וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש לתינוקות: בקבוקי פורמולה נוזלית ומוכנה לשימוש

20.3.2016 / 15:03

בקבוקי המזון הנוזלי המוכן לתינוקות המוכרים ממחלקת יולדות זמינים כעת לרכישה בסופר פארם, תחת השם סימיאלק אדבנס פלוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעתה, הבקבוקון המוכר של סימילק מבית החולים זמין וניתן לרכישה ברשת סופר פארם/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל הורה מכיר את הסיוט הזה בלילה – לקום ולצעוד למטבח על מנת להכין את הפורמולה לתינוק עם כמות המים והאבקה הנכונים. משימה לא פשוטה כשהעיניים עצומות והמיטה עדיין חמה.

את הפתרון הנוח לתינוקות הרכים ההורים מכירים מבתי היולדות - תרכובת המזון בנוסחה הנוזלית, שמשתמשים בו בתינוקיות. האחיות הנחמדות לרוב מציידות את ההורים בכמה בקבוקים שיעזרו בשעות או הימים הראשונים בבית, ואפילו האמהות המניקות חוטאות מדי פעם במתן הבקבוק לתינוקות הרכים. אולם הבקבוקים אוזלים בתוך זמן קצר ולהורים לא נותר אלא להמשיך להשתמש באבקה.

מעתה, הבקבוקון המוכר של סימילק מבית החולים זמין וניתן לרכישה ברשת סופר פארם, תחת השם סימיאלק אדבנס פלוס- פורמולה נוזלית מוכנה לשימוש. המוצר החדש מיועד להזנת התינוק בכל שעות היממה, בין אם במסגרת זמני ההאכלה המתוכננים והקבועים שלו, וכן להאכלה לא מתוכננת וספונטנית, בבית או מחוצה לו, תוך שימוש בפורמולה נוזלית מוכנה לשימוש מיידי, ללא צורך בהכנה מוקדמת וכאשר הבקבוק והפטמה הינם ללא ביספינול (BPA).

יעל רבהון, מנכ"ל אבוט ישראל: "קיבלנו בקשות רבות מהורים להביא את המוצר הזה לארץ, ואנו נרגשים להיות מותג התמ"ל הראשון במדינה שמציע פתרון חדשני ונוח זה. פורמולה נוזלית מוכנה לשימוש, מהווה דרך נהדרת להקל על הורים המזינים את תינוקם בתמ"ל. חלב-אם מהווה את התזונה הטובה ביותר עבור ילדכם. עבור הורים הבוחרים לשלב תמ"ל בהזנת תינוקם, סימילאק אדבנס פלוס - פורמולה נוזלית מוכנה לשימוש מספק נוחות מרבית ואידיאלי להאכלה עבור אותן השכמות בשעות לילה מאוחרת".

כל אריזה של סימילאק אדבנס פלוס - פורמולה נוזלית מוכנה לשימוש מכילה 8 בקבוקים ו- 8 פטמות. כל בקבוק מכיל 59 מ"ל של תמ"ל. כל בקבוק וכל פיטמה מיועדים לשימוש חד-פעמי.

מחיר: ע"פ חברת "ריטייל פלוס" המחיר הממוצע הינו 43.90 שקל לאריזה.

  • עוד באותו נושא:
  • סימילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully