וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ההגבלים אישרה את מיזוג מגה ויינות ביתן - בכמה תנאים

23.6.2016 / 12:32

המיזוג אושר בתנאי שיינות ביתן תפרק את השותפות עם ביכורי השדה דרום בתחום סיטונות ירקות ופירות ותמכור סניפים ב-8 אזורים. ביתן כבר החל במו"מ למכירת חלק מהסניפים

צילום: מאצ'י הוף. עריכה: ניר חן

בוידאו: מגה נכנסת להקפאת הליכים בתחילת השנה

רכישת מגה על ידי רשת יינות ביתן אושרה סופית עם הכרזתו של הממונה על ההגבלים, עם הגבלות מסוימות. כחודש לאחר אישור בית המשפט והכרזת נאמני מגה בתמיכתם בהצעת יינות ביתן. הרשת, בבעלות נחום ביתן, תמזג לתוכה 127 סניפים של רשת מגה, שימשיכו לפעול תחת המותג 'מגה' בשלב הראשון. כמו כן, הרשת תשמור על הפורמט החרדי "זול בשפע". רשת מגה תנוהל על ידי ההנהלה הבכירה של יינות ביתן אשר ינהלו גם את מטה מגה הנוכחי.

מגה בעיר. שרון בוקוב
סניף מגה/שרון בוקוב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

לפני כשבועיים אישרה אסיפת הנושים של רשת מגה את ההצעה של רשת יינות ביתן ברוב של 98%, לאחר תמיכתם של העובדים ונאמני מגה ביינות ביתן. לאחר מכן זכתה ההצעה לאישורו של בית המשפט שהעביר את החותמת הסופית לממונה על ההגבלים, שנדרש לעסוק בסוגייה. הרכישה תהיה מותנית בדילול של מספר סניפים ביתן ופירוק השותפות עם ביכורי שדה.

"אני שמח שהדרך הארוכה הגיעה אל סופה עם הכרזת הממונה על ההגבלים העסקיים", מסר נחום ביתן, "ההחלטה מבורכת, ואנחנו בטוחים כי נצליח להחזיר את אמון הצרכנים ברשת מגה, ולהחזיר עטרה ליושנה לרשת השנייה בגודלה. נפעל בשיתוף פעולה מלא יחד עם 3,500 העובדים ששומרים על מקור פרנסתם. נתחיל לפעול באופן מיידי לשיקום מגה. אני רוצה להודות למשפחתי לשותפה שלי נורית, להנהלת הרשת ולעובדים שגיבו ותמכו בי לאורך התהליך הארוך ומאחל לנו המשך עבודה מוצלח".

אייל אלי, יו"ר ועד עובדי מגה: "ועד עובדי מגה מברך על אישור הממונה על ההגבלים לרכישת רשת מגה ע"י נחום ביתן. לאחר מאבק ארוך של נחישות, יזע ודמעות, שלכל אורכו ניסו גורמים עסקיים לשבור את אחידות העובדים במטרה לרכוש את הרשת בחלקים ובנזיד עדשים, אלפי עובדי הרשת ניצחו וזכו מחדש ביציבות תעסוקתית. אנחנו מקבלים את נחום ביתן בברכה ואני משוכנע שיחד, נוביל את הרשת לצמיחה ושגשוג. אני מוכרח שוב להודות לעובדים שהתייצבו יחד בכל מקום שנדרשו לכך והצילו את מקום העבודה של כולנו. תודה לכל אלו שנלחמו עבורנו, ההסתדרות, חברי הכנסת מכל הקשת הפוליטית ולציבור הרחב, שבשעתנו הקשה נתן בנו אמון, חזר לרכוש בסניפים והציל בכך אלפי משרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully