וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה בהיקף התקלות בהוט: תעודד טכנאים לפרוש

גד פרץ

28.2.2013 / 11:36

הוט יוצאת במבצע פרישה מרצון של טכנאים בניסיון להקטין את מספרם. בחברה מסבירים כי בשל הירידה בהיקף התקלות אין צורך בכמות הטכנאים שמועסקים בה כעת

עשרות ואולי אף מאות טכנאים צפויים לעזוב את הוט בזמן הקרוב. הוט פרסמה תוכנית פרישה מרצון לטכנאים מתוך מטרה להקטין את מספרם בצורה משמעותית. על פי מידע שהטכנאים מוסרים מדובר על כוונה להקטין את מצבת הטכנאים ב-200 עובדים. לדברי הוט אין כוונה לפטר טכנאים ולכן הוצעה להם האפשרות לפרישה מרצון, תוך כדי שמציבים להם הטבות שלא היו מתקבלות בזמן שגרה.

היוזמה לצמצום מספר הטכנאים נעוצה בכך שכמות הפניות לתקלות ברשת ירדו בצורה משמעותית, כך לפחות טוענים בחברה, ולכן אין מקום להמשיך ולהחזיק את אותה מצבת כוח האדם.

בשולי הדברים נציין רק כי בעל השליטה בהוט פטריק דרהי, מפעיל חברות כבלים באירופה, ובצרפת נהוג שהלקוח מתחבר בצורה עצמאית. הוא קונה את הממיר מחברת הכבלים או ממשווקים ומתקין את השירות לבדו. במקרה שהוא אינו מצליח לעשות זאת לבד, הוא מזמין טכנאי ומשלם על כך. לא מן הנמנע כי השיטה הזו תוטמע גם בהוט בסופו של דבר, אם כי כרגע לא מדברים על זה.

נזכיר גם כי החברה השיקה ממיר חדש שהוא גם מקליט ולכן כמות התקלות עם הממירים החדשים נמצאת במגמת ירידה. בעבר היקף התקלות בממירים היווה בעיה קשה ביותר להוט שנאלצה להחליף ולתקן ממירים בכמויות גדולות מאד. הממיר החדש פתר את הבעיה הזו ולמרות שהוא עדיין לא מושלם מבחינת התפקוד שלו, הרי שהוא בהחלט עושה את העבודה בצורה הרבה יותר טובה ממירים קודמים.

  • עוד באותו נושא:
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully