וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחיר של עד 10 שקלים – רשת פארם חדשה בישראל

16.8.2016 / 13:29

הרשת החדשה תציג גם מותגים מוכרים וגם מותגים פחות מוכרים לצד מותג פרטי של הרשת. בשלב זה אין ברשת בית מרקחת. הסניף הראשון נפתח ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב

צלמים זמניים מורשים

הבוקר הושק בתל אביב הסניף הראשון של רשת הפארם החדשה בישראל "GOOD PHARM" שתציע מוצרים במחיר של עד 10 שקלים. בין המותגים אשר יוצעו ברשת ניתן למצוא את קולגייט, Oral-B ואקווה פרש בתחום הדנטלי, פינוק, Dove, Style ו- L'oreal Elvive בתחום השמפו, תחליבי הרחצה והסבונים, בתחום הדיאודורנטים יוצעו המותגים Nivea, רקסונה, AXE וספיד סטיק. בנוסף המותגים אולוויז ואוולדיי בתחום ההיגיינה הנשית, וכמו כן שלל מותגים מבית קרליין, קרמה, ד"ר פישר, Dorex וקלינקס.

המותגים המוכרים מגיעים הן באריזות בגודל מלא המוכרות והן באריזות מוקטנות. קרם גוף של ניבאה לדוגמא נמכר באריזה של 50-75 מ"ל לעומת אריזות של 400-500 מ"ל ברשתות המתחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גוד פארם קינג ג'ורג' תל אביב. אירה אימרגליק, מערכת וואלה! NEWS
גוד פארם קינג ג'ורג' תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, אירה אימרגליק

לצד המותגים המוכרים ברשת תמצאו גם מוצרים לא ממותגים ומותגי לואו קוסט. במוצרי תינוקות למשל, לצד 'דיסני' ו-NUBY נמכרים המוצצים והפטמות של המותג "אריטוקרט" ו"טוליפ" שנמכרים כיום ברשתות אחרות (כגון "אושר עד" ו"מוצצים") ונחשבים לזולים במיוחד בקרב מותגי התינוקות. זוג מוצצים של "אריסטוקרט" או לחילופין של TULIPS יעלה ברשת החדשה 10 שקלים, אולם מחירים דומים למוצרים אלה ניתן למצוא גם ברשתות האמורות.

גוד פארם קינג ג'ורג' תל אביב. אירה אימרגליק, מערכת וואלה! NEWS
גוד פארם קינג ג'ורג' תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, אירה אימרגליק

בתחום המזון לתינוקות הרשת מציעה מארזים של מטרנה אקסטרה קר TO GO ב-10 שקלים, בעוד טווח מחירים הארצי על פי האתר פרייסז נע בין 12.90 ל-13.30 שקל.

בתחום החיתולים תציע הרשת חיתולים חד פעמיים (בכל אחד מהגדלים) של המותג "בייביסיטר" במחיר אחיד של 1.9 שקל לשני חיתולים, זאת באמצעות מעמדים ייעודיים אשר יוצבו בסניפים. הבשורה כאן היא רק להורים "שנתקעו" בלי חיתולים שמבקשים לקנות חיתול "על הדרך", היות והמחיר של 95 אג' לחיתול הוא בין היקרים בארץ. כמו כן, בזמן הקרוב תחל הרשת לשווק מארז של 15 חיתולים, מותג ביבוא בלעדי, במחיר של 10 שקלים - קרי 66 אג' לחיתול בודד.

בנוסף, תשיק הרשת מותג פרטי תחת השם: "GOOD" אשר יציע שלל מוצרים בעולמות האופטיקה (דוגמת משקפי קריאה ועדשות מגע), אביזרי טיפוח לשיער ועוד.

לצד המוצרים במחיר משתלם כגון שלל מוצרי ניקיון, שמפו וסבונים של המותגים המוכרים בגודל רגיל ב-10 שקלים, ניתן למצוא גם מוצרים כמו מקלוני צמר במחיר לא משתלם של 10 שקלים לאריזה.

גוד פארם קינג ג'ורג' תל אביב. אירה אימרגליק, מערכת וואלה! NEWS
גוד פארם קינג ג'ורג' תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, אירה אימרגליק

על המיזם אחראים אדם פרידלר, היזם שהביא את המכונות לממכר קרם הנגנה ב-10 שקלים לפני כ 7 שנים, רואה חשבון במקצועו והמסעדן אוהד סנדלר אשר בבעלותו 3 סניפי ארקפה ומסעדות.

את ההשקעה הראשונית בהקמת הרשת השיגו פרידלר וסנדלר ממשפחת גראס, פילנתרופים יהודים אמריקאים, ממייסדי רשת RITE AID - רשת הפארם הגדולה ביותר בחוף המזרחי והשלישית בגודלה בארה"ב. השניים נפגשו עם נציגי המשפחה שהיו שותפים בתכנון המודל העסקי והחליטו להשקיע מיליוני דולרים ב'גוד פארם'. אך בניגוד לציפיית הרשת לא מציעה מוצרי המותגים האמריקאים מהרשת המדוברת.

היזמים טוענים שגם המכירה של מוצרים ב-10 שקלים מספקת ליזמים רווח מספק, והם מצפים לרווח גולמי של 25%.

הסניף הראשון ברח' קינג ג'ורג' בתל אביב הוא קטן יחסית לרשתות הפארמה הקיימות היום בישראל – 120 מ"ר בלבד, והושקעו בו 1,200,000 שקלים. הסניפים הבאים מתוכננים להיפתח בפתח תקווה, חולון וראשל"צ, ובהמשך הכוונה של היזמים להגיע לפרישה ארצית. האסטרטגיה היא למקם את הסניפים במקומות מרכזיים בצמוד לבתי מרקחת קיימים באזור.

אין ספק ששוק הפארם בישראל, שנשלט היום בידי רשת אחת מרכזית, זקוק למתחרים וריענון, השאלה הגדולה היא - האם תצליח הרשת החדשה להוות אלטרנטיבה זולה ואמיתית לצרכן הישראלי. שתי הקטגוריות הנעדרות בשלב זה מהמדפים של "גוד פארם" היא בית מרקחת וקטגוריית בישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully