וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: מהו הסל הזול ביותר למשלוח מנות לפורים?

וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות המזון השונות כדי להרכיב את הסל הזול ביותר של ממתקים משמחים. אז באיזו רשת הכי שווה לקנות את משלוח המנות?

חודש אדר בעיצומו והשמחה הולכת וגוברת לקראת חג הפורים. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות במטרה להרכיב את משלוח המנות הזול ביותר לחג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חטיף אפרופו תירס אסם (50 גרם) ניתן למצוא במחיר הזול ביותר ברשתות רמי לוי באינטרנט ו-ויקטורי אונליין, שם עומד המחיר על 4.90 שקלים. ברשת יינות ביתן עומד המחיר על 5 שקלים, ברשת שופרסל אונליין המחיר הוא 5.40 שקלים ואילו ברשת מגה באינטרנט המחיר הוא 5.50 שקלים. גם סוכריות מנטה טיק-טק (16X4 גרם) תמצאו במחיר הזול ביותר ברשתות רמי לוי באינטרנט וויקטורי באינטרנט, שם הן נמכרות ב-8.90 שקלים. ברשת יינות ביתן עומד המחיר על 10.30 שקלים וברשתות שופרסל אונליין ומגה באינטרנט עומד המחיר על 11.40 שקלים.

ביצת ג'וי קינדר (20 גרם) נמכרת במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם עומד מחירה על 5.40 שקלים. ברשתות יינות ביתן ו-ויקטורי באינטרנט עומד מחיר הביצה על 5.50 שקלים, בשופרסל אונליין עומד המחיר על 6.50 שקלים וברשת מגה באינטרנט עומד המחיר על שבעה שקלים. יין אדום יבש של סגל (750 מ"ל) נמכר במחיר הזול ביותר ברשת ויקטורי באינטרנט תמורת 16.30 שקלים. ברשת רמי לוי באינטרנט עומד המחיר על 16.40 שקלים, ברשת יינות ביתן המחיר הוא 19 שקלים, ברשת שופרסל אונליין המחיר הוא 22.70 שקלים ואילו ברשת מגה באינטרנט עומד המחיר על 22.30 שקלים.

מבדיקת וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט עולה כי את סל משלוח המנות הזול ביותר לפורים אפשר למצוא ברשת רמי לוי באינטרנט תמורת 74.50 שקלים. אותו סל יעלה ברשת ויקטורי באינטרנט 75.10 שקלים, ברשת יינות ביתן 84.10 שקלים, ברשת שופרסל אונליין 91.40 שקלים וברשת מגה באינטרנט 93.90 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן. כמו כן, האתר מספק מידע בנוגע לאיזה מוצר קיים במלאי של כל סניף ומציע מוצרים חלופיים במקום.

לכתבות נוספות בסדרה:
בדיקה: מהו סל הפירות היבשים הזול לט"ו בשבט
בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לחנוכה?
בדיקה: האם הבירה בבריטניה זולה יותר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully