וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקידום מגיע השדרוג: כמה תרוויח בתו של רמי לוי כמנכ"לית משותפת?

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 11:21

אסיפת בעלי המניות התבקשה לאשר תנאי שכר ללוי, לאשתו המשמשת גזברית ולבתו שקודמה להיות מנכ"לית משותפת - מדמי ניהול, דרך מענקים ועד לרכב יוקרה ואש"ל ללא הגבלה

רמי לוי שיווק השקמה בקמפיין מרגש ברוח התקופה/יח"צ

אחרי הקידום מגיע השדרוג: לאחר שיפית אטיאס מונתה לתפקיד מנכ"לית משותפת ברשת הסופרים רמי לוי, משודרג כעת שכרה לסכום של כ-1.5 מיליון שקל בשנה, המורכב מדמי ניהול ומענק, זאת לצד שורה של תנאים נוספים.

חברת רמי לוי שיווק השקמה דיווחה בשבוע שעבר לבורסה על המינוי של יפית אטיאס, בתו של בעל השליטה בחברה רמי לוי, למנכ"לית משותפת במקביל לאביה.

אתמול בערב דיווחה החברה על תנאי השכר שהיא מבקשת לאשר לאטיאס, לצד הארכת תנאי השכר של הוריה - רמי לוי ועדינה לוי, לשלוש שנים נוספות. לוי הוא מייסד החברה אשר משמש בה מנכ"ל משותף ודירקטור, ואשתו עדינה משמשת סמנכ"לית וגזברית. החברה זימנה את בעלי המניות לפגישה שבה יצביעו על אישור תנאי השכר.

יפית אטיאס לוי, סמנכ"לית השיווק ברשת רמי לוי שיווק השקמה, עם הדיסקית. יחצ,
יפית אטיאס לוי, סמנכ"לית השיווק ברשת רמי לוי שיווק השקמה, עם הדיסקית/יחצ

אטיאס, שלא תשמש יותר שכירה בחברה אלא תספק לחברה שירותים באמצעות חברת ניהול חיצונית שבבעלותה, תקבל דמי ניהול של כ-912 אלף שקל בשנה (כ-76 אלף שקל בחודש פלוס מע"מ) לצד מענק של כ-600 אלף שקל, כלומר סכום של כ-1.5 מיליון שקל בשנה. מדובר בסכום גבוה פי 3 בהשוואה לשכרה הנוכחי כסמנכ"לית שיווק של החברה העומד על כ-560 אלף שקל בשנה.

בנוסף תהיה זכאית אטיאס לשורה של תנאים שביניהם רכב חברה, עד לדרגה 7 כולל (רכב שעלותו 300 אלף שקל ומעלה) על-פי בחירתה ותישא בעלות גילום הוצאות שווי הרכב, החזקתו והחלפתו. אטיאס זכאית להחזר הוצאות שוטפות ללא תקרה, ביטוח נושאי משרה ודירקטורים וגם הוצאות סלולר.

לוי ביקש מהאסיפה לאשר את עלות שכרו לשלוש שנים נוספות. גם לוי מקבל תשלום המורכב מדמי ניהול בגין שירותי ניהול, לצד מענק. דמי הניהול החודשיים יהיו בסך 95,000 שקל בתוספת מע"מ המסתכמים בכ-1.1 מיליון שקל בשנה, וכן מענק שיעמוד על כ-1.84 מיליון שקל, ובסך הכל כ-3 מיליון שקל בשנה, ובנוסף רכב יוקרה, אש"ל ועוד.

עדינה לוי, גזברית החברה שהיא אשתו של לוי ואימה של אטיאס, תשתכר 480 אלף שקל בשנה תמורת חצי משרה, לצד רכב יוקרה שיוחלף כל שנתיים וחצי ותנאים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully