וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לפורים

וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות המזון השונות על מנת להרכיב את סל המוצרים הזול ביותר לחג הפורים. באיזו רשת שווה לקנות את משלוח המנות?

חודש אדר הגיע וחג הפורים מתקרב - תחפושות, תהלוכות וגם משלוחי מנות. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות במטרה להרכיב את הסל הזול ביותר להרכבת משלוח לחג האהוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במבה יום הולדת אסם (25 גרם) ניתן למצוא במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם עומד המחיר על 1.67 שקלים. ברשת שופרסל online תעלה שקית זהה 2.11 שקלים, ברשת יינות ביתן עומד המחיר על 2.39 שקלים ואילו ברשת מגה באינטרנט המחיר הוא 2.99 שקלים. חטיף אפרופו תירס אסם (50 גרם) ניתן למצוא במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם עומד המחיר על 4.64 שקלים. ברשת שופרסל online עומד מחיר אותה חבילה על 4.93 שקלים, ברשת יינות ביתן עומד המחיר על 4.99 שקלים וברשת מגה באינטרנט המחיר הוא 5.89 שקלים.

ביצת ג'וי קינדר (20 גרם) נמכרת במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם עומד מחירה על 5.44 שקלים. ברשת יינות ביתן עומד המחיר על 5.49 שקלים, ברשת מגה באינטרנט על 6.34 שקלים וברשת שופרסל online על 6.69 שקלים. במידה שמשלוח המנות מיועד לחברים בעבודה ולא דווקא לחברי הכיתה של הילדים, ניתן להוסיף לו בקבוק יין אדום יבש של סגל (750 מ"ל) שנמכר במחיר הזול ביותר ברשת יינות ביתן תמורת 19.99 שקלים. ברשת רמי לוי באינטרנט עומד מחיר בקבוק דומה על 20.29 שקלים, ברשת שופרסל online על 23.99 שקלים וברשת מגה באינטרנט על 29.04 שקלים.

מבדיקת וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט עולה כי את סל המוצרים הזול ביותר לקראת פורים אפשר למצוא ברשת יינות ביתן תמורת 108.28 שקלים. אותו סל יעלה ברשת רמי לוי באינטרנט 110.60 שקלים, ברשת שופרסל online 135.26 שקלים וברשת מגה באינטרנט 155.53 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן. כמו כן, האתר יודע לומר איזה מוצר קיים במלאי של כל סניף ומציע מוצרים חלופיים במקום מוצרים שחסרים. כך מאפשר האתר להרכיב סל קניות בהוצאה הכלכלית מינימלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully