וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עולה השעון היוקרתי של פרארי? כמעט כמו המכונית

19.4.2016 / 13:16

השעון המיוחד שיוצר במהדורה מיוחדת, MP-05 LaFerrari מגיע לארץ ל-4 ימים בלבד. כמה יעלה המוצר המפואר? לא פחות מ-1.5 מיליון שקל. אולי שווה להוסיף עוד קצת פחות ממיליון שקל ולרכוש את המכונית על פיה הוא מעוצב

מערכת וואלה!

שיתוף הפעולה בין מכוניות פרארי לשעוני הובלו הביא לארץ את השעון המיוחד שיוצר במהדורה מיוחדת, MP-השעון המיוחד שיוצר במהדורה מיוחדת, MP-05 LaFerrari. מחירו של השעון הוא 1,500,000 שקלים, והוא הובא לארץ לארבעה ימים בלבד לכבוד ההשקה של פרארי 488 ספיידר המפוארת.

השעון, שיוצר ב-50 יחידות בלבד, כמחווה לאוטו של מותג המכוניות העל פרארי "לה פרארי". הוא תוכנן – הן ברמה הטכנית והן ברמה העיצובית בתיאום ובמקביל למכונית עצמה, ביחד עם הצוות של פרארי. יש להם כמה ממשקים זהים.

השעון עשוי מחומר טיטניום, חומר שהופך את השעון לקליל ביחס למראהו המסיבי. השעון מאובזר במנגנון טורביון היוקרתי ורשם הישג עולמי של 50 יום שימור אנרגיה ללא מתיחה מחדש.ן זה גם השעון עם מספר הרכיבים הגבוה ביותר הנוצר ע"י החברה, עם מספר מטורף של 637 רכיבים.


קהל היעד של השעון מורכב מטייקונים עשירים במיוחד, אספני מכוניות הפרארי, שמבקשים לעטר את ידם בדגם היוקרתי. מחירה של מכונית הפרארי שהושקה עומד על כ-2,300,000 כלומר, מחיר השעון עומד על יותר ממחצית מחירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully