וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מיליון דולר בחצי שעה: משקיעים מסתערים על פרויקט הקריפטו של משפחת טראמפ

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 17:09

כ-30 דקות בלבד לאחר השקת הטוקן WLFI לציבור הושקעו כבר מיליוני דולרים שיגיעו גם למשפחת טראמפ; לצד עליית טראמפ בסקרים גם הקריפטו בשבוע ירוק עם עלייה של 8% בשבוע לביטקוין ו-9% לאתריום

תיעוד: מעצר החשוד בניסיון ההתנקשות בטראמפ/X

מיזם הקריפטו של משפחת טראמפ, העונה לשם World Liberty Financial, ממשיך לעשות גלים בקהילת הקריפטו

הפרויקט, עשוי לגייס כ-300 מיליון דולר על ידי מכירת 20 מיליארד טוקנים (WLFI) במחיר נקוב של 0.015 דולר לטוקן בודד. המכירה, שמשקפת כ-20% מכלל היצע הטוקנים, מעריכה את הפרויקט בכ-1.5 מיליארד דולר.

למרות שהפרויקט אינו בבעלות או בניהול ישיר של דונלד טראמפ, הוא כן נעשה באמצעות חברה המשויכת למשפחתו וצפויה להרוויח ממנו.

כך למשל, בחודש שעבר הכריז טראמפ על השקתו והזמין את עוקביו לשידור חי בפלטפורמה בעת השקת הפרויקט, כאשר הוא ממשיך להדגיש את גישתו החיובית כלפי תעשיית הקריפטו. הטוקן שנמכר כעת למשקיעים משווק באמצעות פרויקט זה.

הפלטפורמה, שמתכננת להציע הלוואות והשקעות בקריפטו, עסקאות במטבעות יציבים, ועוד, טוענת שיש לה מעל 100,000 הרשמות לפני ההשקה הציבורית של הטוקן שצפויה להתקיים היום (ג').

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מביט בליקוי חמה, 21.8.2017. Mark Wilson, GettyImages
טראמפ. המכירה משקפת שווי של 1.5 מיליארד דולר/GettyImages, Mark Wilson

האריס מבינה שהיא חייבת לפעול בכיוון

נקודת המפגש בין קריפטו והפוליטיקה האמריקאית הופכת למשמעותית יותר ככל שמתקרבות הבחירות לנשיאות 2024. התפתחויות אחרונות הקשורות לנשיא לשעבר דונלד טראמפ ולסגנית הנשיא הנוכחית קמלה האריס מדגישות את החשיבות הגוברת של מדיניות הקריפטו בזירה הפוליטית.

סגנית הנשיא והמתמודדת לנשיאות, קמלה האריס, החלה להציג את עצמה כקול מתון בסוגיות תעשיית הקריפטו.

על פי מחקר של חברת Galaxy, הבוחן השוואה של הגישות כלפי התעשייה במגוון תחומים בין ביידן, האריס וטראמפ, מעיד על כך שהאריס ידידותית יותר לקריפטו מהנשיא ביידן, אך פחות מטראמפ.

האריס מבטיחה לשפר את הסביבה הרגולטורית לחברות קריפטו אמריקאיות, אך היא אינה מחזיקה בדעות אוהדות בנושאים כמו מיסים, כריית ביטקוין ומשמורת עצמית.

לאחרונה, ציינה האריס כי הבלוקצ'יין היא בין הטכנולוגיות המתפתחות שבהן היא רוצה שארה"ב תישאר דומיננטית.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
קמלה האריס 10.9.2024. צילום: רויטרס, עיבוד תמונה
האריס. החלה להציג את עצמה כקול מתון בנוגע לקריפטו/עיבוד תמונה, צילום: רויטרס

השווקים מעדיפים את טראמפ

למרות הניסיונות של האריס להתחרות על קולות הקריפטו, שווקי החיזוי, שהתיישרו בקונצנזוס די ברור, מתעדפים את טראמפ בשבועות האחרונים.

נכון לכתיבת מילים אלו, בפולימרקט (Polymarket) המאזן עומד על 55-44 לטובת טראמפ. גם בפלטפורמות נוספת כמו kalshi, Predictit, Betfair ו-Smarkets, הסיכויים מראים תחזית די דומה, המתעפדת את טראמפ.

מבין השווקים הפופולרים ביותר, פולימרקט (Polymarket) מוביל את התחזית עם השוק הגדול ביותר, כשעל הכף יותר מכ-1.8 מיליארד דולר בהימורים על מנצח הבחירות בעוד כ-3 שבועות.

שוק הקריפטו משלים שבוע ירוק

בין אם שווקי הקריפטו החלו לתמחר את הנצחון של הנשיא המועדף על התעשייה ובין אם לא, מחזיקי המטבעות הדיגיטליים בשבוע האחרון, די מרוצים.

ביטקוין (BTC), המטבע המוביל בשוק, נסחר אתמול בשעות הלילה במחיר של 67,500 דולר, עליה של יותר מ-8% בשבוע האחרון.

גם אתריום (ETH), המטבע השני בגודלו, השלים עליה של יותר מ-9% בשבוע האחרון, ונכון לכתיבת מילים אלו נסחר במחיר של כ-2,680 דולר למטבע, אחרי שנסחר אתמול במחיר של כ-2,640 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully