וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג: השחקניות המרוויחות ביותר בהוליווד

דורותי פומרנץ, פורבס

31.7.2013 / 16:47

הכוכבות הצעירות של עיר הסרטים טיפסו לצמרת עם משכורות של למעלה מ-20 מיליון דולר, אולם בראש הרשימה עדיין נמצאת שחקנית ותיקה ומוערכת

אמנם עברו כבר שלוש שנים מאז הסרט הגדול ביותר שעשתה, אבל אנג'לינה ג'ולי עדיין לא יורדת מהכותרות. בין אם מדובר בטור הדרמטי שכתבה ובו שיתפה בכריתת השד הכפולה שעשתה, או בבכורה שלה כבמאית בסרט על המלחמה בבוסניה, ג'ולי ממשיכה למשוך את תשומת ליבם של המבקרים והצופים כאחד.

לאתר פורבס ישראל

ג'ולי הגיעה השנה למקום הראשון ברשימת השחקניות המרוויחות של השנה עם שכר שנתי של 33 מיליון דולר. במקום השני והשלישי בדירוג נמצאות ג'ניפר לורנס וקריסטן סטיוארט בהתאמה. לורנס שזכתה השנה באוסקר על תפקידה בסרט "אופטימיות היא שם המשחק" הרוויחה השנה 26 מיליון דולר. סטיוארט שממשיכה לככב ברשימה גם בשנה שאחרי סיומה של סדרת הסרטים המצליחה בכיכובה "דמדומים" הרוויחה ב-12 החודשים האחרונים (נכון למאי 2013) 22 מיליון דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברשימת השחקניות המרוויחות מככבות השנה שחקניות צעירות רבות, ביניהן אמה סטון במקום החמישי עם שכר של 16 מיליון דולר ומילה קוניס במקום התשיעי עם שכר של 11 מיליון דולר. אולם, גם השנה לא מוותרות הכוכבות הוותיקות של הוליווד על משכורות העתק. כך למשל, ג'ניפר אניסטון התברגה למקום ה-4 לאחר שהכניסה 20 מיליון דולר.

את העשירייה הראשונה סוגרת השנה ג'וליה רוברטס עם שכר של 11 מיליון דולר. רוברטס לא מרבה להופיע בסרטים ובוחרת את הפרויקטים שלה בקפידה. בסרטה הקרוב "אוגוסט: מחוז אוסייג'", היא תככב לצד מריל סטריפ.

  • עוד באותו נושא:
  • הוליווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully