וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדר האוכל לחדר הישיבות: המסע המפתיע של אשת השיווק המובילה בענף המלונאות

19.8.2024 / 12:59

ענת אהרון חושפת כיצד עבודת קיץ הפכה לקריירה מזהירה, מדוע היא מעדיפה סניקרס על עקבים, ואיך מנהלים רשת מלונות בזמן משבר לאומי. "תמונת פרופיל", פורמט ראיונות חדש וקצת אחר עם בכירות ובכירים בעולם השיווק הישראלי

בווידאו: ענת אהרון, סמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת מלונות פתאל, ב"תמונת פרופיל"/עריכה: גלעד מן מנהיים

בעולם השיווק והמלונאות, ענת אהרון היא שם דבר. כסמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת מלונות פתאל, אחת מרשתות המלונות הגדולות בישראל, היא מובילה אסטרטגיות שיווק חדשניות ומנווטת את החברה דרך תקופות מאתגרות. בראיון מיוחד לתכנית "תמונת פרופיל", פורמט ראיונות חדש וקצת אחר עם בכירות ובכירים בעולם השיווק הישראלי שמתקיים בזמן שאנחנו מכינים להם תמונת פרופיל מקצועית חדשה, אהרון חושפת את הדרך הייחודית שעשתה מעבודת קיץ כמלצרית ועד לצמרת עולם המלונאות הישראלי.

מחדר האוכל לחדר הישיבות

"מיד אחרי צבא חברה אמרה לי, בואי נעבוד בעבודת קיץ במלון דניאל בהרצליה" מספרת אהרון על תחילת דרכה בענף. למרות שהתחילה את לימודי התואר הראשון במדעי המדינה עם כוונות לקריירה דיפלומטית, היא מצאה את עצמה "נדבקת בחיידק" המלונאות דרך עבודת מלצרות בחדר האוכל.

"למדתי דרך הרגליים", היא מתארת את תחילת דרכה. "התחלתי כמקדמת מכירות, זה אפילו לא מנהלת מכירות, ומשם בעצם התקדמתי לעוד ועוד תחומים. תיירות פנים, תיירות נכנסת, עסקים".

ענת אהרון, סמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת מלונות פתאל. צילום מסך, צילום מסך
"במהלך החודשים האחרונים נולדו במלונות פתאל 50 תינוקות וחגגנו לפחות 5 חתונות"/צילום מסך, צילום מסך

ניהול ברשת ענקית

כיום, אהרון אחראית על השיווק והמכירות של 46 מלונות בישראל, חלק מרשת גלובלית של 280 מלונות. "מדובר בחברה שהיא כולה לב וזה לא קלישאתי", היא מדגישה.

כשנשאלה על סגנון הניהול שלה, סמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת מלונות פתאל משיבה: "אני חושבת שאני מנהלת מכילה, ואני חושבת שמה שאני יודעת לעשות הכי טוב זה לבחור נכון." היא מחפשת אנשים "עצמאיים, חזקים, שיבואו עם תשובות לשאלות, שיאהבו קודם כל את הענף לא פחות ממני. קרי, מכורים".

אתגרי הענף ותגובה למשברים

אהרון לא מסתירה את האתגרים בענף המלונאות: "כל דבר משפיע עלינו. כל מגפה, כל משבר כלכלי, כל משבר בטחוני". היא מתארת את ההישגים כ"ניצחונות" שמגיעים מהיכולת "לעשות את השיפטינג, לפנות לקהלים חדשים ולצאת במסרים נכונים ורגישים, ולהצליח למרות ועל אף התקופה".

המשבר הביטחוני האחרון הציב אתגרים חדשים בפני הרשת. "הלילה של ה-7 באוקטובר שבו התחלנו לקלוט את תושבי כיסופים בפלאזה ים המלח ותושבי ניר עם בהרודס תל אביב ובבוטיק תל אביב היה מאוד מאוד מטלטל לצוות", היא משתפת. "הם הגיעו בלי כלום. בלי תעודות זהות, בלי טיטולים, בלי משאבות הנקה, בלי בגדים".

למרות הקשיים, סמנכ"לית השיווק והמכירות של פתאל גאה בתגובת החברה למשבר: "במהלך החודשים האחרונים נולדו במלונות פתאל 50 תינוקות, חגגנו לפחות 5 חתונות, לצערי הרב גם לא מעט לוויות ושבעות. זכות גדולה באמת לארח אותם ולהיות להם בית".

עוד בוואלה

מהפוליטיקה למפעל חיוכים: הסיפור הלא שגרתי של מנכ"ל BUYME

לכתבה המלאה
ענת אהרון, סמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת מלונות פתאל. צילום מסך, צילום מסך
מייצגת דור חדש של מנהלים בתעשיית התיירות והמלונאות בישראל. ענת אהרון/צילום מסך, צילום מסך

עתיד השיווק במלונאות

אהרון רואה את עתיד השיווק במלונאות כמבוסס על חוויה אישית ודאטה. "אנחנו מספקים חוויה ללקוחות שלנו," היא מסבירה. "הדברים הקטנים האלה באים ממקום של דאטה".

היא מתארת חידושים טכנולוגיים כמו אפליקציות לתקשורת עם לקוחות ורובוטים ממותגים המספקים שירותי חדרים. "לשם זה הולך, כדי לשפר את החוויה, לדייק אותה, שתביא יותר שביעות רצון, שתביא יותר נאמנות".

איזון בין קריירה וחיים אישיים

למרות לוח הזמנים העמוס, היא מדגישה את חשיבות האיזון. "מוצאים זמן להכל. אם רוצים ואוהבים", היא אומרת. "אני רוצה לעשות 3 פעמים בשבוע פילטיס מכשירים, אז אני קמה ב-6:00 וב-6:30 מתחילה שיעור. חוזרת, מתחילה את היום שלי".

עם זאת, היא מודה שקשה לה להתנתק לחלוטין בחופשות: "לא יכולה. לא", היא עונה כשנשאלת אם היא מנתקת את הטלפון בחופשה.

ענת אהרון מייצגת דור חדש של מנהלים בתעשיית התיירות והמלונאות בישראל. עם רקע עשיר בתחום, גישה אנושית לניהול, ומחויבות עמוקה לחדשנות ושירות לקוחות, היא ממשיכה להוביל את רשת פתאל קדימה, גם בזמנים מאתגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully