וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנה כרטיס לוטו עם שטר שמצא על הרצפה, וגרף את הפרס הגדול

עודכן לאחרונה: 28.10.2024 / 17:02

גבר מצפון קרוליינה מצא על הרצפה שטר של 20 דולר והחליט לקנות אתו כרטיס לוטו, וזכה בסכום של מיליון דולר: "נלך למסעדה ונזמין את כל התפריט"

בווידאו: הישראלי שזכה 14 פעמים בלוטו חוזר לארץ: "הסתובבתי כמו פושע"/חדשות ערוץ 13

גבר אמריקני בשם ג'רי היקס גרף פרס של מיליון דולר באמצעות כרטיס גירוד, שאותו רכש לאחר שמצא על רצפת החניון שטר של 20 דולר. "מצאתי שטר של 20 במגרש החניה ליד הכביש המהיר, והחלטתי להשתמש בו כדי לקנות כרטיס לוטו", סיפר היקס לפקידים של הלוטו המקומי בארה"ב. עוד הוא ציין כי לא היה בחנות את כרטיס הלוטו שרצה, ולכן בחר בסוג אחר - כרטיס גירוד של לוטו מסוג "אקסטרים קאש".

היקס, אשר עובד כנגר מזה 56 שנים, קיבל את הפרס במטה הלוטו בצפףון קרוליינה ביום שישי האחרון. הוא בחר לקבל את הפרס בסכום חד פעמי של 600 אלף דולר, ואחרי מס הלך עם סכום נקי של 429 אלף דולר. אפשרות אחרת היתה לקבל את הסכום המלא כקצבה הפרושה למשך 20 שנים, אך היקס העדיף לקחת את הסכום המלא בפעם אחת.

היקס אמר כי הוא מתכנן להשתמש בכסף כדי לעזור לילדיו וכן לפרוש כנגר לאחר 56 שנים. אבל הדבר הראשון שהוא יעשה הוא לחגוג במסעדה האהובה עליו, ה"גולדן קורל": "נלך ישר לשם ונזמין את כל התפריט".

שגעון הלוטו בסקרמנטו, קליפורניה. AP
שגעון הלוטו בסקרמנטו, קליפורניה/AP

הלוטו האמריקני יכול להגיע לפרסים גבוהים במיוחד: באפריל האחרון גרף זוכה יחיד פרס של 1.3 מיליארד דולר בהגרלת "פאוורבול". זו היתה הקופה הרביעית בגודלה בתולדות הגרלות הפאוורבול במדינה והשמיני מכלל הגרלות הלוטו בארה"ב. הפרס צמח למימדים אלה לאחר 41 הגרלות שבהן לא זכה אף אדם בפרס הגדול.

בהתאם לכללים בארה"ב, הזוכה בר המזל יוכל לבחור אם לקבל את הסכום המלא בתשלומים שנתיים ארוכי טווח או לקחת הביתה סכום חד פעמי נמוך יותר.

פרס הגדול ביותר שאי פעם חולק עמד על 2.04 מיליארד דולר, וזכה בו בנובמבר 2022 טופס שנקנה בקליפורניה, בחנות משקאות אלכוהוליים.

ב-11 באוקטובר האחרון, זכה כרטיס שנקנה בקליפורניה בסכום המדהים של 1.765 מיליארד דולר. פרס זה התקבל לאחר 36 הגרלות ללא זוכה, והיה השני בגובהו בארה"ב ובעולם בכל הזמנים /במקום השלישי אי פעם עומדת זכייה של 1.586 מיליארד דולר ב-2016.

ככל שהפרסים בהגרלה גדלים, היא מושכת יותר קונים והסיכוי לזכות מצטמצם. כך למשל הסיכוי לזכות בהגרלה האחרונה עמד על 1 ל-292.2 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully