וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי עשן בלי אש: טבע תשווק קנאביס רפואי במשאף

28.11.2016 / 14:10

90% מהמטופלים צורכים כיום קנאביס באמצעות שאיפה – בכפוף לקבלת האישורים המתאימים ממשרד הבריאות. משאף שתשווק טבע צפוי לפתור לרופאים את בעיית רישום הצמחים לעישון

גידולי קנאביס בישראל בעין עירון, דצמבר 2015. יותם רונן
קנאביס/יותם רונן

חברת טבע ו- Syqe Medical הישראלית חתמו על הסכם הפצה שלפיו טבע ישראל תשווק ותפיץ בלעדית משאף Syqe למתן קנאביס רפואי – אותו פיתחה חברת Syqe Medical. בישראל קיימים כ-26,000 רישיונות לצריכת קנאביס רפואי. ההערכות הן שעד 2018 מספר הרישיונות יוכפל.

90% מהמטופלים צורכים כיום קנאביס באמצעות שאיפה. חברת Syqe Medical פיתחה משאף שמאפשר מתן צמחים ברמת דיוק ובטיחות של תרופה. הצמח הראשון שהטמיעה החברה במשאף הוא קנאביס רפואי. ניסויים קליניים שערכה החברה הצביעו על רמת הדיוק של המשאף ועל עמידתו בסטנדרטים פרמצבטיים שמאפשרים מתן קנאביס בשאיפה. הטכנולוגיה של Syqe Medical מבצעת בצמח שינוי מבני בלבד, משמרת את כל תכונותיו ומאפשרת מתן בטוח, מדויק ומדיד באמצעות שאיפה.

בשנה החולפת נמצא המשאף בשימוש קבוע בבית חולים רמב"ם, באישור משרד הבריאות. זהו בית החולים הראשון בעולם שבו צמח הקנאביס מהווה טיפול רפואי מן המניין. במסגרת שיתוף הפעולה יורחב השימוש במשאף לשימוש ביתי – בכפוף לקבלת האישורים המתאימים ממשרד הבריאות.

ב-Syqe Medical מציינים כי המשאף מאפשר לצוות הרפואי להעניק את המינון האופטימלי של צמח הקנאביס, כך שהמטופל יזכה להקלה בסימפטומים מהם הוא סובל תוך מזעור ההשפעות הפסיכו-אקטיביות. יתרון נוסף של המשאף נעוץ בכך שהוא מאפשר טיפול נוח וזמין לחולים שאינם מעוניינים לצרוך קנאביס באמצעות עישון.

"טבע ישראל נכנסת לתחום הקנאביס הרפואי מתוך מחויבות עמוקה למטופלים בתחום הכאב, שהינו אחד מתחומי הליבה של החברה", אמר היום אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל, מנהל אשכול מדינות אפריקה ומזרח-תיכון ומנהל החדשנות בשווקים המתעוררים.

יו"ר Syqe Medical, ד"ר איתן חי עם, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר: "באמצעות המשאף אנו עוברים משימוש בקנאביס לטיפול בקנאביס. המשאף פותר לרופאים את בעיית רישום הצמחים לעישון ומהווה פתרון לחולים על ידי כך, שלראשונה, יוכלו לקבל מינון מדויק של קנאביס רפואי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משאף למתן קנאביס רפואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully