וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית הפורנו דורשת: הכירו בי כעובדת מהבית

13.10.2016 / 12:44

נטלי הוט, מספקת שירותי שיחות אירוטיות. כששכניה גילו את עיסוקה הם התלוננו לרשויות שהורו להוט לחדול מעיסוקה. בית המשפט יצטרך להכריע - האם מדובר במשרד לכל דבר?

סיפור בדקה/מערכת וואלה NEWS

שחקנית פורנו גרמנייה הידועה בשם הבמה שלה, נטלי הוט, הגישה לאחרונה בקשה לבית המשפט במינכן להכיר בזכותה לעבוד מהבית כמנהלת חדרי צ'אט ארוטיים. שחקנית הפורנו בת ה-24, המוכרת היטב לצרכני הפורנו בגרמניה, מספקת שירותי סקס וירטואליים מביתה שבעיירה הבווארית אמפינג לצד בעלה, שהוא גם מנהלה האישי.

הכול התנהל על מי מנוחות עד ששכניה של שחקנית הפורנו גילו על עסקיה המפוקפקים המתנהלים מביתה והגישו תלונות לרשויות, בין היתר על הרעשים הרמים הבוקעים מדירתה ועל ההשפעות השליליות על ילדיהם הקטנים, שעוברים הצקות בבית הספר בשל השכנה יוצאת הדופן שלהם. הרשויות המקומיות בעיירה המנומנמת אסרו על הוט לערוך מופעי סקס מול המצלמה ואיימו עליה בקנס של אלפיים יורו אם לא תפסיק לאלתר את פעילותה. לטענתם, ביתה נמצא באזור מגורים וחל איסור מוחלט לנהל בו עסקים למטרות מסחר.

הוט טוענת מנגד כי החדר בו היא מפעילה את מופעי הסקס שלה הוא משרד לכל דבר ויש להכירה כעובדת עצמאית שמנהלת את עסקיה מביתה. "אנשים תמיד יתלוננו מסיבות שונות ומשונות", אמרה להגנתה הוט, שאינה מעוניינת להיחשף בשמה האמיתי, "הם טוענים שאני רועשת מדי או שהילדים שלהם לא נרדמים בלילה". לדבריה, היא חווה הטרדות מצד שכניה שככל הנראה גם פרצו בשנה שעברה לביתה ושברו את דלת הכניסה שלה.

בית המשפט במינכן יצטרך כעת להחליט האם החדר בו עורכת שחקנית הפורנו את המופעים הארוטיים שלה יכול להיחשב כמשרד.

  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully