וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת פלייטיקה: לא יהיה שינוי לעובדים בארץ

31.7.2016 / 10:33

בראיון לאולפן וואלה! NEWS מספרת סמנכ"לית פלייטיקה, נטע גילון על העסקה, איך היא תשפיע על החברה ומה בעצם עושה החברה. "לא מדובר במשחקי מזל"

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

"לא משחקי הימורים, זה משחקים סוציאליים בז'אנר של קזינו", כך מבהירה סמנכ"לית פלייטיקה נטע גילון בראיון לאולפן וואלה! NEWS לאחר ההודעה על מכירת החברה לתאגיד הסיני בעסקת מזומן של 4.4 מיליארד דולר. " הכסף הוא וירטואלי לחלוטין. "מדובר על משחקים כמו קנדי קראש במודל פרי טו פליי. אפשר לבצע קנייה בתוך האפליקציה בשביל להתקדם אבל לא חייבים לשלם כדי לשחק".

גילון סיפרה כי העסקה עומדת על הפרק כבר מספר חודשים. "מדובר בתאגיד סיני שבתוכו גם חברת המשחקים ג'יינט אינטראקטיב. העסקה עומדת על הפרק כבר מספר חודשים והיא נחתמה הלילה", סיפרה. "האקזיט יבוצע עוד שלושה חודשים. היום היתה רק חתימת הסכם ההבנות".

גילון סיפרה עוד כי מטה החברה נמצא בישראל וכי החברה מעסיקה מעל 1,300 עובדים ב-9 מדינות – "שום דבר לא הולך להשתנות, המטה נשאר בישראל, העובדים נשארים. כבר היה לנו אקזיט אחד בעבר ונשמור על עצמאותנו".

"אף אחד לא מצטער על האקזיט הקודם. לא היינו מה שאנחנו בלי זה וקיבלנו גב כלכלי ואופרטיבי אדיר מהחברה האמריקאית", אומרת גילון ומבהירה כי למרות שמדובר על העברת החברה משליטה אמריקאית לשליטה סינית פלייטיקה תמיד שילמה ותמשיך לשלם מסים בישראל ןהמדינה תמשיך להרוויח מהעסקה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully