וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אקזיט כחול-לבן: סיסקו רוכשת חברה ישראלית ב-300 מיליון דולר

28.6.2016 / 15:23

החברה הישראלית CLOUDLOCK מספקת לחברות טכנולוגיה אפשרות לנטר ולנתח התנהגות של משתמשים. היא מעסיקה 150 עובדים, מתוכם 30 בישראל

-ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם יו''ר ומנכ''ל סיסקו ג'ון צ'יימברס, יוני 2013. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
מימין: ג’ון צ’יימברס, ומנכ’’ל ויו’’ר סיסקו, בפגישה שקיים עם ראש הממשלה לפני כמה שנים/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

עוד רכישה של חברה ישראלית: סיסקו הכריזה היום על כוונתה לרכוש את חברת ניטור גישת הענן CLOUDLOCK ב-300 מיליון שקל. החברה מתמחה בתחום ה-CASB – ניטור גישה בענן, ומספקת לחברות טכנולוגיה אפשרות לנטר ולנתח התנהגות משתמשים ושימוש במידע רגיש אשר נמצא בשירות ענן כמו SAAS, IAAS ו-PAAS. הרכישה תרחיב את פורטפוליו מוצרי האבטחה של סיסקו.

החברה הישראלית הוקמה ב-2011, על ידי שלושה יזמים ישראלים – גיל צימרמן (מנכ"ל), רון זלקינד (CTO) וצחי שפסה, סגן נשיא לפיתוח עסקי ושותפויות, והיא מעסיקה כיום 150 עובדים, 30 מתוכם במרכז הפיתוח בישראל. עד כה הושקעו בחברה 39 מיליון דולר על ידי כמה קרנות, בהן סידר, בסמר, וסיילספורס. לחברה מרכז פיתוח בישראל שמוביל סמנכ"ל המחקר של החברה, אורי קרן.

הפתרון שפיתחה החברה הישראלית עוזר לארגונים להבין ולנטר את התנהגות המשתמשים ואת הגישה למידע רגיש אשר נמצא באפליקציות ענן, ומספקת הגנה מפני איומים.
לדברי רוב סלבניו, סגן נשיא לרכישות והשקעות בסיסקו: "חברות שעוברות לענן, זקוקות לשותף טכנולוגי שיעזור להם להאיץ את המעבר, ויספק יכולות אבטחה קריטיות עבור משתמשים, מפתחי אפליקציות ומידע בכלל, בצורה חלקה ושקופה. CLOUDLOCK מספקת פלטפורמה ייחודית, שמשתמשת בגישה מבוססת-API, ואשר מאפשרת לספק פתרונות אבטחת ענן אפקטיביים, קלים להתקנה, ופשוטים לניהול".

לדבריו, הרכישה של CLODULOCK תסייע בהאצת פורטוליו מוצרי אבטחת הענן של סיסקו, ותרחיב את פתרון אבטחת הענן לכל חלקי הארגון. "ביחד, אנו מתכוונים להציע את פתרון אבטחת הענן המקיף ביותר בתעשייה ונאפשר ללקוחותינו לנצל את היתרונות שבשימוש בענן ובמובייל".

עובדי CLODULOCK יצטרפו לארגון האבטחה והרשתות של סיסקו. לפי תנאי החוזה, סיסקו תשלם 293 מילון דולרים במזומן עבור החברה נוסף על תמריצים עבור עובדים שיצטרפו לסיסקו. העסקה צפויה להיות מושלמת במהלך הרבעון השלישי של 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully