וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרומות של מיליון שקל לשתי נרצחות בפיגוע הרכבת ביפו

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 9:36

הציבור תרם כמיליון שקל לילדיהן של נרצחות הפיגוע ענבר שגב ויגדר ונדיה סוקולנקו: "זקוקים לתמיכה שלנו כדי לעבור את התקופה הבלתי אפשרית הזו"

זירת פיגוע הירי ביפו, שדרות ירושלים/מעריב

תרומות של כמיליון שקל נאספו לילדיהן של שתי נשים שנרצחו בפיגוע ברכבת הקלה ביפו בשבוע שעבר.

באתר giveback נפתחו עמודי תרומות לשתיים מנרצחות הפיגוע ביפו - נדיה סוקולנקו וענבר שגב ויגדר. עד כה הציבור תרם כמיליון שקל לכל משפחה, לטובת הדאגה לילדים שנותרו יתומים ותמיכה במשפחות שחוו טרגדיה.

זירת פיגוע, תחנת ארליך, הרכבת הקלה, 1 באוקטובר 2024. אורי סלע
זירת פיגוע, תחנת ארליך, הרכבת הקלה, 1 באוקטובר 2024/אורי סלע

בעמוד "עזרה לעתיד של ארי" לטובת בנה של ענבר שגב ויגדר, נכתב כי "ארי הקטן איבד את אמו ענבר שנרצחה בפיגוע הנוראי ביפו. בגיל 9 חודשים הוא צריך ללמוד לחיות בלי אמא, ואנחנו רוצים להבטיח שהחיים שלו יהיו טובים ויציבים עד כמה שאפשר.

"בפיגוע הנורא שהתרחש ביפו, איבדנו את ענבר שגב ויגדר, בת 33, אמא לתינוק בן תשעה חודשים. ענבר, שהייתה מאמנת כושר ומורה לחינוך גופני, הפגינה גבורה עילאית כאשר הגנה בגופה על בנה, ארי, במהלך הפיגוע. בזכות הקרבה זו, ארי הקטן ניצל ממוות בטוח, אך המציאות הטרגית לקחה מאיתנו את ענבר, שהייתה עמוד התווך של משפחתה.

"בעלה האהוב, יערי, וארי הקטן נותרו להתמודד עם החלל העצום שהותירה ענבר. כעת, הם מוצאים את עצמם במציאות חדשה וקשה מנשוא - לאבד אם ואישה אהובה בגיל כה צעיר, בדיוק כשהחיים היו צריכים לפרוח. יערי וארי נזקקים כעת לתמיכה שלנו כדי לעבור את התקופה הבלתי אפשרית הזו, ולתת לארי לגדול בסביבה אוהבת ובטוחה, למרות המציאות הקשה".

עד כה נתרמו לארי יותר ממיליון שקל על ידי למעלה מ-8,400 תורמים. ניתן לתרום בעמוד הפרויקט - כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

דף נוסף של תרומות מיועד לבתה של נדיה סוקולנקו. בעמוד התרומות "לתת יד לילדה של נדיה" נתרמו עד כה 973 אלף שקל על ידי יותר מ-8,000 תורמים.

בתיאור העמוד נכתב כי "נדיה סוקולנקו נרצחה בפיגוע ביפו והשאירה אחרי ילדה מתוקה בת 6. מלבד אביה, אין לה משפחה בארץ. אנחנו רוצות לתמוך בה בזמן הזה ולעזור להשתקם".

עוד מסופר על נדיה כי היא "היתה אישה מיוחדת ומאירה, שהפיצה אור ושמחה בכל מקום בו היתה. נדיה נשואה באהבה ואמא מסורה לילדתה בת ה-6. היא עלתה לישראל ממולדובה, ובזכות נחישותה ובכוחות עצמה בנתה חיים חדשים בארץ.

"לאחרונה עברה המשפחה ליפו, לאחר שילדתה של נדיה התקבלה לבית הספר המקומי. למרבה הכאב, נדיה נרצחה בפיגוע האכזרי ביפו, והותירה מאחור את בעלה וילדתה ללא עורף משפחתי בארץ. המשפחה מתמודדת כעת עם האובדן העצום הזה לבדם".

עוד מפרטות יוזמות הפרויקט, קבוצת "אמהות לא אוגרות" בה נשים מכל רחבי הארץ מעבירות חפצים האחת בין השנייה, כי "אנחנו רוצות לסייע כמה שניתן. לאפשר להם לקבל את כל התמיכה המקצועית, כל מה שיזדקקו לו. שיוכלו להתפנות לדבר החשוב מכל- לעזור לילדה להשתקם. ולדעת- שהם לא לבד".

ניתן לתרום במשפחה בעמוד הפרויקט - כאן.

זירת הפיגוע ביפו ביום שאחרי, 2 באוקטובר 2024. אורי סלע, מערכת וואלה
זירת הפיגוע ביפו ביום שאחרי, 2 באוקטובר 2024/מערכת וואלה, אורי סלע

בפיגוע בשבוע שעבר ברכבת הקלה בשדרות ירושלים ביפו נרצחו שבעה אנשים: שחר גולדמן, יונה קרוסיס, רויטל ברונשטיין ואיליה נוזאדזה, ויקטור שמשון גרין, ענבר שגב ויגדר ונדיה סוקולנקו.

בפיגוע הירי בשדרות ירושלים ביפו פתחו באש לעבר עוברי אורח שני מחבלים פלסטינים בשתי זירות בסמוך לרכבת הקלה. לצד ההרוגים, נפגעו עוד 16 בני אדם מהירי, שבוצע מטווח קצר. המחבלים נוטרלו על ידי כוחות הביטחון שהיו בקרבת מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully