וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתנות למשלוחים: תומר כהן התמנה למנכ"ל וולט

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 11:38

תומר כהן, מנכ"ל חברת Buyme בארבע השנים האחרונות התמנה למנכ"ל וולט. כהן יחליף את ליאור אשכול שמכהנת בתפקיד מאז 2020 וקודמה להנהלה הגלובלית של החברה

בווידאו: "תמונת פרופיל" עם מנכ"ל BUYME תומר כהן/עריכה: גלעד מן מנהיים

חברת Wolt הודיעה היום (ד) שתומר כהן (36) ימונה למנכ"ל החדש של החברה בישראל. כהן הוא מנכ"ל פלטפורמת המתנות הדיגיטלית Buyme מאז 2020, והוביל את החברה לצמיחה משמעותית ולהיותה מובילת שוק המתנות הדיגיטליות בישראל.

ב-2018, הקים כהן עם קבוצת TLC והבעלים ויו"ר הקבוצה בן יקר את חברת Jobit המתמחה באבחון, השמה וניהול קריירה לבני דור המילניאלס. בין היתר ייסד גם את פורום Ximus למנכ"לים צעירים.

כהן יחליף את ליאור אשכול, שהייתה מנכ"לית Wolt ישראל מאז 2020, וכעת מקודמת לתפקיד בהנהלה הגלובלית ותוביל את הפעילות בשווקים אסטרטגיים של Wolt בעולם, ביניהם ישראל.

תומר כהן, מנכ"ל וולט. עופר חג'יוב,
תומר כהן, מנכ"ל וולט/עופר חג'יוב

כהן מסר כי "Wolt היא אחת החברות הצומחות בישראל, עם השפעה משמעותית על מיליוני לקוחות, בתי עסק ושליחים שנהנים מהשימוש בפלטפורמה כל יום. אני שמח על ההזדמנות לעבוד עם הצוות המעולה שהביא את Wolt למקום המדהים בו היא נמצאת היום, ומצפה להוביל את החברה ואת הצוות הלאה לשלבים הבאים של צמיחה וחדשנות. אני רוצה להודות לעובדי BUYME ולדירקטוריון על 4 שנים מלאות עשייה, חדשנות טכנולוגית וצמיחה יוצאת דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully