וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: מה המקצוע הכי משתלם בארה"ב?

אתר קרירקאסט דירג 200 מקצועות שונים לפי רמת כדאיותם הכלכלית, רמת המתח בעבודה ועוד. למקום הראשון הגיע מקצוע האקטואריה. במקום האחרון - עיתונאות

אקטואריה - אין, אקטואליה - אאוט. סקר חדש שפרסם היום האתר CareerCast.com מגלה שהמקצוע המשתלם ביותר בארצות הברית הוא דווקא מקצוע האקטואריה – פתרון בעיות כלכליות באמצעות כלים סטטיסטיים. האקטואריה לפי האתר מספקת פרנסה ראוייה ומינימום מתח. למקום השני בסקר הגיע מקצוע ההנדסה הביו-רפואית ואחריו מקצוע הנדסת התוכנה. המקצועות הגרועים ביותר בארה"ב על פי הסקר הם קריירה צבאית וחטיבת עצים. במקום נמוך דורגה העיתונאות.

פיט רוסי, אקטואר במשרד ההגנה האמריקאי מספר כי עבודתו מספקת לו עניין וכי היא מורכבת מיותר מסתם מעבר על נתונים מספריים. לדבריו, הוא נמצא בקשר עם גורמים בשאר משרדי הממשלה ויחדיו הם דנים במודלים כלכליים שונים. בנוסף אומר רוסי כי אינו זוכר שבוע עבודה בו עבד יותר מ-50 שעות.

העיתונות התדרדרה למקום ה-200 ברשימה בעיקר עקב השחיקה בשכר בענף, אך לא כל העיתונאים מסכימים עם קביעתה במקום נמוך זה. רוקו לה דוקה כתב העיתון "אובזרבר" במתפרסם ביוטיקה במדינת ניו יורק טוען כי הכסף אינו מהווה את השיקול היחיד. "אני לא בטוח שאוכל לגדל משפחה ולשלוח את ילדי לקולג' במשכורתי הנוכחית", הוא אומר, "אבל אני לא חושב שהייתי שמח יותר במקום אחר. לא עולה בדעתי עבודה אחרת שתהייה מרגשת ומספקת כמו זו".

האתר השתמש בנתונים שאספו גופי הממשלה השונים על מנת לדרג 200 מקצועות – מהנחשקים ביותר למרתיעים ביותר. הקריטריונים שלקח האתר בחשבון היו דרישות פיזיות, סביבת עבודה, שכר, מתח בעבודה וסיכויי ההעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully