וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: וויז במשא ומתן למכור מניות לפי שווי של 20 מיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 10:28

לפי דיווח בבלומברג החברה שוקלת עסקה שתאפשר לבעלי המניות הקיימים להציע למכירה החזקות שלהם בשווי של בין 500 מיליון דולר ל-700 מיליון דולר

בטחון מידע מציל חיים!/ענף הדרכה אמ"ן.

דיווח: חברת אבטחת הסייבר הישראלית וויז (Wiz) בוחנת מכירה אפשרית של מניות קיימות לפי שווי שנע בין 15 מיליארד דולר ל-20 מיליארד דולר, כך דווח היום (שלישי) בבלומברג ניוז.

מדובר בעסקה שתאפשר לבעלי המניות הקיימים להציע למכירה מניות בהיקף של בין 500 מיליון דולר ל-700 מיליון דולר מאחזקותיהם, כך לפי הדיווח שהתבסס על גורמים המעורים בנושא.

Wiz, שנוסדה ב-2020 על ידי יוצאי יחידת 8200 אסף רפפורט, עמי לוטבק, ינון קוסטיקה ורועי רזניק, מספקת פלטפורמת אבטחת מידע לענן. כך למשל, באמצעות חיבור פשוט, הטכנולוגיה סורקת את כל הרבדים של הענן - החל מתשתית הרשת, דרך הרשאות הגישה ועד לקוד האפליקציות עצמן. הניתוח המעמיק חושף חולשות נסתרות, טעויות תמימות ופרצות אבטחה שעלולות להוות פתח לתוקפים.

החברה גייסה עד כה 1.9 מיליארד דולר כאשר במאי האחרון הכריזה על גיוס הון של כמיליארד דולר לפי שווי של 12 מיליארד דולר.

אסף רפפורט, מייסד-שותף ומנכ"ל Wiz. עומר הכהן,
אסף רפפורט, מייסד-שותף ומנכ"ל Wiz/עומר הכהן

ביולי האחרון החברה סירבה להצעת רכישה של גוגל תמורת שווי של 23 מיליארד דולר. "לומר לא להצעות כל כך מכובדת זה קשה", כתב אסף רפפורט, המנכ"ל ואחד ממייסדיה של החברה, במכתב ששלח לעובדיו.

במייל ששלח ל-1,200 העובדים, כתב רפפורט כי "אני יודע שהשבוע האחרון היה אינטנסיבי, עם השמועות על רכישה פוטנציאלית. בעוד שאנו מחמיאים מההצעות שקיבלנו, בחרנו להמשיך בדרכנו לבניית Wiz".

לדבריו, "אגיע ישר לעניין: היעדים הבאים שלנו הם מיליארד דולר ב-ARR (הכנסה שנתית חוזרת) והנפקה לציבור (IPO). לומר לא להצעות כל כך מכובדות זה קשה, אבל עם הצוות יוצא הדופן שלנו, אני מרגיש בטוח בבחירה הזו".

  • עוד באותו נושא:
  • וויז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully