וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היובש שלכם הרווח שלהם: זינוק אדיר במכירת שפתונים

28.11.2016 / 14:19

מזג האוויר היבש הקפיץ את מכירת מוצרי הלחות ברשתות הפארמים. עם המוצרים המבוקשים ביותר נמנים תכשירי לחות לידיים ולגוף, קרמים לתינוקות – וכמובן שפתונים

שפתונים. אירה אימרגליק, מערכת וואלה! NEWS
מדפי השפתונים מתרוקנים/מערכת וואלה! NEWS, אירה אימרגליק

מזג האוויר היבש תפס את רוב הישראלים לא מוכנים. כך לפחות עולה מנתוני המכירות של שלל תכשירי לחות, שנועדו להקל על העור והשפתיים מפני פגעי היובש. ברשת סופר פארם דיווחו על קפיצה משמעותית במכירת שפתונים בשבוע היבש של החודש: מכירת כ-50,000 יחידות של שפתוני לחות ביום, בהשוואה לממוצע של 5,000 בלבד.

עם המותגים המובילים בקטגוריה נמנים לאבלו, בלסטיקס ולייף. בנוסף, ציינו ברשת קפיצה של 40% במכירת קרמים לגוף, לפנים ולידיים, בהשוואה לנובמבר 2015. בחברה המייבאת את המותגים לאבלו וניוואה, אלפא קוסמטיקה, דיווחו על היערכות לאספקה מוגברת של המוצרים לרשתות, וזאת עקב ביקוש מוגבר להשלמת מלאים.

גם בחברת ניאופארם, מוצרי צריכהשמשווקת את המותג דרמוקוסמטיקה דוקטור עור, דיווחו על עלייה של כ-300% במכירה של השפתון הטיפולי ACULIP שמיועד לשפתיים יבשות.

פרט לשפתיים, מורגש היובש גם בידיים שחשופות לאוויר ולמים. בחברת SABON הצביעו על עלייה של 75% במכירה של קרמי ידיים חמאתיים.

באשר לביקוש לתכשירי לחות עבור תינוקות, מציינים בתשלובת ד"ר פישר כי בנובמבר נרשמה עלייה של כ-64% במכירת שמן רחצה לתינוקות (אמול) לעומת אוקטובר השנה. חברת סמואלוב, יבואנית WELEDA מציינת כי המכירות של תכשירי לחות לעור התינוק - קלנדולה ונטופית – הוכפלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

למה לשים לב לפני שקונים שפתון לחות?

לנוכח ריבוי סוגי שפתוני הלחות שקיימים בשוק, כדאי לשים לב לכמה נתונים המופיעים עליהם, כדי שהשפתון שנבחר באמת יהיה כזה שיקל ויגן על השפתיים מפני מזג האוויר. אך לפני הכי נזכיר את מה שכולנו יודעים: לא ללקק את השפתיים במזג אוויר יבש. הרוק מכיל אנזים שמפרק את הדרמיס, השכבה העליונה של העור. אף שפעולה זו מעניקה רטיבות זמנית לשפתיים, בטווח הרחוק יותר השפתיים מתייבשות וניזוקות.

"תפקידו של שפתון לחות הוא לא רק להעניק לחות לשפתיים אלא גם למנוע מהעור איבוד נוזלים. החומרים שאני ממליץ עליהם ברכיבי השפתון הם – אלנטואין, טנטנול, ויטמין E, אלוורה", אומר ד"ר דב סטמפלר, מומחה ברפואת עור ומין ומייעץ למותג דוקטור עור.

לדעת ניצן פרימור, רוקח לחברת frei-ol, השפתונים הבעייתיים הם אלה שמבוססים על רכיבים של מים, שחייבים בתוספת של משמרים, כימיקליים, פרבנים ואלגנטיים (כמו בלזיקונום כלוריד) – שמגרים את העור ואינם בריאים לו. "במקום זאת אני ממליץ על שפתונים על בסיס שמן קיק, שמן כבד שנועד להעניק לשפתיים מעטה של הגנה ולחות. כמו כן, כדאי לטפל בשפתיים באמצעות שפתונים טיפוליים, שמרביתם קיימים בצורת טיובה (שפורפרת). יש לוודא שהמוצרים הטיפוליים הם 100% טבעיים והיפואלרגניים".

  • עוד באותו נושא:
  • שפתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully