וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה מהו הסל הזול ביותר לארוחה המפסקת?

וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות המזון השונות על מנת להרכיב את סל המוצרים הזול ביותר לארוחה המפסקת שלפני צום יום הכיפור. באיזו רשת תתחילו את הצום בזול?

ראש השנה כבר עבר ואחרי הארוחות הדשנות מגיע יום כיפור ואיתו הצום המסורתי. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות על מנת להרכיב את הארוחה המפסקת המושלמת שתעזור לכם להעביר את הצום בצורה הקלה ביותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

ספגטי מספר 7 ברילה (500 גרם) כדאי לקנות ברשת יינות ביתן שם עומד המחיר על 5.99 שקלים. ברשת רמי לוי באינטרנט עומד מחיר חבילה זהה על 6.33 שקלים ואילו ברשתות שופרסל ישריר ומגה באינטרנט עומד מחיר החבילה על 10.08 שקלים. שקדי מרק במיכל אסם (400 גרם) לעומת זאת נמכרים במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי, שם עומד המחיר על 14 שקלים. ברשת יינותביתן עומד מחיר אותה חבילה על 15.49 שקלים ואילו ברשתות שופרסל ומגה עומד מחיר החבילה על 18.15 שקלים.

שמן זית כתית מעולה טעם מעודן זיתא (750 מ"ל) כדאי לקנות ברשת יינות ביתן שם עומד המחיר על 26.99 שקלים. כמות זהה של שמן עולה ברשת רמי לוי באינטרנט 28.99 שקלים. ברשת מגה באינטרנט עומד המחיר על 29.99 שקלים ואילו ברשת שופרסל ישיר עומד המחיר על 30 שקלים. כנפיים עוף צעיר תנובה לפי משקל (500 גרם) ניתן להשיג במחיר הזול ביותר ברשת מגה שם עומד המחיר על 4.03 שקלים. בשת רמי לוי עומד המחיר על 4.45 שקלים, ברשת יינות ביתן נמכרות הכנפיים תמורת 5 שקלים ואילו ברשת שופרסל מגיע המחיר ל-12.09 שקלים

מבדיקת וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט עולה כי את סל המוצרים הזול ביותר לקראת הארוחה המפסקת אפשר למצוא ברשתות יינות ביתן ורמי לוי באינטרנט תמורת 172.36 שקלים. אותו סל יעלה ברשת מגה באינטרנט 223 שקלים וברשת שופרסל ישיר 248.24 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן. כמו כן, האתר יודע לומר איזה מוצר קיים במלאי של כל סניף ומציע מוצרים חלופיים במקום מוצרים שחסרים. כך מאפשר האתר להרכיב סל קניות בהוצאה הכלכלית מינימלית.

לכתבות נוספות בסדרה:

בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לראש השנה?
בדיקה: מהו סל המוצרים הזול לשנת הלימודים?
בדיקה: באיזו רשת הגלידות הזולות ביותר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully