וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: מהו סל הפירות היבשים הזול לט"ו בשבט

וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות המזון השונות על מנת להרכיב את הסל הזול ביותר של פירות יבשים. אז באיזו רשת הכי שווה למלא את הסל?

החורף בעיצומו אבל החג המסמל את התקרבות האביב כבר כמעט כאן. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות במטרה להרכיב את סל הפירות היבשים הזול ביותר לט"ו בשבט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צימוקים כהים ניתן למצוא במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם עומד המחיר על 1.28 שקלים ל-100 גרם. ברשת ויקטורי באינטרנט עומד מחיר כמות דומה על 1.6 שקלים, ברשת יינות ביתן עומד המחיר על 2.75 שקלים, ברשת שופרסל אונליין המחיר הוא 3.75 שקלים ואילו ברשת מגה באינטרנט המחיר הוא 5.3 שקלים. אם דווקא בצימוקים בהירים חשקה נפשכם, תמצאו אותם במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם הם נמכרים ב-2.98 שקלים. ברשת ויקטורי באינטרנט עומד המחיר על 3.03 שקלים, ברשת שופרסל אונליין על 3.75 שקלים, ברשת יינות ביתן על חמישה שקלים ואילו ברשת מגה באינטרנט עומד המחיר על 5.63 שקלים.

תמר מגהול נמכר במחיר הזול ביותר ברשתות ויקטורי באינטרנט ורמי לוי באינטרנט, שם עומד מחירם על 1.25 שקלים ל-100 גרם. ברשת שופרסל אונליין עומד המחיר על שני שקלים, ברשת יינות ביתן על 2.49 שקלים וברשת מגה באינטרנט על 3.29 שקלים. תפוח עץ מיובש נמכר במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט תמורת 2.95 שקלים. ברשת ויקטורי באינטרנט עומד המחיר הוא 3.7 שקלים, ברשת מגה באינטרנט 4.95 שקלים וברשתות יינות ביתן ושופרסל אונליין עומד המחיר על ששה שקלים.

מבדיקת וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט עולה כי את סל הפירות היבשים הזול ביותר לט"ו בשבט אפשר למצוא ברשת רמי לוי באינטרנט תמורת 25.72 שקלים. אותו סל יעלה ברשת ויקטורי באינטרנט 31.38 שקלים, ברשת שופרסל אונליין 36.69 שקלים, ברשת יינות ביתן 40.72 וברשת מגה באינטרנט 50.99 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן. כמו כן, האתר מספק מידע בנוגע לאיזה מוצר קיים במלאי של כל סניף ומציע מוצרים חלופיים במקום.

עוד כתבות בסדרה:

בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לחנוכה?
בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לראש השנה?
בדיקה: באיזו רשת הגלידות הזולות ביותר?

  • עוד באותו נושא:
  • ט"ו בשבט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully