וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייצוגית נגד אינטימה: מוסיפה 90 אג' על כל מבצע

לפני כחודש רכש זוג חבילה של 4 תחתונים בסניף אינטימה בקניון איילון. על שלט המבצא נכתב שהחבילה נמכרת ב-99 שקלים אך הקופה חייבה אותם ב-99.90 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלט המבצע באינטימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני זוג הגישו השבוע תביעה ייצוגית נגד רשת "אינטימה" להלבשה תחתונה מקבוצת גולף, בטענה כי הרשת מפרסמת בשלטים המוצבים בחנויות כי ארבעה זוגות של תחתונים ימכרו במחיר של 99 שקלים, אולם כאשר הלקוחות משלמים בקופה, הם מחויבים בסך של 99.90 שקלים, ללא ידיעתם. בתביעה הייצוגית שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות עורכי הדין ברק אביבי ואסף נוי, נטען כי הקופאית השיבה להם "שאין מה לעשות כי ככה הקופה מחייבת".

בתביעה נגד הרשת, המונה כ-60 סניפים, נטען כי על פי תחשיב ריאלי של 100 רכישות ליום בכל חנות של רשת "אינטימה" כפול 90 אגורות כפול 59 סניפים כפול שנה אחת בלבד, מדובר בפער של כשני מיליון שקל. כמו כן נטען כי יתכן וגביית היתר קיימת לגבי מבצעים אחרים בחנות ו\או בחנויות נוספות של רשתות אחרות השייכות לקבוצת גולף א.ק בע"מ. בני הזוג רכשו את התחתונים בסניף של הרשת בקניון איילון לפני כחודש והקבוצה הייצוגית כוללת כל אדם אשר רכש ברשת "אינטימה" ארבעה זוגות תחתונים, וחויב ב-90 אגורות יותר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשבונית לאחר הרכישה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענת עורכי הדין, מטרתה של הבקשה היא לפצות את חברי הקבוצה בגין נזקים שנגרמו להם עקב הפרת חובותיה של קבוצת גולף וכן לתקן את העוול בכל 59 חנויות רשת "אינטימה" וכן ברשתות אחרות השייכות לקבוצת גולף, במידה והעוולה מבוצעות גם ברשתות אלו.

עוד נכתב בתביעה: "כיוון שקבוצת גולף ותיקה בתחומה, סביר להניח שהיא הייתה מודעת להפרש בין הפרסומים בחנות לגביית היתר בקופות וניצלה בבוטות את ציבור הצרכנים, בהתנהגות המשיקה עד גבול ההתנהגות הפלילית תוך הטעייתם".

מרשת אינטימה נמסר: "התביעה טרם התקבלה במחלקה המשפטית שלנו, ברגע שתתקבל, נלמד אותה ונגיב בהתאם בצינורות המקובלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully