וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: פופ אפ אופנתי, המותג שמעצים, מהפכת הקפה

רונית מטיאס

7.8.2024 / 11:07

ניחוחות יוניסקס, מותג האופנה שנחת לחודש בקניון, מעצבים את הגבות, בייבי באזז, סרומים ממוקדים, הקפה שישדרג לכם את הקיץ והגלידות שימתיקו אץ התקופה

פופ-אפ למותג ל Miss Nori. בר שריר,
פופ-אפ למותג ל Miss Nori/בר שריר

פופ-אפ בקניון

לכל הפאשיוניסטות, מותג האופנה הנחשק Miss Nori שהפך לחביב המשפיעניות, פתח פופ-אפ בקניון רמת אביב כך שאתן יכולות ליהנות עד סוף אוגוסט מקולקציה מדהימה שכוללת את הפריטים האהובים ביניהם: חולצות וגופיות בייסיק, ג'ינסים, חולצות מכופתרות, שמלות ופריטי קרושה שהם חלק בלתי נפרד מה DNA של המותג, לפריטים חדשים ביניהם שמלות מעטפת ארוכות ושמלות סריג ארוכות, חליפות מכנסיים אובר סייז, הכל במידות XS-XXL.

הצבעים השולטים הן לבן, כאמל, אדמה, שחור והדפסי פסים ונמר. אל הפרזנטורית קרין עלייה, מצטרפת ספיר נרקיס, והשתיים עושות חשק לאמץ את הקולקציה.

אלינור ברוך יושע, בעלים ומייסדת המותג: "חנות הפופ-אפ החדשה בקניון רמת אביב, נפתחת בעקבות הביקוש של לקוחותינו להגיע ולמדוד פיזית את הבגדים שלנו, אני מתרגשת לראות את הלקוחות שבאות ונהנות מהקולקציות החדשות והמגוונות עליהן עבדנו במשך חודשים. הפופ-אפ מהווה צעד נוסף בהתרחבות החברה בשנים האחרונות, שהולכת ומתבססת כמותג בגדים מצליח ומוביל בישראל".

פופ אפ בקניון למותג  Miss Nori. בר שריר,
פופ-אפ למותג ל Miss Nori/בר שריר

ניחוחות עם מורשת

אלפא קוסמטיקס מרעננת את הקיץ עם 5 ניחוחות יוניסקס למותג האיטלקי Off-White™ שמתרחב עם קולקציית Off-White™ SOLUTIONS בשת"פ בשמים בעלי שם עולמי. כחלק מאתוס היופי של המותג השואף להעצים אנשים, לבטא את עצמם ולחגוג את הפוטנציאל שלהם, אוף-וויט סלושיין מציע ניחוחות שהם הצהרה אישית, הקולקציה ממשיכה את דרכה של הקולקציה המקורית.

כל ניחוח מככב בבקבוק שעוצב בשת"פ עם המאפרת והמנהלת היצירתית איסמאיה פרנץ', יועצת היופי של אוף ווייט™': "לכל אחד מהניחוחות יש זהות משלו". הסדרה מתאימה לכל הגילאים, הגזעים והמינים ודוגלת במימד חדש של יופי המשלב אנושיות ואינדיבידואליות. עוד מאלפא, קולקציית בשמי מותג פרגאמו-Signorina Unica , מתחדשת עם Libera Signorina ניחוח זוהר, רומנטי וחושני המגלם את החזון הרב-גוני של המותג, החולק כבוד למהות יוצאת הדופן הטמונה בכל אישה ומעודד אותה לאמץ את אישיותה הייחודית, באלגנטיות ובביטחון.

הניחוח הוא תערובת גורמה של תווים עציים ופרחוניים, תווי הדר, אקורד ימי, פרחי אזליאה לבנים וטירמיסו איטלקי והוא מדבר אל האישה הקוסמופוליטית, הניגשת לחיים בסקרנות, אותנטיות וגישה פתוחה. הבושם נוצר בשת"פ ג'רום אפינט, בקבוק הזכוכית האייקוני נצבע בכתום, מקושט בסרט קשת מבד בר-קיימא הלוגו החדש של פרגאמו המגלם את האבולוציה העכשווית של המורשת.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
כוח אלפא  מותגי 'פרגמו' ו'אופ וויט' מתחדשים. יח"צ,
כוח אלפא מותגי 'פרגמו' ו'אופ וויט' מתחדשים/יח"צ

גבות או לא להיות

מגמת טיפוח הגבות מככבת במותג האיפור האיטלקי PUPA, המתחדש עם שני מוצרים לעיצוב הגבות, הראשון Fix & Lift Eyebrow-ג'ל שקוף מטפח בגוון עם אפקט הרמה לגבות מסודרות ומעוצבות, מרקם הג'ל גמיש ושקוף וניתן לבנייה ותיקון ללא תחושת דביקות, לג'ל אחיזה מושלמת וקיבוע הגבות מבלי להכביד עליהן.

מוצר נוסף הוא Plump & Care Eyebrow Gel , לתיקון, צביעה ועיבוי הגבות, לג'ל מרקם קרמי גמיש קליל וגוון מעודן, המאפשר לתקן ולהעצים את צבע הגבות, סיבי התאית והפיגמנטים, עוזרים למלא חללים ריקים בגבות ולהעניק אפקט מילוי ונפח מידי.

החומר הפעיל מורכב מפפטיד מיוחד בשילוב תמצית פרחי תלתן אדום, הממריצים את פעילות זקיקי השיער ומעודדים צמיחת שיער טבעית מהשורש, הרכיבים המיוחדים יוצרים שיכבה המבטיחה אחיזה מושלמת וקיבוע הגבות מבלי להכביד עליהן, להשיג ב-3 גוונים: חום כהה, חום ובלונד. לשני המוצרים, מברשת מיני עם זיפים צפופים במיוחד, המאפשרים לסרק ולעצב את הגבות על-ידי פיזור אחיד של החומר עד לשערות הקצרות ביותר.

גבות או לא להיות ג'ל גבות של Pupa. יח"צ,
גבות או לא להיות ג'ל גבות של Pupa/יח"צ

שלישייה מנצחת

מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's משיק את Ultra Pure High Potency Serum סדרת עם 3 סרומים המעניקים פתרונות ממוקדים לעור הפנים, עם פורמולות מינימליסטיות המעניקות תוצאות אופטימליות.

הסרומים מכילים 10 רכיבים נקיים וטבעוניים, הפורמולות נבדקו קלינית על כל סוגי העור, גם רגיש, הן פועלות במהירות ומעניקות תוצאות מידיות. בסדרה: סרום 5% ניאצינמיד- להפחתת שומן עודף, הניאצינמיד מפחית את השומן העודף למינימום, מסייע להרגיע ולמזער אדמומיות באופן הנראה לעין, מפחית את מראה הפגמים; סרום 9.8% חומצה גליקולית-משפר את מרקם העור, הפורמולה מסירה ביעילות תאי עור מתים; סרום 1.5% חומצה היאלרונית בפורמולה המגבירה מיידית את הלחות בעור ב-89% .

רביעייה מנצחת סרומים חדשים לקיל'ס. יח"צ,
רביעייה מנצחת סרומים חדשים לקיל'ס/יח"צ

מטפטפים טפטפים

כצט משיקה סדרת טפטפים בייבי-באזז המכילה תערובת ייחודית של שמנים טבעיים דוגמת שמן ציטרונלה, שמן עשב לימון, שמן גרניום ושמן פפרמינט, הידועים ביעילותם וסגולותיהם הטבעיות ומתאימים במיוחד לשהייה בבית ומחוצה לו, המוצרים היפו-אלרגניים, ללא פרבנים, SLS וחומרי הדברה, הם נבדקו דרמטולוגית ונמצאו כמתאימים גם לעור רגיש.

בסדרה: אפטר ג'ל להרגעת העור לאחר עקיצות יתושים וחרקים מעופפים, מכיל אלנטואין ותמצית צמח הקמומיל, המקלים על גירוי וגרד; רול-און מועשר באלוורה, אלנטואין, ויטמין E ותמצית צמח הנים, להרגעת העור גם במקרים של אדמומיות ופריחה; מארז מגבונים To Go הארוזים בנפרד למריחה קלה ונוחה, מכיל גם אלוורה, אלנטואין, ויטמין E ותמצית צמח הנים, להרגעת העור במקרים של אדמומיות ופריחה; תערובת שמנים ארומטיים לטפטוף על סביבת התינוק עגלה, בגדים, מצעים ועוד, ניתן לשימוש גם במפזר שמנים ארומטיים-דפיוזר. הסדרה מותאמת לשימוש מגיל 3 חודשים.

מטפטפים טפטפים חברת כצט דואגת לתינוקות. יח"צ,
מטפטפים טפטפים חברת כצט דואגת לתינוקות/יח"צ

הפסקת קפה

קפה טורקי עלית, משיקים לראשונה קפסולות קפה טורקי למכונת אספרסו ביתית בטעם טורקי ובטעם טורקי עם הל-אותו הטעם והניחוח ללא הגרגירים.

עופרי שבו, סמנכ"ל שיווק שטראוס קפה ישראל: "קפה טורקי הוא מותג הקפה האהוב והמוביל מזה 60 שנה בישראל, אנחנו בוחנים כל העת כיצד לחדש ולגוון את הקפה האהוב, כך שיתאים לצרכים השונים שלנו.

לכבוד הקיץ ובעקבות ביקוש הצרכנים, קפה עלית משיקים קפסולות "קפה קר בטעם קוקוס" - מהדורה מיוחדת של קפסולות המציעות איזון והרמוניה של טעמים המשלבים טעמי קפה מעודנים וטעמים מודגשים של קוקוס קלוי, תערובת הפולים מכילה זני ערביקה מדרום אמריקה ורובוסטה מדרום מזרח אסיה, בדרגת חוזק 08, על מארז המהדורה מודפסת תמונה של כוס וקוקוס שעוצבה ב-AI.

פעם ראשונה ששטראוס מעצבים מוצר דרך פלטפורמה זו. סטארבקס משיקה את "ברקפסט"-קפסולות חדשות להכנת קפה קר או חם, בקלייה בינונית ובטעמים מאוזנים טעימים ועשירים במיוחד שניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובחנות האונליין Nestle coffee shop.

הפסקת קפה קפה קר גבריאלה פדר. יח"צ,
הפסקת קפה קפה קר גבריאלה פדר/יח"צ

חדשות ומתוקות

אחרי שקהילת בן & ג'ריס ישראל ביקשה להחזיר את הטעם האהוב נטפליקס & צ'יל-גלידת חמאת בוטנים רכה עם שמנת, צ'אנקים של בראוניס שוקולד רכים וסוורלים של פירורי בייגל מתוק מלוח, המפעל הישראלי שבבאר טוביה, הזמין את האוהדים להיות הראשונים שיטעמו את הטעם שנעדר 4 שנים, הישר מפס הייצור.

גלידת נטפליקס & צ'יל נולדה משיתוף הפעולה בין שני המותגים החולקים ערכים משותפים של חדשנות ויצירת רגעי הנאה מקסימליים ללקוחותיהם. על אריזת הגלידה, מככבות 3 פרות הרובצות על הספה תוך צפייה בתוכנית האהובה עליהן בנטפליקס.

עוד מבן & ג'ריס ישראל, מארז בייתי חדש, של שלישיית סנד-וויץ' בצק עוגיות המשלב גלידת בצק עוגיות אגדית בתוך סנדוויץ', בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס רכות, המצטרפת למארזי הגלידות הביתיים של המותג.

חדשות ומתוקות חידושי הקיץ של בן & ג'ריס. יח"צ,
חדשות ומתוקות חידושי הקיץ של בן & ג'ריס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully