וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט: עזריאלי תפתח מחדש את ג'אמפ

אילנית חיות

14.11.2013 / 10:20

בדיון היום טענה קבוצת עזריאלי כי 10 החנויות מהרשתות של אבי מלכה פונו בטרם ניתן צו בית המשפט. עו"ד של העובדים: "בשורה לגבי כל הקניונים ומשכירי הנכסים"

בית המשפט המחוזי בלוד אילץ היום (ה') את קבוצת עזריאלי לפתוח מחדש את כל 10 החנויות של רשתות האופנה ml וג'אמפ שקבוצת עזריאלי פינתה למרות צו בית המשפט שקבע שיש לאפשר את המשך הפעלתן. הצו היום ניתן בעקבות בקשה לביזיון בית המשפט שהוגשה נגד קבוצת עזריאלי על ידי המפרקים הזמניים עו"ד ישראל שפלר ורו"ח בועז גזית.

בדיון היום טענה קבוצת עזריאלי כי החנויות פונו בטרם ניתן צו בית המשפט אך לדברי עו"ד ליזה חדש המייצגת כ-150 מעובדי הרשתות, החנויות פונו בזמן הדיון בבית המשפט שבסופו ניתן הצו.

עו"ד חדש אומרת כי משמעות החלטת בית המשפט היום היא "בשורה לגבי כל הקניונים ומשכירי הנכסים שהם לא יכולים לנהוג בבריונות במצבים שבהם חברה מנסה להציל את עצמה. הגיע הזמן שבעלי הנכסים יבינו שיש גם אנשים פשוטים שנפגעים והם לא יכולים להשתמש בכוח שיש להם ככל העולה על רוחם, הם גם לא יכולים לרוץ כמו גנבים בלילה כשמתקיימים דיונים".

בשיחות שקיים אמש "גלובס" עם עובדים בשתי רשתות האופנה, הם מחו על התנהלות קבוצת עזריאלי. אחת העובדות אמרה ל"גלובס", "העיפו את העובדות מתוך החנויות. את יודעת איזו השפלה זו? זו חוויה מזעזעת. לעזריאלי אין אלוהים. לקחו את העובדים ואמרו להם צאו מהחנות. יש חנויות שכבר הביאו שוכרים חדשים".

עו"ד שפלר הבהיר בדיון בבית המשפט כי הוא לא מוורת על זכותו לבוא בדרישות לקבוצת עזריאלי לגבי כל הנזקים שנגרמו לקופת הפירוק בימים שהחנויות היו סגורות.

לקריאה נוספת:

חובות ג'אמפ אמ.אל ואופיס דיפו: 85 מיליון שקל
עובדי מתאים לי וג'אמפ דורשים לקבל את שכרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully