וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ריקול לכוסות טומי טיפי לתינוקות

3,1 מיליון כוסות טומי טיפי לתינוקות הורדו מהמדפים בארצות הברית ובקנדה, בעקבות אלפי דיווחים על הצטברות עובש בשסתום מונע טפטף, ועדויות ל-68 תינוקות שחלו. היבואן של טומי טיפי לישראל חברת "הנסיך הקטן": לא התבקשנו לבצע ריקול בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השסתום הפגום/מערכת וואלה!, צילום מסך

3.1 מיליון כוסות לתינוקות של מותג טומי טיפי ((Tommee Tippee Sippee Cups הורדו מהמדפים על ידי היצרנית האמריקאית Mayborn USA.. על פי הדיווחים ברשת CNN האמריקאית, החברה קיבלה יותר מ 3,000 דיווחים על כך ששסתום שנועד למנוע מהנוזל לטפטף מהכוס צובר עובש שלא ניתן להסירו בשטיפה. כמו כן התקבלו דיווחים על קרוב ל–70 תינוקות שחלו בעקבות השימוש בכוסות.

החברה הודיעה כי על ההורים להפסיק באופן מידי את השימוש בכוסות בעלי השסתום הלבן שנשלף בחתיכה אחת. יצויין כי חלק מהכוסות משווקות גם בישראל.

אלה הכוסות עליהן הודיעה החברה כי הן מורדות מהמדפים:

First Sips Transition cups
, Trainer Sippee cups,
Sippee cups
, Sportee bottles
Insulated Swiggle/Sippee tumblers.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכוסות שירדו מהמדפים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל הכוסות מיועדות לתינוקות בגילאי 4 עד 12 חודשים. למעשה מדובר בכל הכוסות של המותג שיש בהן שסתום לבן מסיליקון שנשלף בחתיכה אחת. הסערה סביב הכוסות פרצה ברשת האמריקאית כבר בפברואר אך רק עכשיו הודיעה החברה על אסיפת המוצרים.

בישראל – קריאה להחליף שסתומים

היבואן הרשמי של המותג טומי טיפי לישראל, חברת הנסיך הקטן, פנתה לקהל לקוחותיה באמצעות הפייסבוק, בקריאה הבאה: "לקהל לקוחות טומי טיפי, בהמשך לדיווחים על איסוף כוסות עם שסתום בארה"ב וקנדה, חשוב לנו ליידע אתכם שאנו מתייחסים לכך בכובד ראש. למרות שבישראל אין אף מקרה או דיווח על עובש בשסתומים, ולא התבקשנו מהיצרן לבצע ריקול בישראל, בשל הבדלים בסדרות המוצרים, אנו מחליפים לכל הורה מודאג את השסתום הקיים בשסתום אחר, שקוף, המאפשר לראות את תוכנו מבחוץ. ההחלפה ללא כל תשלום. מוזמנים לשלוח לנו בהודעה פרטית בפייסבוק ונדאג לבצע את החלפת השסתומים. אנא הקפידו לא להשתמש בכוסות עם מיץ המכיל חתיכות פרי או נוזלים סמיכים ושתיה חמה. בשימוש נכון לא צפויה שום בעיה . נמשיך לעדכן ולעמוד לרשותכם. בטיחות ילדיכם חשובה לנו מכל".

התגובות של ההורים בפייסבוק של "הנסיך הקטן" מלמדות כי הבעיה הייתה מוכרת גם בישראל. "זה לא נכון, אני באופן אישי קניתי את הכוס הירוקה מלפני כמה חודשים משילב ראשון לציון, ולאחר חודש התגלה עובש בפיה, ילדי היה חולה מאוד עקב זה והחזרתי את הכוס לשילב! ושילב העבירו את ההפניה אליכם (מולי) - למשווק המורשה הנסיך הקטן ואני אף דיברתי איתם טלפונית על המקרה", כתבה אחת האמהות.

" ש לי את הכוס הזאת של טומי טיפי שקניתי במוצצים לגיל 4 חודשים שלא ניתן לפתוח את השסתום. לצערי, החלפת השסתום לשקוף לא תפתור את העניין, כי שאריות מים נשארות בשסתום ולא ניתן לפתוח אותו. מצפים לריקול גם בישראל!!!", כתבה אמא אחרת.

עשרות הורים ישראלים שהגיבו לפוסט במהלך סוף השבוע מעידים על מקרים של עובש בכוסות של טומי טיפי סיפי, מבקשים להבין לאן להחזיר את הכוסות רכשו ודורשים מהחברה לבצע ריקול גם בישראל.

החברה החליטה כי על אף שאין ריקול בישראל תתאפשר החלפת הכוסות למי שמעוניין, לדגמים אחרים של טומי טיפי, יש ליצור קשר עם החברה בפייסבוק או בטלפון, לקבל אישור בסמס, איתו ניתן לגשת לכל אחת מהרשתות או החנויות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העובש בשסתום/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ריקול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully