וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג: מי הקומיקאים הכי מצליחים בעולם?

ואנה לי, פורבס

14.7.2013 / 12:10

201 מיליון דולר זרמו לכיסיהם של הקומיקאים בהפופולריים במהלך השנה האחרונה כשרוב ההכנסות מגיעות ממופעי סטנד אפ. אז מי צחק כל הדרך אל הבנק?

הם מככבים בתוכניות וסדרות טלויזיה ועושים הופעות אורח גם בסרטים. אולם, את הכסף הגדול, עושים האנשים המצחיקים האלה דווקא ממכירת כרטיסים למופעי הסטאנד אפ הפופולריים שלהם.

דירוג הקומיקאים המרוויחים של פורבס מתבסס על הכנסותיהם של הסטאנד אפיסטים לפני מס ומנתונים שהגיעו מסוכנים, מפיקים ומומחים בתעשיית הבידור. הנתונים מתייחסים ל-12 החודשים שהחלו ביוני 2012. הפעם, השתלטו על הרשימה הזכרים המצחיקים, שהרוויחו ביחד 201 מיליון דולר בשנה החולפת.

לאתר פורבס ישראל

10. רון ווייט

רון וויט. Frazer Harrison, GettyImages
רון וויט/GettyImages, Frazer Harrison

רון ווייט ידוע יותר מכל כקומיקאי מעשן הסיגרים מקבוצת "הצווארון הכחול" האמריקאית. ווייט מוכר מיליוני עותקים של אוספי ה-DVD שלו. אולם רוב הונו של ווייט בשנה החולפת - 8 מיליון דולר - הגיע ממסע ההופעות שלו שכבר עבר את ההופעה ה-100. גם ב-2014 צפוי כוכב ערוץ הקומדי סנטרל לכבוש את הבמות ברחבי ארה"ב

9. גבריאל איגלסיאס

הוא אולי חולק את שם המשפחה של גברברי המוסיקה הלטינית, אולם גבריאל איגלסיאס אינו נמנה עם הגברים המושכים והמסוקסים של עולם הקומדיה. בשנה האחרונה הרוויח איגלסיאס כ-11 מיליון דולר. בנוסף למסע הופעות מצליח איגילסיאס משמש גם מנטור עבור קומיקאים מתחילים במסגרת תוכניתו "סטנד אפ רבולושן". לאחרונה כיכב הסטנד אפיסט בסרט "מג'יק מייק" בכיכובם של מתיו מקונוהיי וצ'אנינג טייטום. בנוסף הוא גם תרם את כולו לסרט האנימציה של פיקסאר "מטוסים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

8. דניאל טוש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוכב ערוץ הקומדי סנטרל אמנם אינו זוכה לתהילה של עמיתיו ג'ון סטיוארט וסטיבן קולבר, אולם תוכנית הסיכום השבועית שלו בערוץ זוכה לאחוזי צפייה גבוהים בהרבה משלהם. לטוש יש את כמות העוקבים הגבוהה ביותר במדיה החברתית מבין כל הקומיקאים ברשימה. בשנה החולפת הוא הרוויח כ-11 מיליון דולר.

7. ג'ורג' לופז

ג'ורג' לופז. Shea Walsh, AP
ג'ורג' לופז/AP, Shea Walsh

בנוסף להיותו קומיקאי פופולרי בארה"ב ומחוצה לה, ג'ורג לופז מרוויח הרבה כסף גם ממכירות ספריו. ללופז יש גם כמה חוזי פרסום, הודות לתוכנית הקומדיה שלו שכבר ירדה מהאוויר. בשנה הקרובה עומד לופז לעשות קאמבק במסך הקטן עם הסידרה החדשה שלו "סנט ג'ורג'". השנה הרוויח הקומיקאי כ-12 מיליון דולר.

6. לארי איש הכבלים

הקומיקאי הפורסם ששמו האמיתי הוא דניאל וויטני, ידוע בעיקר בזכות דמות האמריקאי הרדנק אותו הוא מגלם בהופעותיו ובתוכניות בידור שונות. הוא החל את דרכו כאישיות רדיו והיום הוא עושה את מרבית הונו בהופעות ברחבי ארה"ב ובתוכנית הטלויזיה המצויירת "ציידי הראשים" (Bounty Hunters). השנה הרוויח לארי כ-13 מיליון דולר.

5. קוין הארט

קווין הארט. GettyImages
קווין הארט/GettyImages

קוין הארט מגלם אדם רודף תהילה בפארודיית הריאליטי "הבעלים האמיתיים של הוליווד. בנוסף להופעותיו הפופולריות, מכירות סרטי ה-DVD שלו הכניסו בשנה האחרונה כ-8 מיליון דולר. בסך הכל הרוויח הארט כ-14 מיליון דולר.

4. לואי סי. קיי.

לואי סי קיי. GettyImages
לואי סי קיי/GettyImages

לואי סי.קיי. זכה בפרס אמי עבור הסדרה הקומית שלו "לואי" בזכות ההומור העוקצני והחשיבה המקורית שלו. בשנה האחרונה, הורדות הסדרה ישירות מאתר האינטרנט שלו הכניסו לו 4.5 מיליון דולר. עבור כרטיס להופעה של הקומיקאי השערורייתי תאלצו להיפרד מ-45 דולר. בשנה האחרונה הרוויח סי.קיי 16 מיליון דולר.

3. ג'ף דנהאם

חלק ניכר מהונו של ג'ף דנהאם מגיע ממכירת מוצרים. הקומיקאי הוותיק שהיה במקום הראשון בדירוג ב-2010 מוכר יותר מוצרים מאשר סרטי DVD, בניגוד לקומיקאים רבים אחרים ברשימה. הפיתום והבובות שלו זכו לפופולריות רבה בכל העולם ובנוסף מסע ההופעות שלו "חושב על מפלצות" שנפתח בסתיו האחרון, הוא עובד כעת גם על סרט קולנוע באורך מלא.

2. טרי פייטור

זוכי תוכניות ריאליטי לרוב לא זוכים לקריירה מצליחה, אולם הפיתום טרי פייטור והבובות שלו, הם יוצאים מן הכלל. פייטור שזכה במקום הראשון התוכנית "אמריקה גוט טלנט" ב-2007, הופיע בשנה האחרונה יותר מ-200 פעמים - יותר מכל קומיקאי אחר הרשימה. לפייטור חוזה לחמש שנים עם מלון מיראז' בלאס ווגאס. השנה הרוויח פייטור כ-24 מיליון דולר.

1. ג'רי סיינפלד

ג'רי סיינפלד. רויטרס
ג'רי סיינפלד/רויטרס

למרות שעברו כמה שנים טובות מאז שהסדרה סיינפלד ירדה מהאוויר, הפופולריות של ג'רי סיינפלד עדיין מסייעת לו למלא אולמות עד אפס מקום. אמנם, את רוב הונו עושה סיינפלד מתמלוגים על שידורים חוזרים של הקומדיה המצליחה משנות ה-90. בנוסף, גם תוכנית הראיונות שלו המשודרת באינטרנט "קומיקאים עם מכוניות שותים קפה"זוכה גם היא לצפיות רבות. השנה הכניס סיינפלד לכיסו כ-32 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully