וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגל ימין: 6 זוגות נעליים שיפתחו לכם את עונת הכדורגל

21.8.2016 / 12:41

כמעט ואין הורה לילדים מתבגרים שלא מכיר את המעמסה הכספית שנלווית לרכישת נעליים חדשות מדי חודשיים. הבעיטות, החיכוך עם האספלט או הבטון והשימוש הגובר מגבירים את הבלאי ומשם הדרך לארנק, קצרה יחסית. איזו נעל החזיקה הצליחה להחזיק פאסון? בדקנו שישה זוגות נעליים

מערכת וואלה!

פתיחת עונת הכדורגל הישראלית בסופ"ש הקרוב נותנת את האות לא רק לאוהדי הכדורגל אלא לסל שלם של מוצרים ומזכרות שעולים על המדפים ונמכרים כלאחר יד בשיטת המרצ'נדייז הידועה. חולצות של מועדוני כדורגל, צעיפים, כובעים ומה לא. בין כל אלה, חי ובועט נתח שוק לא קטן של חובבי כדורגל שלא מסתפקים בצפייה במשחקים אלא מקפידים לשחק בעצמם מדי שבוע.

כמעט ואין הורה לילדים מתבגרים, וגם פחות מכך, שלא מכיר את המעמסה הכספית שנלווית לרכישת נעליים חדשות מדי חודשיים. בעגה המקצועית הן מכונות נעלי קט רגל שמותאמות במיוחד למשחק במשטחים קשיחים ולא על דשא.

הבעיטות, החיכוך עם האספלט או הבטון והשימוש הגובר לכלל סוגי הספורט מובילים לבלאי גבוה של הנעליים הללו ומובילים אחר כבוד וכרטיס אשראי את ההורים לחפש פתרונות זולים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
כדורגל. ShutterStock
חובבי כדורגל שלא מסתפקים בצפייה במשחקים אלא מקפידים לשחק בעצמם מדי שבוע./ShutterStock

כדי לסייע להורים ולשמור על התחביב היקר של הילדים, החלטנו לבדוק את עמידותם של נעלי קט רגל של חברות הספורט המובילות בשוק. כיצד הן החזיקו מעמד? חילקנו שישה זוגות לשישה ילדים וביקשנו מהם לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב בהפסקות. פשוט לרוץ ולבעוט בלי הפסקה.

המפורסמת: נייקי קט רגל mercurial

נעלי קט רגל לילדים 2016.
נייקי. מתחילה לעבוד מיד

קשה לפספס את נעלי נייקי ולא רק בשל צבעם העז. מדובר בנעליים עמם שיחק כוכב ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו שמאז לכדו את תשומת הלב העולמית. כמובן שהדרך משם ללבם של הילדים היא קצרה מאוד וגם הדרך לכיסם של ההורים.

נוחות: תופסת מיד את צורת הרגל ומתחילה לעבוד. הנסיין העיד על נוחות גוברת בריצה ככל הנראה, תוצאה ממשקלה הנמוך.

בלאי: מאחר ומדובר בנעל כתומה-ורודה, ניכרים בה סימני הבעיטות מהר מאוד. עור הנעל לא ממש התרגש מהלחץ שהופעל עליו, אבל כדי לקבל מראה בוהק מומלץ לצחצח את הנעל עם חומר סיכה. הסוליה לעומת זאת, נראתה חדשה לגמרי אחרי חודשיים.

מחיר: 202 שקלים, כמו אדידס, גם נייקי מציעה נעליים יקרות יותר. אבל זאתי בהחלט שווה את המחיר, בתנאי שלא מנסים אותן במגרש הכדורסל. להשיג בחנויות המותג וברשתות הספורט הגדולות.

המדוגמת: אדידס נעלי כדורגל - ACE 16.4

נעלי קט רגל לילדים 2016.
אדידס. מתלבשת היטב ונועלת את כריות כף הרגל

דגם שהושק לקראת משחקי היורו האחרונים בצרפת ויצא גם בגרסה מקצוענית. הנעל עצמה צבעונית בעלת גפה בצבע ירוק זוהר, שנתפשה כאופנתית בקרב הנסיין. כמובן שזה לא מנע ממנו להפעיל עליה לחץ ולנעול אותה מדי יום.

נוחות: מתלבשת היטב ונועלת את כריות כף הרגל והקרסול.

בלאי: הנעל שימשה נסיין בן 11 במשך יותר מחודשיים ולמעט שפשופים בחלק הקדמי הצליחה לשמר את צורתה. הברק אמנם נעלם ולא חזר יותר גם אחרי ניקוי העור אבל סוליית הנעל הצליחה אף היא להיראות במצב טוב למרות החיכוך הגובר עם הקרקע.

מחיר: 210 שקלים. לא זול אבל כזה שמצדיק את הרכישה, בתנאי שהיא משמשת לייעודה המקורי ולא לענפי ספורט אחרים. להשיג בחנויות המותג וברשתות הספורט הגדולות.

היקרות: ניו באלנס קט רגל JSVRCF

נעלי קט רגל לילדים 2016.
ניו באלנס. נותבה היישר לנסיין הקשה ביותר

קצת מוזר לראות את ניו באלנס בקטגוריה של נעלי קט רגל, אבל היא שם ובגדול. בניגוד לאדידס ונייקי, שנחשבות ליצרניות ציוד הספורט, באשר הוא, הגדולות בעולם, ניו באלאנס התמקדה בצעדים קטנים, כלומר ייצור נעלי הליכה הנוחות ביותר. בשל הסקרנות, נעל הקט רגל שלה נותבה היישר לנסיין הקשה ביותר והפעיל ביותר.

נוחות: הנעל התרגלה מיד למבנה כף הרגל ועטפה אותה בחום. הבעיה התעוררה, לטענת הנסיין, בקשירתה שכן השרוכים נפתחו בתדירות גבוהה מדי ולעתים קרובות. עם זאת, כדאי לסייג ולהודות שחוזק השרוכים נגזר מהעדפה אישית.

בלאי: הנעל החזיקה מעמד יפה מאוד. העור במצב טוב ולא התיישן באופן ניכר גם לאחר משחקי כדורגל אינטנסיביים ואפילו יציאה לטיולים ופעילויות ספורט בשטח.

מחיר: 330 שקלים. נעל מומלצת אבל המחיר גבוה מדי ומרתיע. מתאימות למי שלא רוכש נעליים באופן תדיר. להשיג בחנות המותג.

הנוסטלגיות: נעלי קט רגל ילדים דיאדורה סינג TF

נעלי קט רגל לילדים 2016.
דיאדורה. מחיר משתלם ביותר

הרבה לפני שמסי ורונאלדו נולדו והתחרות בין נייקי ואדידס כלל לא התרחשה בארץ הקודש, דיאדורה האיטלקית שלטה בשוק ללא עוררין. בשנותיה היפות, היא העניקה חסות לכל קבוצות הליגה הישראלית ואפילו לנבחרת, ומכרה נעליים בקצב שלא מבייש את ערן זהבי בליגה הסינית. אבל המהלך העשור האחרון התערער מעמדה בשוק ושתי הענקיות תפסו את מקומה. עד עכשיו לפחות.

נוחות: הנעל נוסתה על כדורגלן צעיר שלמרות גילו כבר הספיק לקרוע כמה זוגות ולהתנסות בנעלי המותגים המובילים. ההפתעה הגיע כאשר גילה שנעלי דיאדורה לא נופלות מהמותגים האחרים מבחינת הנוחות וגמישות.

בלאי: גם במבחן העמידות הנעליים עמדו בגבורה. אמנם צבען נשחק מהשימוש הגובר אבל הפלסטיק מסביב לסוליה שמר על מבנה הנעל יציב.

מחיר: 149 שקל הוא מחיר משתלם ביותר לנעליים שנותנות פייט למותגים המתחרים והיקרים בהרבה. גם נסיין חובב מותגים השתכנע שדיאדורה זו לא מילה גסה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בנעלי קט רגל.

השפויה: נעלי קט רגל UMBRO

נעלי קט רגל לילדים 2016.
UMBRO. נעל קשיחה שמתאימה עצמה לכל סוגי כף הרגל

גם UMBRO הבריטית ידעה ימים יפים יותר בישראל. בשנות השמונים המאוחרות, כשעוד חצי מקבוצות הליגה האנגלית היו ברגליים שלה, UMBRO סיפקה נעליים וביגוד מקצועי למי שרצה ליהנות מיוקרה בריטית בלי לקרוע את הכיס. מה קרה מאז? הזכות לשווקה בארץ עברה לחברת גלי שנראה כמי שמחזירה עטרה ליושנה.

נוחות: נעל קשיחה שמתאימה עצמה לכל סוגי כף הרגל בזכות שתי מדבקות סקוטש שנועלות את הגפה על הרגל לפי תחושה אישית. מלבד זאת, מדובר בנעל בעלת עיצוב נעים ומראה אופנתי.

בלאי: שתי המדבקות שמחליפות את השרוכים הן גם נקודות התורפה של הנעל. אחרי שימוש גובר הן החלו להישחק ואחיזתן נחלשה. עם זאת, הסוליה לא נכנעה לעימותים עם האספלט וגם העור שמר על צורה ראויה.

מחיר: 169 שקלים, להשיג ברשת חנויות גלי. הנעל מוצעת כעת ב-1+1 והופכת את המחיר לאטרקטיבית מאוד ופתרון מצוין למקרה שהסקוטשים מתבלים.

הזולות: נעלי קט רגל של רשת ביג שופ

נעלי קט רגל לילדים 2016.
ביג שופ. מתאימה לגילאים הרכים

בין שלל מותגי העל, יש מי שיעדיף לחסוך את הייפ של כוכבי הכדורגל ולהסתפק בנעל מקומית (או סינית) שתוביל אותו לשער במהירות ובנוחות המרבית. הנעל של ביג שופ היא דוגמה טובה לרעיון הזה, גם אם התדמית אומרת אחרת.

נוחות: נעלי קט רגל שראויות להיקרא נעל ראשונה לילדים בגיל 5-6 שבדרך כלל מאוד בעייתיים בנעליים ותמיד דואגים להתלונן על אי נוחות. ואולם, מהרגע שהנסיין הצעיר נכנס לתוך הנעליים הוא פשוט לא הסכים להוריד אותן - גם בחום הכבד של הקיץ התעקש לנעול אותן בכל הזדמנות. מדבקות הסקוטש שמחליפות את השרוכים הופכים את מלאכת ההנעלה לקלה במיוחד גם עבור הגילאים הרכים.

בלאי: נעליים חזקות שעמדו בכבוד במבחן הבעיטות ואפילו הקורקינט. פרט לכמה חוטים שצצו בחלק הקדמי התחתון שבין הסוליה לגוף הנעל, נראה שהן עמדו יפה במשימה.

מחיר: 99.90 שקלים - מחיר מעולה יחסית לתמורה שהנעליים מציעות. המחיר משתלם גם יחסית לנעלי קט רגיל של המותגים המובילים שעולים פי שניים, שלושה ואפילו ארבעה מהנעליים והאלה, וגם יחסית לנעלי ספורט רגילות, בזכות העמידות שלהן.

יניב לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully