וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל נשפט על גניבה של 800 מיליון דולר, הקורבן הגיע לבית המשפט ודקר אותו

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 10:55

מנכ"ל חברת קריפטו דרום קוריאנית הואשם בגניבת 826 מיליון דולר מלקוחות החברה; מקרים נוספים בעולם של שוד פיזי של מטבעות קריפטו: באוקראינה נרצח גבר לאחר שאולץ להעביר מטבעות ביטקוין לשודדים

קויק: גרף של מטבע קריפטו/cryptosl, טיקטוק

הוגו היונגסו לי, מנכ"ל חברת Haru Invest, המפעילה פלטפורמת השקעות ומסחר בקריפטו, נדקר בצווארו פעמים רבות בבית המשפט בסיאול.

לי, הותקף במהלך ההליכים המשפטיים כנגד מספר בכירי החברה, שהואשמו בגניבת מטבעות דיגיטליים מ-16 אלף משתמשי הפלטפורמה בסכום של כ-826 מיליון דולר.

על פי כלי תקשורת מקומיים, התוקף, גבר בשנות ה-40 לחייו, שנמנה בין קורבנות החברה, קפץ לפתע ממושבו במהלך המשפט והחל לדקור את לי בצווארו באמצעות סכין. לי נפצע, ופונה במיידית לבית החולים. עוד דווח כי הפציעות לא סיכנו את חייו.

הוגו היונגסו לי, מנכ"ל חברת Haru Invest,. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המנכ"ל שנדקר. פונה לבית החולים באופן מיידי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

האשמות כנגד חברת Haru Invest, החלו להגיע לאחר שהחברה עצרה משיכות כספים ב-13 ביוני 2023, כשלמחרת, חברת ניהול הכספים האחראית לפקדונות הלקוחות, Dalio, Haru Invest השעתה לפתע את המשיכות ב-13 ביוני 2023 כשלמחרת, Delio, חברת דומה, שהפקידה חלק מכספי לקוחותיה ב-Haru Invest, עצרה גם היא את המשיכות.

לטענת התביעה מהמשקיעים המקומיים, בכירי החברה השקיעו באופן לא אחראי ולא שקוף את רוב המטבעות שהופקדו על ידי הלקוחות החל ממרץ 2020 עד יוני 2023. ופרסמו לכאורה כי השימוש בכספים נעשה באמצעות טכניקות מתוכמות "ללא סיכון", ושידרו תמונת שווא לגבי מצב יציבות החברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ביטקוין. ShutterStock
ביטקוין. אירועי שוד בתאילנד, אוקראינה ולונדון/ShutterStock

מגמה מדאיגה של פשיעה פיזית?

הדקירה, התרחשה שבועות בודדים לאחר שכנופיה סינית שדדה מטבעות דיגיטליים בשווי של למעלה מ-2 מיליון דולר באיומי אקדח באחוזה יוקרתית בתאילנד, בה אילצה את הקורבן להעביר את המטבעות הדיגיטליים לידיהם.

בעוד שהתקפות סייבר, הונאות פישינג, וניצול חולשות, היו אלה שתפסו את הבמה הראשית כשדובר על הונאות בתחום הקריפטו, ישנה מגמה מדאיגה של התקפות פיזיות ואלימות כנגד מחזיקי מטבעות דיגיטליים.

מקרה נוסף התרחש באוקראינה בחודש יולי האחרון, בו ארבעה גברים חטפו ורצחו זר בקייב, שהיה ידוע כמחזיק ביטקוין. התוקפים, אילצו את הקורבן להעביר 3 מטבעות ביטקוין שהיו בבעלותו לארנקיהם, לפני שחנקו אותו.

גם בלונדון, ב-17 ביוני, שלושה גברים חמושים השתמשו במאצ'טות כדי לפרוץ לבית, בו אילצו את הבעלים להעביר אליהם כ-1,000 מטבעות את'ריום (ETH) בשווי של 2.5 מיליון דולר. במקרה הספציפי הזה, לא נגרם לקורבן נזק פיזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully