וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מה הכי קטן בעולם, בעל צבע ירוק ועומד לחולל מהפכה?

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 19:38

מגיעים לשיא בלילה, המאיירת שמטיילת, איך להשיג מראה שיער חלק בבית בלי לשרוף את השיער, התנין שגדל, מותגי אופנה מובילים שמשיקים בשמים, עוגות הדבש שימתיקו לכם את השנה וקטן-קטן אבל גדול

קולקציה של לקוסט בפריז. יחסי ציבור,
קולקציה של לקוסט בפריז/יחסי ציבור

ממסלול האופנה בפריז לישראל

פלאגיה קולוטורוס, המנהלת האמנותית החדשה של מותג לקוסט, השיקה את קולקציית הבכורה שלה בתצוגה שנערכה באצטדיון רולאן גארוס בפריז וחגגה את המורשת של המותג, במחווה לניצחון ב-1927 של הטניסאי האגדי רנה לקוסט, מייסד המותג.

האבולוציה שמובילה קולוטורוס, מסמנת נקודת מפנה במותג הנשען על סגנון הספורט ונוגע באסתטיקה של אופנה גבוהה.

הכיוון החדש אליו מובילה קולוטורוס, משמר את המורשת העיצובית, עם גזרות הנשענות על השילוש הקדוש של המותג: חופש, יצירתיות ופשטות. הקולקציה בוחנת מחדש את הקודים של מדי הטניס הצרפתיים ומעניקה להם פרשנות מתוחכמת ואלגנטית בהשראת שנות ה-20 וה-30, ההשראה הספורטיבית מחוזקת באלמנטים של חייטות, הצלליות הנקיות מקבלות פרופורציות חדשות.

קולוטורוס מתבססת על האיור המקורי של התנין שהפך לאייקון והיה תמיד בצד של הלב, אותו איירו רנה לקוסט וחברו הקרוב רוברט ג'ורג', שחקן הוקי קרח צרפתי.

אל הצבעוניות הקלאסית של לקוסט: לבן-צבע מדי הטניס וירוק-סמל לוגו התנין והמגרש, מצטרפים כחול שמיים וחום חימר טרקוטה.

דברה יניצק, מנהלת מחלקת הסחר של המותג: "רוב פריטי הקולקציה הם פריטי יוניסקס, הגזרות נקיות ומזוהות עם המותג, האלמנטים העיצוביים זוכים בגרסה מעודנת, מכל דגם יש רק שני פריטים".

בין הפריטים המובילים: מכנסי ג'ינס עם רקמה לבנה מובלטת של התנין, חולצה עם ההיסטוריה של המותג, ג'ינס תכלת עם הדפס תנין בולט בצבע לבן, סוודר מצמר אלפקה שחור עם סריגה של תנין, חליפה מחויטת, חליפת טניס שחורה עם גימורים לבנים ווסט עם סריגת צמות.

הקולקציה תימכר רק בבירות אופנה מובילות, ביניהן תל-אביב, כאן היא נחתה ב- Five Point Four שבמתחם שרונה ותימכר גם באתר פקטורי 54.

קולקציה של לקוסט בפריז. יחסי ציבור,
קולקציה של לקוסט בפריז/יחסי ציבור

תיקון לילה

שנת לילה מיטיבה לא רק עם הגוף שלנו אלא גם עם עור הפנים, עובדה שהפנימו לפני 40 שנה באסתי לאודר-מותג ביוטי המתמחה במדע העור בלילה, תוסיפו לזה 30 שנות מחקר אודות ייצור הקולגן הטבעי של העור שמגיע לשיאו בלילה וקבלו מהפכה לילית.

Revitalizing Supreme+ Night Power Bounce Creme הוא קרם תיקון לילי, הרותם את כוחו של הקולגן ומבצע 3 פעולות במהלך הלילה: הגנה, תיקון וחיזוק, הקרם תומך בייצור הקולגן הטבעי של העור ומעניק חיזוק פי-10 בזכות טכנולוגיה בלעדית המכילה 8 רכיבים עוצמתיים המגבירים את מוצקות העור.

מה מובטח? תוצאות גלויות בן לילה, הפחתת מראה קמטים וקמטוטים ב-15% לאחר שנת לילה אחת וחיזוק הקולגן הטבעי של העור תוך 4 שעות.

הקרם מכיל תמצית אצות מרוכזת, תמצית סיגסבקיה וויטמיןE הפועלים בסינרגיה, מגנות על העור מפני גירוי ורדיקלים חופשיים הנובעים מזיהום סביבתי, שמש וסטרס שלא חסר לנו בימים אלה ובשמירה על מאגר הלחות בעור וחיזוק תפקוד מחסום העור.

תשכחו מקרם לילה כבד של פעם, למוצר יש מרקם קל וקטיפתי הנמס אל תוך העור והוא מותיר ענן של ניחוח תווי מנדרינה, ברגמוט, סיגלית ואלגום.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
קרם לילה חדש של אסתי לאודר. יחסי ציבור,
קרם לילה חדש של אסתי לאודר/יחסי ציבור

ניחוחות אופנתיים

הקשר בין עולם האופנה ותחום הבישום נולד בבית מדרשה של קוקו שאנל האגדית כבר ב-1922, האופנאים הפריזאים ששאבו ממנה השראה, אמצו את הטרנד שעובד עד היום והנה ההוכחה.

המותג "ג'יבנשי" אימץ את הנועזות האייקונית של הבושם L'Interdit המהווה אבן דרך בהיסטוריה של המותג שהקים ב-1957, הוברט דה ג'יבנשי, לפני 6 שנים הניחוח הושק מחדש ומאז הוא בנסיקה.

הניחוח החדש L'Interdit Absolu מסמן שלב חשוב בסיפור של הניחוח, הפותח דלת למימד רדיקלי עם תווי קשמיר, פרחי תפוז, טוברוז ויסמין סמבק, לבנדר, הל, נרולי, טבק ורום.

קולקציית הבישוםBvlgari Omnia של המותג "בולגרי", מציגה את הגרסה היוקרתית של הבושם האייקוני קריסטלין א.ד.פ.

המותג שאב השראה מסיפור תה הלוטוס ומכיל תווי פרח הלוטוס, תמציות של: תה ירוק, יסמין אבסולוט, מאסק, סנדלווד, מנדרינה ירוקה אורגנית ואגס נאשי.

המותג נאמן לפרויקט 'אבני הפרחים של הודו', המקדם חקלאות יסמין בת-קיימא, וכולל 80 חקלאים שהוכשרו בשיטות חקלאות בת-קיימא והבטחת עתיד רווחי לדורות הבאים.

מותג קנזו משיק את La Récolte Parisienne ניחוח חדש בסדרת Flower By Kenzo , המחזיר לחיים את אהבת המותג לפרחים, שנוצר בהשראת שדה פרחים עירוני בפריז, המנוהל בשיטות ביו-דינמיות.

הבושם מכיל מרכיבים טבעיים כמו דליות שגודלו בטכניקת Nature Print® המאפשרת להפיק את המולקולות הריחניות של הפרחים מבלי לקטוף אותם, תווי ורד דמשק, מושק לבן, מנדרינה צהובה, פלפל ורוד ופולי טונקה.

כמותג המחויב לסביבה, הבושם מכיל 93% רכיבים ממקור טבעי וממשיך את מחויבות המותג לשמירה על הסביבה.

מותג התכשיטים TOUS משיק את Electrotouch ניחוח מחשמל, לנשים שמקרינות אנרגיה ויודעות שהן מרכז תשומת הלב.

הבושם מכיל תווי אגס, אשכולית, חמוציות, פריחת יסמין ותפוז, קרם שניטי, סנדלווד, וניל, פרלין ו-Dreamwood™ - מרכיב טבעי המיוצר בטכנולוגיה ירוקה.

בשמי יוקרה של מותגי אופנה. יחסי ציבור,
בשמי יוקרה של מותגי אופנה/יחסי ציבור

רגעים אמיתיים

מאיירת האופנה טליה צורף, שעבדה עם בתי אופנה מובילים ביניהם: שאנל, דיור ופנדי והאיורים שלה הופיעו בעיתונים כמו ווג, פורבס והניו-יורק טיימס, משיקה עם SABON אתThe Little Marvels of Paris-מארזי טיפוח מאוירים במהדורה מוגבלת בהשראת פריז.

בסדרה: שמן רחצה, פילינג גוף, חלב גוף משי, בודי ג'לה, קרם ידיים, או דה סאבון, מפיץ ריח וערכות מתנה, עם תמצית אורגנית של פרח הלינדן בעל עלים בצורת לב המאפיין את העיר.

צורף: "‏רציתי להראות את הצדדים הקסומים והנסתרים של פריז, הרגעים שמרגישים כאשר מגיעים לעיר האורות אבל לא מסמלים אותם בסמל ספציפי, המרפסת הקטנה מול הנוף עם הקפה והקוראסון, הפארקים בהם ניתן לשבת שעות-הדברים הקטנים והמופלאים שרציתי להעביר באמצעות כתב ידי, כמו הזמנה לחוות את פריז".

ירון לוי, מנכ"ל סבון: "התחלנו כחברה שהתמקדה במוצרי אווירה לבית, היום הפוקוס הוא על מוצרי טיפוח לפנים ולגוף בדגש על איכות ונראות ושדרוג נראות החנויות".

מארזי טיפוח מאוירים של המאיירת טליה צורף. רונן מנגן,
מארזי טיפוח מאוירים של המאיירת טליה צורף/רונן מנגן

חד וחלק

אוהבות שיער חלק ללא מאמץ? כדאי שתכירו את המהפכה החדשה של דייסון, שמשיקה את Dyson Airstrait - מחליק לשיער רטוב ויבש שעובד על זרימת אוויר עוצמתית וממוקדת, המייבשת ומחליקה את השיער.

המחליק מתאים למגוון סוגי שיער ומאפשר להגיע למראה שיער חלק וטבעי עם נפח וגמישות, מבלי לחשוש מפלטות חמות ששורפות את השיער.

ג'יימס דייסון, מייסד המותג והמהנדס הראשי: "הבנה מעמיקה של ניצול הפוטנציאל של זרימת אוויר עוצמתית, היא הבסיס לביצועים של מחליק השיער החדש, המומחיות שצברנו ב-25 השנים האחרונות, היא שאפשרה לנו להשיק את מחליק השיער המתקדם, ללא פלטות חימום וללא נזקי חום, התהליך חוסך זמן, שומר על חוזק השיער ומאפשר להשיג מראה חלק וטבעי, המהנדסים שלנו חקרו לעומק הכל, ממבנה השיער ועד לדינמיקת זרימת האוויר, תוך הבנת הנזקים התרמיים, המכניים והכימיים והשפעתם על בריאות השיער".

המחליק החדש של דייסון. יחסי ציבור,
המחליק החדש של דייסון/יחסי ציבור

המהפכה הירוקה

גרגר הנחלים שהוכרז לאחרונה כירק הכי בריא צריך להיזהר, אל חיינו נכנס כוכב חדש, Wanna Greens-הירק הירוק הקטן ביותר בעולם, המבוסס על צמח הוולפיה, שיחולל מהפכה בתעשיית המזון הטרי ובהרגלי התזונה שלנו.
Wanna Greensהוא תוצר של טכנולוגיית ה- Quantum-Farm המהפכנית שפיתחה ד"ר ציפי שהם, ביולוגית, שותפה מייסדת ומנכ"לית החברה, מדובר בחווה פנים-מבנית, אנכית ומודולרית המשלבת טכנולוגיות מתקדמות של אוטומציה ובינה מלאכותית ומחקה את הצמיחה הקוונטית שבטבע ומאפשרת גידול בר-קיימא.

שהם: "הגורם המשמעותי שמשפיע על בריאותינו הוא המזון, שיטת הגידול הייחודית, מאפשרת ייצור יעיל, נקי וסטרילי של Wanna Greens , תוך שמירה על ערכים תזונתיים גבוהים ומזעור השימוש במשאבים בחבילה קטנה. למוצר יש ערך תזונתי גבוה במיוחד, יותר ברזל מתרד, יותר אבץ מברוקולי וקייל, ויותר אשלגן מכל ירק אחר, הוא נוח ופשוט לצריכה ונשאר טרי במקרר למשך שבועות, בזכות גידולו בסביבה סטרילית, אין צורך לשטוף לפני שאוכלים.

מדובר בתחילת עידן חדש בתחום התזונה והחקלאות ובדרך חדשנית, נוחה ובריאה לשלב ירקות טריים בתפריט היומי שצפוי לשנות את פני תעשיית המזון הטרי, המוצר מאושר כמוצר Non-GMO, לאחר שעבר הסמכה מחמירה של פרויקט The Non-GMO".

בזכות שת"פ אסטרטגי בין GreenOnyx ורותי ברודו מבעלי קבוצתR2M , wanna greens יהיה זמין באתר הדליקטסן של ברודו, בסניפים נבחרים, וברשת קבוצת R2M, ברודו: זהו העתיד של תזונת העולם".

המהפכה הירוקה - Wanna Green. אסף קרלה, חברת חשמל
המהפכה הירוקה - Wanna Green/חברת חשמל, אסף קרלה

נאמנים לנאמן

בין הרעות במדינה, טוב שיש חגים מאחדים, רשת "מאפה נאמן"-ממובילות עולם הלחמים, המאפים והקינוחים, נמצאת בכוננות (חיובית לא לדאוג) ומשיקה קולקציית עוגות וקינוחים, לצד עוגות דבש קלאסיות ועוגות יצירתיות.

מימי נאמן שייך, מבעלי הרשת: "ראש השנה הוא חג מיוחד וקדוש, מלא בתפילות לשנה טובה, מתוקה ומבורכת, זהו אחד החגים המשמעותיים ביהדות, חג משפחתי גדוש בשמחה, אוכל טוב וכמובן דבש. קולקציית העוגות שלנו, משלבת דבש כחומר גלם עיקרי, תבלינים ושילובים קולינריים מיוחדים. עם ישראל אוהב את המסורת, והביקוש לעוגות הקלאסיות שלנו ממשיך להיות גבוה".

בקולקציה: עוגת דבש פס קלאסית; עוגת דבש קלאסית; דבש שטרוייזל; דבש שקד מולבן; דבש פקאן גרוס; קוגלהוף: דבש קלאסי, קראמבל שקדים, תפוח בדבש, שוקולד אספרסו, גזר, דבש עם פונדנט לבן ודבש קלאסי בזיגוג פונדנט דבש-לבן; רול דבש רטרו; דבש קדאיף; עקיצת דבש פרווה; עוגיות דבש: דובשניות; לבבות דבש; מארז סופלה מיני סופלה דבש; מארז כדורי שוקולד; חלת כתר ועוד.

עוגות דבש ברשת "נאמן". גיל אבירם,
עוגות דבש ברשת "נאמן"/גיל אבירם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully