וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וונטייז וגלובוס מקס יציעו כרטיסי קולנוע ו-VOD מחירים מוזלים

משה גולן

7.11.2016 / 11:18

החבילות המשותפות יהיו על בסיס כרטיסים משולמים מראש. 6 כרטיסי קולנוע, חודש מנוי ל-VOD של וונטייז והשכרה אחת של VOD - יוצעו במחיר של 186 שקל

גלובוס מקס באר שבע. צילום: רני לוריא,
גלובוס מקס באר שבע/צילום: רני לוריא

חברת הטכנולוגיה והפצת תכני ווידאו וונטייז הודיעה היום (ב') על הסכם שיתוף פעולה עם רשת בתי הקולנוע גלובוס מקס, במסגרתו הן יציעו חבילות מדיה משותפות הכוללות בין היתר הנחות לכרטיסי קולנוע ושוברי צפייה בתכני VOD.

החבילות המשותפות יהיו על בסיס כרטיסים משולמים מראש, שיציעו כאמור הטבות משותפות של שתי החברות, כגון כרטיסי קולנוע לבתי הקולנוע שמפעילה גלובוס מקס ביחד עם מנויים חודשיים או שוברי צפייה בתכני SmartVOD של החברה. 

כך למשל, חבילת "מקס מג'יק 6" מציעה 6 כרטיסי קולנוע בנוסף לחודש מנוי VOD של וונטייז והשכרה אחת של VOD במחיר של 186 שקל. חבילת "מקס מג'יק 12" מציעה 12 כרטיסי קולנוע בנוסף לחודש מינוי VOD ו-2 השכרות VOD.

וונטייז הוקמה ב-2011, ובשנים 2014 ו-2015 היא גייסה כ-6 מיליון דולר במספר סבבים פרטיים. הגיוס האחרון, ב-2015, התבצע לפי שווי חברה של 30 מיליון דולר "אחרי הכסף". ביולי השנה החברה החלה בהליכי הנפקה ראשונית (IPO) בבורסה בת"א, אך ההנפקה נכשלה וזכתה לביקושים נמוכים. מניות החברה החלו להיסחר רק בתחילת אוגוסט לאחר שהחברה הצליחה לגייס רק 16 מיליון שקל ובעיכוב של מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully