וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכנות לנשפי הסיום בעיצומן - מבט מבפנים

שמלת מעצבים בהזמנה אישית, נעלי עקב תואמות, איפור ועיצוב שיער מקצועיים, אולם מהסרטים, די.ג'יי מהמועדונים, קייטרינג של עשירות, צלם פרטי וכמובן אפטר פרטי – הצצה לעולמן של שלוש תלמידות י"ב שמתכוננות לערב שמוגדר "כמאושר בחייהן" - נשף הסיום של התיכון

מערכת וואלה!

אולי פגשתן אותן בקניון מודדות נעליים, אולי בחנויות איפור בוחרות את המראה המתאים ואולי אצל מעצבי בגדי ערב – המוני תיכוניסטיות מרחבי הארץ מסיימות בימים אלה כמה חודשי היערכות לכבוד מסיבת סיום "של פעם בחיים" בתום 12 שנות לימוד – ערב הפרום.

כדי להבין לעומק את הטרפת שאוחזת בתיכוניסטיות הנרגשות – אף שתיכוניסטים מקדישים לאירוע לא פחות תשומת לב - נפגשנו עם שלוש מהן, בנות 18 מחיפה, שמשקיעות את מלוא מרצן להכנות לקראת הערב החשוב בחייהן, עד כה.

"אנחנו מתכוננת לערב הזה כבר כמה חודשים", מספרת טל בנג'ו מחיפה, "זה הערב הכי חשוב!" חברתה ג'סיקה פריגוז'י ממהרת להוסיף: "תחשבי שזו הפעם האחרונה שאת פוגשת את כל השכבה שלך, את כל האנשים שבילית איתם ב-12 השנים האחרונות, לפני שאת מתגייסת, ואת רוצה שיזכרו אותך הכי יפה ונוצצת שאפשר", מסכמת מאיה מיכלוביץ'.

שלוש החברות, שמסיימות את לימודי התיכון בית הספר ליאו באק בחיפה, יצאו למסע לחיפוש הלוק המושלם - הרבה מעבר לגבולות העיר. טל הגיעה עד אשדוד כדי לתפור לפי הזמנה את השמלה שתלבש בערב המיוחד וג'סיקה נסעה למדידות בבת ים, ובין לבין הן עברו מחנות נעליים אחת לשנייה במרכז תל אביב כדי למצוא את הנעל ההולמת ביותר לאירוע. מיותר לציין שכל אחת מהן הזמינה מאפר מקצועי ליום האירוע, וכדי שלא יהיו תקלות של הרגע האחרון הן הגיעו לאיפור ניסיון ברשת בובי בראון בתל אביב.

לשאלה מדוע הן משקיעות ברכישת שמלה בהזמנה אישית באלפי שקלים, במקום לקנות שמלה באחד מסניפי המותגים הפופולריים בכמה מאות שקלים, השיבה מאיה: "אפשר כמובן ללכת לזארה או קסטרו ולקנות שמלה, ואני בטוחה שיש בנות שעושות את זה, אבל אז יכול להיווצר מצב שבו עוד בנות מהשכבה ילבשו את אותה שמלה והמצב הזה לא יהיה נעים".

במקרה של ג'סיקה, לעומת זאת, השמלה הנבחרת הגיעה בהפתעה: "אני לא תכננתי להוציא כל כך הרבה כסף על השמלה, אבל ברגע שראיתי את השמלה שאני רוצה ללבוש, לא יכולתי לוותר עליה", אמרה.

אחרי שדאגו לכל פרטי הלוק הזוהר בנשף הבית ספרי, התיכוניסטיות מתכננות את הצעד הבא: לשכור לימוזינה שתסיע אותן למקום האירוע, וכיאה למעמד – מדובר במסיבה שכוללת צלם, קייטרינג, די. ג'יי, וגם מועדון ריקודים לאפטר פרטי, שאליו יעברו השמיניסטים כדי לחגוג עד שעות הבוקר.

ומה העלויות של ההיערכות הזו? צפו בטבלה:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כניסתה של מסורת הנשף לישראל ופוטנציאל של מאות אלפי תיכוניסטים בכל רחבי הארץ יצרו שוק חדש, הוא בעצם האח הקטן של עונת החתונות. זה מתחיל בחודשי האביב ונותני המקצוע מתאימים את השירותים והמבצעים שהם נותנים גם לתלמידי התיכון. מעצבי בגדים ושיער, מאפרים וסטייליסטים. רשתות האופנה וההנעלה מוציאות ליין של "נשף הסיום", והיד עוד נטויה כל עוד התלמידים מוכנים להשקיע, וההורים מוכנים לממן.

אולם במקרה של הבנות שלנו, הן לא נזקקות לחסדי ההורים כדי לממן את ההוצאות הכבדות של הערב - שלוש הבנות עובדות לפרנסתן. טל עובדת ברשת בורגרים, מאיה וג'סיקה ממלצרות. "אני עובדת בשתי עבודות כי אני לא רוצה שכל ההוצאה הזו תיפול על ההורים", מציינת ג'סיקה. "זה גם ההוצאות של הפרום וגם המחיה בכלל, אנחנו רוצות לממן את ההוצאות שלנו בעצמנו".

המסורת האמריקאית של נשף הסיום מועתקת לאירוע בישראל אחת לאחת אפילו בפרט כה מיותר כמו בן זוג לערב המסיבה. כל אחת מהבנות בחרה בן זוג מהשכבה שאיתו תגיע לנשף ואיתו תופיע בצילומי המחזור. כל זאת כאשר לשלושתן יש בני זוג בחיים, שאינם מוזמנים למסיבת הסיום המוגבלת לבני השכבה בלבד.

"כל הקטע של בן הזוג זה לגמרי סמלי, וזה ממש לא מחייב, זה רק לצורך תמונה וזו רק מסורת. החבר האמיתי שלי גדול ממני ובכלל לא מהשכבה ולכן לא יוכל להשתתף". אומרת טל. "כשהחבר שלי חגג את מסיבת הסיום שלו בשנה שעברה, אני לא הייתי מוזמנת והייתה לו בת זוג לנשף שהיא מישהי אחרת. הבנתי את זה לחלוטין".

גם הבנים משקיעים

אחרי שהבנו שהבנות האלה לא מתפשרות על דבר והולכות רק על הבסט של הבסט לקראת הנשף, שאלנו האם הטרפת אוחזת גם בבנים של השכבה? להפתעתנו גילינו שגם בקרב הבנים המצב דומה.

"הבנים לגמרי משקיעים. הם קונים חליפות ונעליים יקרות, ואולי לא דואגים לאיפור, אבל לגמרי עושים פן. ויש להם תספורות עם הרבה שיער – גלח בצדדים ופוני ארוך, אז הם דואגים לסדר את השיער בערב האירוע".

  • עוד באותו נושא:
  • נשף סיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully