וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקלה בפלאפון נמשכת: לקוחות מדווחים על שיבושים

22.3.2016 / 14:59

גם היום, יממה אחרי התקלה שנגרמה עקב שריפה באתר של חברת פלאפון בפתח תקווה, מדווחים לקוחות על שיבושים בשירות ובגישה לרשת. פלאפון: תהליך החזרת האתר לפעילות מלאה יארך עוד מספר ימים

אנטנה סלולרית, מרץ 2016. ראובן קסטרו
אנטנה של פלאפון בפתח תקוו, אתמול/ראובן קסטרו

התקלה בחברת פלאפון נמשכת, תלונות של לקוחות אודות תקשורת לקויה ממשיכים לזרום למערכת וואלה! עסקים. "פתאום הטלפון שלי הפסיק לפעול ואף אחד לא יכל להשיג אותי, מספר ג' איש עסקים מתל אביב, "דקות ארוכות חיכיתי למונית שפשוט לא הגיעה. מתברר שהנהג ניסה לתפוס אותי והטלפון פשוט לא עבד. החיבור לרשת בא והולך וגם כשיש תקשורת הקו משובש ומקוטע".

מחברת פלאפון נמסר כי בהמשך לתקלת הרשת שנגרמה אתמול כתוצאה מהשריפה במתג בפתח תקוה, מאז שעות הבוקר ונכון לשעה 17:00 חל שיפור משמעותי ברשת. על פי מערכות החברה, מאפייני השימוש בדאטה כעת קרובים למאפייני הרשת בשיגרה, בדומה לשבוע שעבר. גם בנושא השיחות, צומצמה משמעותית כמות הניתוקים לעומת שעות הבוקר. מהנדסי החברה ממשיכים לבצע פעולות נוספות, כולל העברת עומסים חזרה למתג בקרית אריה, ובמהלך הלילה יתבצעו במקום עבודות מתוכננות".

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר: "החלק המשמעותי בחזרת הרשת לתפקוד תקין הושלם ואנו ממשיכים לטפל ביתרת הלקוחות, שעדיין חווה שירות לא רציף. אנו צופים שתהליך חזרת הרשת לשגרה יתקדם במהלך הלילה, וכולנו נחוש שיפור ניכר במערכות בימים הקרובים. עם סיום האירוע יוקם צוות בדיקה פנימי בראשות סמנכ"ל ההנדסה, נמרוד בן טוב, וגורמי הנדסה נוספים, על מנת לתחקר את המקרה ולהפיק ממנו לקחים".

עוד מסרה החברה כי היא ממשיכה לעדכן באופן שוטף בהתפתחויות את משרד התקשורת, וכן את הלקוחות באמצעות מערכות החברה והרשתות החברתיות.
בסיומו של האירוע תודיע החברה גם על הפיצוי שיוצע ללקוחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

חברת פלאפון נמצאת בשליטת שאול אלוביץ', שהינו בעל השליטה בוואלה! NEWS

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully