וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם הקולינריה החדש של קפה נספרסו

לכבוד השקת תערובת Envivo Lungo החדשה שלה - תערובת בדרגת חוזק 9 בסולם דרגות חוזק הקפה של נספרסו הצטרפה החברה למיזם EatWith - מפגשים של קולינריה ותרבות

עריכת וידאו: אביב ארגז ושניר דאבוש

למרות שאנחנו עדיין רחוקים מאיטליה, שוק צריכת הקפה מקפסולות במכונות הביתיות בישראל הולך ומתרחב. נכון להיום 20% ממשקי הבית בישראל מחזיקים מכונת קפה ביתית, ולמרות שמרבית הישראלים מעדיפים את הקפה שלהם עם חלב, בשנתיים האחרונות חלה עליה של 40% בשתיית אספרסו.

אחד השחקנים המשמעותיים בשוק הקפה - נספרסו, השיקה הבוקר (שלישי) תערובת קפה חדשה ייעודית לבוקר ויוצאת בשיתוף פעולה עם המיזם הקולינארי EatWith ליצירת מפגשי בוקר קולינאריים מעוררים בימי שישי, ברחבי הארץ, בבתיהם הפרטיים של המארחים.

תערובת Envivo Lungo החדשה הינה בדרגת חוזק 9 בסולם דרגות חוזק הקפה של נספרסו (נע בין 1-12). זוהי התערובת החזקה ביותר במשפחת Lungo (אספרסו ארוך) של נספרסו המצטיינת בטעם עשיר ומקורי. דירוג החוזק נקבע על פי שלושה משתנים: דרגת הקלייה, המרירות וגוף הקפה, הקפסולה החדשה מתווספת לחמשת התערובות הקיימות בסדרת Lungo, המיועדות כולן לכוסות בנפח 110 מ"ל.

EatWith מיזם המחבר בין מארחים שפים לחובבי קולינריה, על מנת להציע חוויה חברתית וקולינרית בדמות ארוחות פרטיות בבית השף. במסגרת שיתוף הפעולה עם נספרסו, יתקיימו ב-24 ביוני וב-1 ביולי מפגשי בוקר בבתיהם של אושיות מטבח בעלות מוניטין שנבחרו בקפידה. בצד הקפה המשובח והאירוח הייחודי יכללו המפגשים גם שיחה אינטימית ומעוררת מחשבה, בנושאי ספרות, מוסיקה, תאטרון, ספורט, תקשורת ועוד עם מגוון רחב של אנשים מעוררי עניין כמו השחקנית גילה אלמגור, הטניסאית שחר פאר, המוסיקאי אבי סינגולדה, אנשי התקשורת שלום קיטל, הדס שטייף ועוד.

המחיר למפגש בוקר הינו 160 שקל. חברי מועדון נספרסו שירצו להשתתף יוכלו להנות ממחיר מוזל של 60 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • נספרסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully