וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: באיזו רשת מוצרי התינוקות הזולים ביותר?

מגבונים, חיתולים ועוד מוצרים רבים הופכים את מלאכת גידול התינוקות למלאכה לא זולה. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את הרשתות השונות כדי לגלות איפה אפשר לחסוך

גידול תינוק, יודע כל הורה, היא חוויה מספקת אך גם לא זולה במיוחד. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות ובדקו איפה ניתן למצוא את המוצרים הבסיסיים המלווים את המלאכה במחירים הנמוכים ביותר.

במסגרת הבדיקה נבחר בכל רשת המוצר הזול ביותר בכל קטגוריה, וההשוואה נעשתה על פי מחיר ליחידה ולא על פי מחיר האריזה המלאה.

השוואת מחירי מוצרי תינוקות. יחצ, עיבוד תמונה
השוואת מחירי מוצרי תינוקות/עיבוד תמונה, יחצ

מגבונים לחים לדוגמא יהיו זולים ביותר ברשת ויקטורי באינטרנט, שם ניתן למצוא "מגבונים לחים המותג" במחיר של 0.04 שקלים למגבון. ברשתות רמי לוי באינטרנט (מגבוני פרש וואנז) ושופרסל אונליין (מותג הרשת) מחיר מגבון הוא 0.05 שקלים ואילו ברשתות יינות ביתן (מגבוני בד לחים פאלאס) ומגה באינטרנט (מותג של הרשת) המחיר הוא 0.06 שקלים למגבון. תחליף חלב (מטרנה פרמיום שלב 3) נמכר במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם נמכרים 100 גרם ב-7.06 שקלים. ברשתות ויקטורי באינטרנט ויינות ביתן הם נמכרים ב-7.13 שקלים, ברשת שופרסל אונליין ב-7.14 שקלים ואילו ברשת מגה באינטרנט ב-8.14 שקלים.

לכתבות נוספות בסדרה:
בדיקה: באיזו רשת הגלידות הזולות ביותר?
בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לחנוכה?
בדיקה: האם הבירה בבריטניה זולה יותר?

שמפו נמכר במחיר הזול ביותר ברשת מגה באינטרנט (שמפו ומרכך פינוק) שם מחיר 100 מ"ל הוא 1.27 שקלים. ברשת רמי לוי באינטרנט (שמפו ומרכך בוב ספוג כיף) המחיר הוא 1.32 שקלים ל-100 מ"ל. ברשתות ויקטורי באינטרנט (שמפו ומרכך בוב ספוג כיף) ושופרסל אונליין (שמפו פלצה אזורה) הוא 1.33 שקלים ואילו ברשת יינות ביתן (שמפו פלצה אזורה) 1.87 שקלים. 100 מ"ל מרכך כביסה נמכר במחיר הזול ביותר ברשת יינות ביתן (מרכך לתינוקות קלין) תמורת 0.38 שקלים. ברשת רמי לוי באינטרנט (מרכך לתינוקות קלין) המחיר הוא 0.41 שקלים, ברשת שופרסל אונליין (מותג פרטי) 0.45 שקלים, ברשת ויקטורי באינטרנט (סנו סנסטיב אלוורה) 0.46 שקלים ואילו ברשת מגה באינטרנט (סנו סנסטיב אונליין) 0.55 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי, ויקטורי ויינות ביתן. כמו כן, האתר מספק מידע בנוגע למוצרים הקיימים במלאי של כל סניף ומציע מוצרים חלופיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully