וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג של פעם בשנה: מבצעי ההנחות הגדולים של shopping IL

רם הדר גולדשמידט

8.11.2016 / 10:12

רגע לפני יום הרווקים הסיני ובלאק פריידי, מציעים בתי עסק ישראלים שלל מבצעי מכירות באמצעות אתרי האינטרנט שלהם. ליקטנו כמה מבצעים ששווה לעקוב אחריהם. עדכונים שוטפים

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

יותר מ-600 בתי עסק הצטרפו השנה ליוזמת המכירות המקומית ShoppingIL, ומציעים בשעה זו שלל מבצעי מכירות מוזלים. לצד אירוע המכירות העצום "בלאק פריידיי" (Black Friday), ו"חג" המכירות "חג הרווקים", שמתקיים ב-11/11, נכנס לחיינו בשנים האחרונות ShoppingIL, שפיתחה גוגל ישראל, במטרה לחשוף את הצרכנים לבתי עסק ישראליים שמוכרים ברשת ולהעלות את המודעות למגוון האופציות הרחב הקיים בארץ לקניות אונליין.

היוזמה המקומית נועדה לעודד את בתי עסק המקומיים, בהם עסקים קטנים, להרחיב את פעילותם המקוונת, ובכך לתרום לצמיחה הכלכלית ולהגברת התחרות לטובת הצרכן הישראלי. הפרויקט העלה את המודעות של רבים מבעלי האתרים לפוטנציאל הגלום בסחר האלקטרוני, והביא רבים מבתי העסק להשקיע בשיפור החנות האלקטרונית שלהם ולהגביר את מאמצי השיווק ברשת.

חגיגת הקניות המקוונת Shopping IL, מתקיימת זו השנה השלישית ברציפות ותתרחש החל מ-9 ועד ה-10בנובמבר בחצות. היוזמה שהושקה ב-2014, כללה בשנה הראשונה לקיום החגיגה 152 החנויות הווירטואליות. 67% מהרוכשים סיפרו שקנו באתר ישראלי שלא הכירו קודם. 44% מתנועת הגולשים לאתר המכירות הגיע ממכשירים ניידים. בשנה השנייה כ-300 עסקים לקחו חלק בחגיגה והיקף מכירות נאמד ב-23 מיליון שקל - פי 6 מיום מכירות ממוצע ברשת עבור העסקים שהשתתפו. אחד מכל 11 ישראלים ביצעו רכישה כחול-לבן ביומיים אלו.

מקלדת ועליה דגל ישראל והמילה שופינג. ShutterStock
שופינג כחול-לבן/ShutterStock

חצי מיליון מבקרים מדי שנה

השנה צפויים להשתתף במבצעי המכירות כ-600 עסקים ישראלים, שפועלים במגוון רחב של תחומים: אופנה, חשמל ואלקטרוניקה, ילדים, פנאי ומתנות, כלי בית ועוד. עם עסקים אלה נמנים קסטרו, רנואר, הוט, גרופון, מאק, וואלה!שוופס, ללין, דלתא, רשת פתאל, באג, טבע קסטל, סופר פארם, קפה לנדוור, קפה ג'ו, בגיר, טויס אר אס, לאוקיסטן, פלאפון, פיקס, קרביץ, שטראוס מים, SOHO, לופה, קליניק ועוד. לצד אלו צפויים להשתתף גם עסקים קטנים מכל רחבי הארץ.

כחצי מיליון ישראלים ביקרו בימי המכירות, בכל שנה, באתר הקניות המרכזי. אך בניגוד לשנתיים האחרונות, בהן גוגל ריכזה את כל המבצעים, השנה יתקיים ShoppingIL במתכונת פתוחה שמאפשרת לכל בית עסק מקוון בישראל לקחת חלק בחגיגה. גובה ההנחות, מספר המבצעים או הדילים השנה יהיו תחת אחריותו הבלעדית של בית העסק ויופיעו באתר של בית העסק. חשוב לציין כי בתי העסק המשתתפים ב-ShoppingIL אינם נדרשים לשלם עבור ההשתתפות או הפניות מהאתר. העסקים מוזמנים להוריד את לוגו האירוע ולהצטרף באמצעות הרשמה בטופס.

להורדת טופס ההשתתפות

"הצרכן הישראלי התרגל לקנות באתרים"

"בשלוש השנים האחרונות ראינו התקדמות משמעותית בשתי המטרות של הפרויקט. מצד אחד הצרכן הישראלי מתרגל לקנות באתרים מקומיים ומצד שני יותר ויותר עסקים ישראלים נכנסים לתחום המסחר המקוון", אומר יהודה קוגן, סמנכ"ל שיווק, Google. "המגמה ניכרת היטב בחג הקניות הישראלי ShoppingIL שהשנה יכפיל את מספר האתרים המשתתפים בו, ויכלול כ-600 עסקים".

השתתפות בתי העסק במיזם היא ללא תשלום - גם לא על "קליקים" או הפניות מהאתר הראשי. עם זאת היא מותנית בעמידה בכמה קריטריונים וזאת כדי להבטיח שהלקוחות ייהנו מאתר איכותי, חוויית קנייה טובה והטבות של ממש לקונים.

לקראת ימי המכירות, לקטנו כמה מבצעים, ששווה לעקוב אחריהם. הרשימה צפויה להתעדכן לאורך כל ימי המכירות.

מותג הקוסמטיקה הבוטנית YVES ROCHER מציע פריט שלישי מתנה, על כל המוצרים באתר, על הפריט הזול מביניהם בחנות האונליין (באתר).

עוד באותו נושא

בלי תורים ועם שפע של מבצעים: כך תערכו קניות בטוחות ברשת

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר וואלה!שופס מציע הנחה של עד 10% על אלפי מוצרים באתר מהקטגוריות השונות. בין השאר יוצעו בקטגוריית צעצועים ומוצרים לילדים מוצרי לגו, פליימוביל, מטבחי צעצוע, ערכות משחק ויצירה ועוד; בקטגוריית התכשיטים תינתן הנחה ברכישת תכשיטי זהב וכסף, תכשיטי סברובסקי, פנינים, ושעונים, ובקטגוריית רהיטים לבית ולגן יוצעו בהנחה מבחר פריטי ריהוט מעוצבים של מותגים מקומיים ובינלאומיים, בהם המותגים LUCCA ו-ROOMZ.

מוצרים לדוגמה: רחפן DJI פאנטום 2, יוצע במחיר של 1,490 שקל (במקום 1,829 שקל), טאבלט מבית ACER 10 16GB עם אחריות של שנה יוצע במחיר של 499 שקל (במקום 999 שקל).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת הום סנטר מציעה באופן בלעדי באתר שלה למשך יומיים 50% הנחה על מגוון מוצרי ריהוט. מחירים לדוגמה: כסא מנהלים "זאוס" יימכר באתר במחיר של 350 שקל (במקום 699.90 שקל), כסא המתנה "ולנסיה" יימכר ב-150 שקל (במקום 299.90 שקל), מעמד טלוויזיה "הילה" יוצע במחיר של 300 שקל (במקום 599.90 שקל).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת CROCS&MORE מציעה באתר החדש שלה 20% הנחה על כל הפרטים באתר WESHOES. כמו כן קולקציות מסוימות יוצעו בהנחות של 30%, 40% ו-50%.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצבת האופנה רוני קנטור, מציעה באתר שלה פריטים מהקולציה הישנה בהנחות של 30%-85%, והנחות של 15%-30% על הקולקציה החדשה. כך לדוגמא תוכלו למצוא את ה"ביירון" של רוני קנטור במחיר של 59 שקל במקום 375 שקל, ואת דגם "פריסילה חרציות" ב-119 שקל במקום ב-550 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברשת ZER4U מציעים 30% הנחה על מגוון זרי פרחים ו-20% הנחה על מגוון רחב של מוצרים, בהם עציצים ומתנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר המסחר המקוון הישראלי buy2 מציע פריטים במבצע, בהם מגפי לד לילדות במחיר של 99 שקל, וטלוויזיה של 55 אינץ קעורה LED SMART Android ב-2,499 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג התיקים הבלגי kipling מציע 25%-60% הנחה על מגוון תיקי גב, תיקי ילדים, מזוודות וארנקים באתר של המותג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצבת הצעיפים עדי בקשי מציעה 10% הנחה על כל הפריטים האתר בהזנת קוד הקופון ShoppingIL. טווח המחירים לפני הנחה: הוא 64-189 שקל.

GUILTY - אתר הביוטי מציע באתר של הרשת הנחות של 20%-80% על מאות מוצרי קוסמטיקה, טיפוח ואיפור, על מותגים ישראליים ובינלאומיים. כמו כן תשיק הרשת מוצרים חדשים שיוצעו בבלעדיות באתר. לקוחות שיבצעו הזמנות באתר יוכלו לקבל את המוצרים במארזי GUILTY BOX מעוצבים במהדורה מיוחדת. האתר גם יציע מבצעי HAPPY HOUR מתחלפים, כולל כפל מבצעים.

מבצעים לדוגמה: שפתון נוזלי Vivid Matte של מייבלין בכל הגוונים, יוצע ב-31 שקל (במקום 101 שקל), סט מקצועי לקונטורינג וחיטובי פנים מבית OFRA USA יוצע ב-188 שקל (במקום 384 שקל), מייבש הלק וויט מבית Seche יוצע ב-46 שקל (במקום 70 שקל), לקים של China Glaze, בכל הגוונים יימכרו ב-18 שקל (במקום 40 שקל), סט של 20 טיפולי פנים באמפולת קוויאר להתחדשות העור של חברת הקוסמטיקה Arcaya הגרמנית יימכרו ב-155 שקל (במקום 258 שקל).

אתר האופנה למידות גדולות MEEDOT.COM מציע מבצעים למשך 48 שעות בלבד על מגוון פריטים באתר: בקניית פריט 1 - 15% הנחה (קוד קופון SHOPPING15); בקניית 2 פריטים - 20% הנחה (קוד קופון SHOPPING20); בקניית 3 פריטים ומעלה - 30% הנחה (קוד קופון SHOPPING30)

באתר של סלונה שופינג תקבלו 20% על כל האתר!

באתר של רשת שילב תוכלו למצוא כיסא בטיחות טורנדו- סיגמא- ב- 299 שקלים במקום 499, אינטרקום מוטורולה עם טיימר ב- 299 שקלים במקום 399 ו-הליכון צורות ויטמינה ג'י ב-160 במקום 250 שקלים!

ללין תיתן לכם את האפשרות לקנות בשווי 400 שקלים ולשלם רק 200 שקלים (על כל האתר!)

באתר FIX תקבלו 40% על קולקציית החורף ועד-70% הנחה על פריטים נבחרים!

באתר של רשת דינמיקה (מוצרים סלולריים) תוכלו למצוא מגוון מבצעים, החל מהחלפת סוללה ל – iPhone 4/5/6 ב – 49 ¤ בלבד, טאבלט 7" מתנה לרוכשים סמארטפון ועל כל רכישת Samsung Galaxy S7 I S7 edge תקבלו סט הכולל 2 עדשות: עדשת זום X 2 + עדשה רחבה בשווי 549 ¤!

nועדון הצרכנות של האימהות מאמא גורו, מציע שורה של מבצעים על מוצרי תינוקות. כסא אוכל Sunny
מבית easy baby יימכר ב-99 שקל במקום 139 שקל; 4 חבילות של חיתולים בייביסטר יימכרו ב-69 שקל במקום 3 ב-60 שקל, כסא בטיחות פלטינום דגם פישר יוצע למכירה ב-899 במקום 999 שקל.

מועדון הצרכנות של עובדי חברות ההיי-טק בישראל, הייטק זון, מציג הנחות של 50%-85%. מבצעים לדוגמה: מצלמת אקסטרים AGFA Wild Fun תימכר ב-99 שקל במקום 620 שקל, בלנדר go& mix יוצע למכירה ב-99 שקל במקום 399 שקל, מחבת גריל בגודל של 26 ס"מ, יוצע ב-89 שקל במקום 350 שקל וומעבד מזון KitchenAid יימכר ב-1,299 שקל 1,790 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוהבים חיות? אתר טופ דוג מציע למשך היומיים הקרובים כיסוי למושב האחורי של הרכב שלכם של פרו פלאן ב-59 שקל במקום 129 שקל. כיסוי "איכותי" יותר יימכר ב-99 שקל במקום 200 שקל. שמפו לכלב של הרץ יצע למכירה ב-35 שקל במקום ב-60 ומטרייה לכלב תימכר ב-45 שקל במקום 129 שקל.

אתר שבלול פט מציע ליומיים הקרובים אוכל רויאל קנין מידיום אדולט (15 ק"ג) ב- 220 שקל במקום 309. את פרונטליין תוכלו למצוא בהנחה משתנה (לפי גודל וסוג הכלב) והוא יימכר ב-34-50 שקל פחות ממחיר המקור. למשל, אמפולות מחברת פרונטליין פלוס 20-40 ק"ג יעלו כ-130 במקום כ-180 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סופר פארם עדיין לא עידכנו את האתר הראשי במבצעי חג המכירות, אך בבדיקה נוספת, הצלחנו לאתר לינק ייעודי שמפנה אל אתר (אחר לגמרי) שנקרא "אופטיק אקפרס" שם ורק שם מצאנו את המבצעים שמציעה הרשת. הפניה מהאתר הראשי של החברה היתה פותרת את הנושא. בין השאר יימכרו 2 אריזות עדשות מגע יומיות של לייף ב-100 שקל או 2 של לייף moist ב-120 שקלים, רייבנד החל מ-299 שקל ועוד.

ניתן למצוא את רשימת האתרים המשתתפים במבצעים באתר של Shopping IL. עד כה רבים מהאתרים המשתתפים במבצע, לרבות רשתות כמו סופר פארם וקסטרו, טרם פרסמו את דבר המבצעים הצפויים בימי המכירה.

תתכננו מראש, תקנו נכון, אנחנו ננסה להמשיך ולעדכן "מהשטח" - אבל הכי חשוב - תיהנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully