וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם מוזילה ב-33% עשרה מוצרים באריזות גדולות

אילנית חיות

13.6.2016 / 9:46

המוצרים שיושקו תחת מהלך "אסם בגדול": פסטה, פתיתים, שקדי מרק ועוד. עם זאת, אסם אינה נוקטת מהלך דומה בחטיפים המלוחים, שם יש לה פחות תחרות. צאיג: "מהלך משנה שוק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איציק צאיג./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת אסם מנסה להתמודד עם התחרות שנפתחה לה בקטגוריות הליבה שלה עם מהלך שמבטא הורדה במחיר. היום (ב') הודיע מנכ"ל קבוצת אסם, איציק צאיג, כי החברה תחל השבוע לשווק 10 מוצרים באריזות גדולות, עליהם יופיע הלוגו של "אסם בגדול". המוצרים יימכרו לקמעונאי המחיר הנמוך יותר ב-33% ל-100 גרם.

לקריאה נוספת:
היכן תמצאו את תכשירי ההגנה הזולים ביותר – לא בקופות החולים
אין ארוחות חינם: מעסיקים נמנעים מתשלום על הפסקת צהריים
העובד גנב ממני – צריך לשלם לו פיצויים?
המוצרים שיושקו באריזות גדולות הם: פסטה, פתיתים, שקדי מרק, אטריות, עוגת הבית, קוסקוס, בייגלה וגם בייגלה "שטוחים".

במהלך זה אסם גם מבקשת להביא שההוזלה תגיע לצרכן ותעניק לה יתרון במדף, מתוך הנחה שאם היא הייתה מבצעת הוזלה לקמעונאי במוצר רגיל, הקמעונאי היה עשוי לשמר חלק ממנה ולא לגלגל אותה במלואה לצרכנים.

צאיג אומר כי "המהלך נועד לאפשר לצרכן מצד אחד לחסוך ומצד שני ליהנות מהאיכות הגבוהה של המוצרים של אסם".

בכל המקרים מדובר במוצרים שנפתחה לאסם תחרות בהם מצד החברות סוגת, שסטוביץ ואחרות. אסם אינה מעוניינת לפגוע בתמחור הגבוה של המוצרים הרגילים שלה, ולכן יוצאת עם מהלך של הגדלת אריזות שמאפשר לה לשמר מחיר גבוה במוצרים הרגילים מחד, אבל גם להציע הצעת ערך כדי לבלום ירידה בנתחי שוק.

אסם אינה נוקטת מהלך דומה בחטיפים המלוחים - קטגוריה שבאופן מפתיע ולמרות המודעות הגוברת לבריאות, נמצאת בצמיחה. לאסם יש רווחיות אדירה בחטיפים המלוחים, ויש לה שם בקושי תחרות, ולכן היא לא נוקטת שם כל מהלך.

לדברי צאיג, "אני חושב שזה מהלך משנה שוק. זה מהלך שיאפשר לצרכן ליהנות גם מהחיסכון וגם מהאיכות הגבוהה של מוצרי אסם. המוצרים יהיו במחיר קבוע לאורך זמן על המדף. זה יתרון גדול. לא צריך לחכות למבצע, לא צריך לחכות לקנייה מסוימת. אפשר לקנות את המוצרים כל הזמן באותו מחיר".

לדבריו, "אנחנו מאוד מקווים שכל ההנחה תגיע בסופו של דבר לצרכן, אבל זה תלוי בכל קמעונאי וקמעונאי. לאסם אין אפשרות להתערב במחיר המוצרים לצרכן. תהליך בחירת המוצרים מבוסס על סקר צרכנים שעשינו. מדובר במוצרים מובילים, מוצרים בסיסיים הנמצאים בכל בית בישראל, תוך התחשבות גם בתועלת הכלכלית של אסם.

"זו רק תחילת הדרך, לא סופה. לכן ההתייחסות למהלך היא במונחים של העתיד. אנחנו נשמח לשמוע על כל תגובה, אם היא תגיע מהצרכנים או מכל גורם אחר, על-מנת ללמוד ולשנות את המהלך הזה גם בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully