי נשים שהוקם על ידי האחיות אלונה ודניאלה צור.

ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X, אמר כי "אנו גאים לדווח על חתימת הסכמים מחייבים עם חברת סטרונגפול. כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של TERMINAL X, אנו בוחנים רכישת חברות איקומרס עם נתוני צמיחה ורווחיות גבוהים. אנו מזהים בסטרונגפול פוטנציאל גדול בישראל ובעולם, ומאמינים שיחד עם היזמים המוכשרים של החברה ותשתיות האיקומרס של TERMINAL X, נדע לממש את הפוטנציאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully