וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשיים באינטל: העובדים יצטרכו לשלם על הקפה

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 16:15

הפתעה לא נעימה ציפתה לעובדי חברת ההייטק שנמצאת במהלך קיצוצים, כאשר גילו היום כי הקפה שניתן להם בחינם עד כה הופסק ועליהם לקנות אותו מעכשיו: "השירות החינמי מסתיים"

הרחפנים של אינטל בטקס הפתיחה/רויטרס

עובדי ההייטק ידועים בכך שהם נהנים מתנאים מפנקים, לא רק משכורות גבוהות ואופציות אלא גם מתחמי עבודה ברמה גבוהה, מתנות יקרות, פינוקים וימי כיף שונים ועוד. בחברת אינטל גילו העובדים הבוקר כי נלקח מהם דבר אשר נחשב בסיסי במקומות עבודה: עמדת קפה בחינם.

עובדי אינטל נתקלו הבוקר במטבחונים ריקים, היכן שבעבר נהגו לקבל קפה ותה בחינם, וכן פירות טריים. במקום זה הונח שלט שהבהיר כי "השירות החינמי של קפה, תה וחלוקת פירות הסתיים". מעתה יידרשו העובדים לקנות קפה כאשר החברה צפויה להתקין מכונות בתשלום, או להביא אותו מהבית. לצד זאת העובדים ימשיכו לקבל עוגיות ומעדנים בחינם.

ידוע כי החברה נמצאת בתקופה קשה של קיצוצים במסגרתה היא מפטרת חלק מכוח האדם, אך הפגיעה בדבר כמו קפה חינם עוררה תרעומת בקרב עובדים.

משרדי אינטל בירושלים. יונתן זינדל, פלאש 90
משרדי אינטל. "השירות החינמי של קפה, תה וחלוקת פירות הסתיים"/פלאש 90, יונתן זינדל

באוגוסט האחרון הודיעה החברה על קיצוץ של 15% מכוח האדם שלה ברחבי העולם ובישראל, והוציאה החברה לדרך מהלך של פרישה מרצון. היא הציעה לעובדים שיסכימו לפרוש פיצוי מוגדל לפי שנות הוותק ומתחיל ב-4 משכורות לעובד עם עד חמש שנות עבודה, ועד ל-19 משכורות עבור למי שעובדים במשך 32 שנה ומעלה. עוד כוללת התוכנית פיצוי עבור הבונוס השנתי וכן פיצויי פיטורים כמובן. החברה אמורה להשלים את מהלך הקיצוץ עד סוף השנה.

העובדים שנותרו באינטל חווים קיצוצים שהגיעו כעת לקפה ולתה.

באינטל סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully