וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לט"ו באב?

וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות המזון השונות על מנת להרכיב את סל המוצרים הזול ביותר לפיקניק רומנטי. איפה כדאי לקנות את ההיין והגבינות לט"ו באב?

חג האהבה, ט"ו באב מתקרב, ולמרות שבנות ישראל כבר לא נוהגות לצאת במחולות בכרמים מהווה התאריך הזדמנות לפיקניק רומנטי. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות במטרה להרכיב את הסל הזול ביותר לערב זוגי מוצלח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אף פיקניק רומנטי לא יהיה שלם בלי בקבוק יין. בקבוק קברנה סובניון 2000 רקנאטי (750 מ"ל) כדאי לקנות ברשת יינות ביתן שם עומד מחירו על 49.99 שקלים. ברשת מגה עולה בקבוק זהה 62.90 שקלים וברשת שופרסל עומד המחיר על 65.49 שקלים. בקבוק פרייוט קולקשן מוסקט יקבי כרמל (500 מ"ל) עולה ברשת יינות ביתן 31.99 שקלים. ברשת שופרסל עומד המחיר על 32.99 שקלים ואילו ברשת מגה עומד המחיר על 47.99 שקלים.

עם היין מגיעה כמובן גם הגבינה. גבינה גליל רוקפור מחלב כבשים קולאז' תנובה לפי משקל (100 גרם) עולה ברשת יינות ביתן 10.80 שקלים. ברשתות מגה ושופרסל עומד המחיר על 11.89 שקלים. ולקינוח: בונבוניירה שוקולד מרסי (250 גרם) עולה ברשת יינות ביתן 21.99 שקלים. ברשת שופרסל עומד המחיר על 26.99 שקלים ואילו ברשת מגה 28.99 שקלים.

מבדיקת וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט עולה כי את סל המוצרים הזול ביותר לט"ו באב אפשר למצוא ברשת יינות ביתן תמורת 244.08 שקלים. אותו סל יעלה ברשת שופרסל 303.16 שקלים וברשת מגה 319.39 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן. כמו כן, האתר יודע לומר איזה מוצר קיים במלאי של כל סניף ומציע מוצרים חלופיים במקום מוצרים שחסרים. כך מאפשר האתר להרכיב סל קניות בהוצאה הכלכלית מינימלית.

עוד כתבות בסדרה:

בדיקה: באיזו רשת הגלידות הזולות ביותר?
בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לקמפינג?
בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לקיץ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully