וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ': "כל מי שישבות מחר לא יזכה לתשלום"

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 19:12

שר האוצר הודיע כי נתן הנחיה לאגף השכר באוצר שלא לשלם לשובתים: "צר לי שבמקום להיכנס מתחת לאלונקה של מדינת ישראל יש מי שמגשים את חלומו של סינוואר, ובמקום לייצג את העובדים הישראלים הוא בוחר לייצג את האינטרסים של חמאס"

סמוטריץ': "לו היתה התיישבות יהודית בגוש קטיף, הטבח לא היה קורה"/כנס קטיף לאחריות לאומית

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' יצא במתקפה על החלטת ההסתדרות לשבות: "נתתי הנחייה לאגף השכר במשרד האוצר שכל מי שישבות מחר לא יזכה לתשלום, ואני שמח לראות שיש רשויות מקומיות שלא מיישרות קו עם ההחלטה הזו של יו"ר ההסתדרות".

לפי סמוטריץ', "צר לי שבמקום שיבחר להיכנס מתחת לאלונקה של מדינת ישראל ברגעים הקשים ולתת יד לחיזוק הכלכלה הישראלית ולתמיכה בעסקים ובמילואימניקים, הוא למעשה מגשים את חלומו של סינוואר, ובמקום לייצג את העובדים הישראלים הוא בוחר לייצג את האינטרסים של חמאס.

"אני קורא לעובדים להגיע לעבודה מחר ולא לתת יד להשבתה שפוגעת במדינת ישראל בזמן מלחמה ובימים מאתגרים ומורכבים כאלה".

בצלאל סמוטריץ'. צילום: אורן בן חקון/פלאש 90, עיבוד תמונה
בצלאל סמוטריץ'/עיבוד תמונה, צילום: אורן בן חקון/פלאש 90

סמוטריץ' הוסיף כי "הכאב הוא אינסופי אבל אין לנו ברירה אלא לנצח. אנחנו בצומת דרכים קריטי לעתידנו.

"יש מי שהכאב, והקושי, והמחירים הכבדים גורמים לו לדרוש מאיתנו לעצור. להיכנע, לסגת, לעצום שוב עיניים, לשקוע בדמיונות על הסדרים שלא שווים את הניירות שהם כתובים עליהם ולשגות באשליות של ערבויות בינלאומיות חסרות משמעות. אם חלילה נקשיב לקולות הללו ונעצור באמצע זה יהיה אסון.

"שלושים שנה עצרנו באמצע. שלושים שנה לא רצינו לשלם את מחיריה הכואבים של המלחמה ולכן שכנענו את עצמנו שאין פתרון צבאי לטרור. עכשיו עת התיקון".

"ב-7 לאוקטובר קיבלנו סטירת לחי מצלצלת. חטפנו את האסון הגדול בתולדות המדינה שלנו והבנו בעל כורחנו שאם חפצי חיים אנחנו, ואכן חפצי חיים אנחנו, אין לנו ברירה אלא להילחם ולנצח.

"ממשיכים מעזה ללבנון וליהודה ושומרון. באותה עוצמה, באותה נחישות ומקצועיות, באותה התמדה, עד הסוף. זו חובתנו כמנהיגות שנגזר עליה להוביל במשמרת שלה את התיקון ההיסטורי הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
משפחות החטופים בכיכר בקריאה לעסקה עכשיו 31 באוגוסט 2024. פאולינה פטימר, אתר רשמי
"מבקשים להחזיר אותנו לאותו מסלול של חוסר אמון ואמונה ולעצור באמצע ולחזור לנתיב הכניעה"/אתר רשמי, פאולינה פטימר

עוד אמר סמוטריץ' כי "ככל שהמלחמה מתקדמת, ככל שאני מתבונן ימינה ושמאלה, חווה את הלחצים הבינלאומיים האדירים, שומע את מנהיגי האופוזיציה חסרי האחריות, שגם אחרי הטבח הנורא הזה מבקשים להחזיר אותנו לאותו מסלול של חוסר אמון ואמונה ולעצור באמצע ולחזור לנתיב הכניעה, כשאני צופה בתקשורת חסרת האחריות הלאומית ובמופעי האימים של קבוצות אנרכיסטיות, אני מבין שיש לנו תפקיד גדול דווקא עכשיו. בכל משמרת אחרת המלחמה היתה נעצרת מזמן, בדיוק כמו כל ה"סבבים" של העשורים האחרונים. רק אנחנו מחויבים לתקן את עוולות הקונספציה, לעמוד בלחצים האדירים, מבית ומחוץ, ולהמשיך בעזרת השם להילחם עד הניצחון.

"אני משוכנע שקולות החולשה הם מיעוט שזוכה לתהודה תקשורתית ופוליטית גדולה, אבל רחוק מלייצג את רוב העם. אני מאמין שהרוב הגדול בעם שלנו מבין היטב שאין ברירה. יש בו כוחות חיים בריאים, אמונה עזה בצדקת הדרך, אומץ להילחם עליה ונכונות לשאת במחיריה. יחד, בעזרת השם נעשה וננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully