וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף חדש לקופיקס - בכיכר האדומה במוסקבה

10.10.2016 / 14:41

רשת קופיקס מתרחבת ופותחת סניף ראשון ברוסיה שם היא מציעה את כל מוצריה במחיר אחיד של 50 רובל. בעוד שבמוסקבה המחיר זול באופן משמעותי, בפריפריה הרוסית יהיו לרשת לא מעט מתחרים

יח"צ - חד פעמי

הבוקר נפתח ברוסיה הסניף הראשון של רשת קופיקס במדינה. הסניף נפתח בקניון "Ohotniy Riad" (בלב הכיכר האדומה). סניף זה הינו הראשון מבין שלושה שיפתחו במוסקבה במהלך החודש הקרוב. הסניף השני, שייפתח בעוד כשבועיים ממוקם בתחנת הרכבת פבלצקיה שהינה תחנת הרכבת המובילה לשדה התעופה הגדול בעיר ושבה עוברים עשרות אלפי אנשים מידיי יום.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר במוסקבה הציגו אבי כץ והשותפים, קבוצת משקיעים בהובלת סאטש מלווני, מנכ"ל Melsons Group והאחים מיכאיל וגרגורי פצ'רסקי מחברת ADG , תכנית פיתוח הכוללת 3 שלבים: שלב א - הקמה של 3 בתי קפה בהפעלה עצמית - שלב ב - מעבר לפעילות בשיטת הזכיינות והגעה ל-300 סניפי בתי קפה במוסקבה. שלב ג - פריסת 700 סניפי בתי קפה נוספים ברחבי רוסיה עד להגעה ל-1,000 סניפי בתי קפה .

הרשת "קופיקס רוסיה" הוצגה כרשת הממשיכה את דרכה של קופיקס ישראל בעמדתה החברתית כלכלית ואת הגישה לצדק צרכני, שתציע לצרכנים את המיטב במחיר הוגן - וגם תרוויח.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתיחת הסניף במוסקבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחיר הממוצע של אספרסו בבתי הקפה במוסקבה הוא 120 רובל, בעוד קפוצ'ינו עולה 160-180 רובל. הקפה של קופיקס יימכר במחיר זול פי 3 ואף 4 מהמתחרים – 50 רובל. האם הקונספט החדשני שעובד בישראל יכול להצליח גם בעיר היקרה בעולם?

"לדעתי החברה יכולה להרוויח", אמר היזם המוסקבאי אנדריי פטרקוב לאתר "וודומוסטי". "במחיר של 50 רובל לכוס קפה הרווח יהיה סביב 300-400%, בעוד הרווח בבתי הקפה הרגילים מגיעה ל-1,000%. אם במוסקבה שהיא אחת הערים היקרות בעולם, קפה ב-50 רובל יהיה אולי הזול ביותר, בפריסה הכלל ארצית ברוסיה, לרשת יהיו מתחרים".

לעומתו, יש כאלה המטילים ספק בסיכויי הצלחת הרשת. "עם מחירים כאלה אני לא בטוח שהיזמים יצליחו להחזיר אפילו את דמי השכירות של המקום", טוען מנכ"ל רשת בתי הקפה "Coffee set" מקסים מקשנוב.

"המדד לאיתור מדינה המתאימה למודל קופיקס הינו פער גדול בין עלות חומרי הגלם לעלות המוצר הסופי. ברוסיה המאופיינת בהבדלי מעמדות גדולים הפער גבוה אף יותר מאשר בישראל. קופיקס תוריד את המחירים לרבע ממחירם היום", אמר אבי כץ, מייסד רשת קופיקס.

התפריט של רשת קופיקס ברוסיה יהיה מגוון יותר מישראל כחלק מהתאמת התפריט לטעם הרוסי. כדוגמת מיץ גזר טרי שיימכר כנהוג ברוסיה בתוספת קצפת עשירה מעל, בלינצ'ס, סירניקי ומגוון רחב של סוגי תה. ברשת ימכרו, כמו בישראל טוסטים, מרקים, ארוחות צהריים, כריכים , מיצים טבעיים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • קופיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully