וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצאתי שבר זכוכית בפיצה דומינוס של אסף גרניט"

לקוח של דומינו'ס התלונן כי מצא שבר זכוכית בפיצה פולנטה של אסף גרניט. דומינו'ס: "הלקוח קיבל התייחסות מיידית - הזמנתו זוכתה ואף הוצע לו פיצוי". הלקוח: "הרשת התנהלה בצורה הוגנת אבל אני עדיין תוהה מה היה קורה אם הייתי בולע את הזכוכית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפיצה עם חתיכת הזכוכית/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרת הפיצות של השף אסף גרניט ברשת דומינו'ס מתהדרת ברכיבים רבים וחדשניים כגון פולנטה, שקשוקה ובשר טחון. אולם את הרכיב הזה לא תרצו למצוא בפיצות שלכם. בפיצה פולנטה שהזמין ד' מרמת גן, לקוח ותיק של הרשת, התגלה שבר זכוכית לא קטן שהתחבא היטב בתוך הגבינה המותכת.

"זה קרה בביס השני", תיאר ד' את המקרה לוואלה! עסקים, פתאום הרגשתי את השבר בין השיניים. מיהרתי לבדוק במה נגסתי, וגיליתי שבר זכוכית בגודל של 2-3 ס"מ".

מיד עם הגילוי התקשר ד' לסניף דומינוס ברמת גן ממנו הזמין את המשלוח ותיאר את המקרה. מנהל הסניף, חן, ביקש ממנו לצלם את השבר והודיע שהוא מוציא שליח עם מגש פיצה חדש וכדי לאסוף את הפיצה המסוכנת. לדבריו, ברצונו לבדוק אם מדובר בשבר שהתגלה בסניף או בתבניות הבצק של החברה, שלא מיוצרות בסניף. "חן נהג כשורה. השליח הגיע והחזיר את התשלום ששילמתי עבור הפיצה. אני יכול להבין שמקרים כאלה קורים, אבל אני עדיין תוהה מה היה קורה אם הייתי בולע את הזכוכית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפיצה עם חתיכת הזכוכית/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשלוח החדש כבר היה ד' זהיר יותר וחיפש את שברי הזכוכית עוד לפני הביס הראשון. לשמחתו הוא לא התגלה. "למחרת התקשרו אליי מדומינוס והתנצלו על המקרה. הם גם הציעו לי שתי ארוחות ללא תשלום כפיצוי. זה היה הוגן מצדם, בהתחשב בכך שלא נגרם שום נזק ממשי".

מרשת דומינוס נמסר: "ראשית, נציין כי דומינו'ס פיצה פועלת לפי נהלי משרד הבריאות והרשת העולמית שעל פיהם חל איסור להחזיק בקבוקי ו/או כלי זכוכית בתחומי הסניף.
במקרה המדובר, עם קבלת התלונה קיבל הלקוח התייחסות מיידית והזמנתו זוכתה, זאת לאחר ששליח אסף את הפיצה לבדיקה בהתאם למדיניות הרשת. מבדיקות פנימיות שהתבצעו בסניף לאחר התלונה, לא נמצאו סימנים לחלקי זכוכית. במקביל הנהלת הרשת ביצעה ביום שלמחרת שיחה נוספת עם הלקוח, בה הובהר לו סטטוס הבדיקה והוצע לו אף פיצוי על המקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully