וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים ליד ביתו של יו"ר ההסתדרות: "סיוע לחמאס"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 8:44

מפגינים התאספו הבוקר ליד ביתו של יו"ר ההסתדרות וטענו כי השביתה פוליטית ומסייעת לסינוואר ולחמאס; אתמול אמר בר דוד: "מכונת הרעל כבר עובדת, אנשים מאיימים ומקללים מחוץ לביתי. אני לא חושש מאף אחד"

מחאה ליד ביתו של יו"ר ההסתדרות בר דוד/שימוש על פי סעיף 27א'

מפגינים התאספו הבוקר ליד ביתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד כשהם מאשימים אותו בשביתה פוליטית שמסייעת למטרות חמאס. המפגינים הלא רבים קראו "שביתה פוליטית, סיוע לחמאס", ונשאו שלט שעליו נכתב "סינוואר: 'בר דוד, המשך כך'".

אתמול אמר בר דוד כי "אנחנו הולכים לא למקומות טובים בכל התחומים. ואני מוטרד מאוד. מכונת הרערל כבר עובדת - כבר עכשיו יש איומים ויש אנשים מחוץ לבית מקללים, עומדים מחוץ לבית וצועקים. הזמנו משטרה. אני לא חושש מאף אחד אני חייל של המדינה. זה בלתי נתפס. אנימ וטרד מאוד מהשיסוי, מהקיטוב. והפכנו לשני שבטים. זה זמן המבחן שלנו יחד, אנחנו צריכים לראות שאנשים ישבתו ולהראות שיש לנו עוצמה".

מחאה ליד ביתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, אוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המפגינים הבוקר. "סינוואר: 'בר דוד המשך כך'"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בר דוד אמר אתמול בערב במהלך כינוס החירום של פורום העסקים כי "אני אמרתי כל הזמן שאני מחכה לנקודה. גם עכשיו אני קצת יורה באפילה. אבל אני יכול לעשות מהלך. לא היתה לי את ההזדמנות הזאת.

"היום אני משוכנע ב-100% שהעסקה מטורפדת בגלל עניינים פוליטיים. חד משמעית. הרי אתה יכול לחזור לציר פילדלפי במהלך די מהיר. אני גם לא רואה שעזה הולכת לשום מקום והיא תמיד תישאר כאן עם העזתים בפנים הם לא הולכים לשום מקום ואין להם לאן ללכת אגב. יש להם ים, ישראל ומצרים. מה יהיה שם בעוד עשר שנים? שאלה טובה. אנחנו כנראה נצטרך להילחם בהם הרבה זמן. אבל צריך לעשות פאוז כדי להחזיר את האנשים שלנו הביתה. אנשים שלקחו אותם מהמיטות.

"זה קו פרשת מים שאני לא יודע לאן נלך ממנו, אבל אני מצפה שיחזירו את החטופים הביתה, שיטפלו בכלכלה, הכלכלה הולכת אחורה ודירוג האשראי שיורד הוא סכנה קיומית למדינה. חוסר התקציב גם הוא סכנה למדינה. הרבה דברים נעשים בצורה לא אחראית ואנא אנו באים?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully