וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשלב את הדיגיטל במסחר: פוקימון יגדיל מכירות?

28.11.2016 / 14:51

במטרה להתאים את חוויית הקנייה לצרכן המודרני מכניסים אנשי הפירסום את עולם הדיגיטל לשטח המסחר. בין שתילת פוקימונים בחנויות לחלונות ראווה דיגיטליים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוקימון בשרונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשמשחק הפוקימון גו פרץ לחיינו בסערה, היו עסקים אמריקאים שהשכילו לזהות את הפוטנציאל, בפרסום הודעות אודות הימצאות הפוקימונים בחנויות ומסעדות וכך הצליחו להביא לקוחות פוטנציאליים לחנויות. בארץ התבצע מהלך דומה בקניון ג'י בראשון לציון ומתחם שרונה בתל אביב, באמצעות משרד הדיגיטל קניבל מדיה שהשתיל פוקימונים במתחמי הקניות והביא מאות קונים לחנויות.

"הגדולה של המשחק היא בכך שהיא גרמה לאנשים לצאת מהבית וללכת פיזית למקומות אחרים", אומרת רוית בכמן מנכ"לית קניבל מדיה ויועצת ניו מדיה לאגף המודיעין בצה"ל, בועידת הקניונים 2016 שמתקיימת בימים אלה באילת. "באמצעות הפוקימונים הצלחנו לייצר העלאה ממשית בפדיון במתחמי הקניות, להיא לקוחות פוטנציאליים ולהחיות אותם בשעות המתות".

אולם האפקליציה המצליחה היא רק דוגמא אחת לדרך הכי בסיסית בה ניתן לשלב את הדיגיטל בעולם המסחר המסורתי. "כיום אנשים כבר לא קונים מוצרים - לא חולצה מכנסיים ולא נעליים", אמר יוני סער, נשיא ובעלי פורמרקט, בועידת הקניונים 2016. "יותר ויותר אנשים דוגלים באג'נדה ירוקה, רוצים למחזר ופחות לקנות. מה שמחליף את הקניה העצמה הוא עולם הרגש והחוויה".

לטענת סער, האמצעים הדיגיטלים שיעצימו את חוויית הביקור בקניון הם קירות דיגיטליים שמשנים אווירה בהתאם לצורך ואפילו חלונות ראווה דיגיטליים שיפעלו לאחר שעות פתחית החנות. "גם לאחר שהחנות נסגרת היא נשארת פתוחה – הלקוחות יוכלו להסתובב בקניון ולבצע רכישות בחנות באמצעות חלונות ראווה דיגיטליים".

אחת הדוגמאות לקירות דיגיטליים ניתן לקראות כבר היום ביפן: "בתחנות רכבת אפשר לראות שילוב בין קיוסקים מסורתיים לצדם של קירות, שגם דרכם ניתן לבצע הזמנות של אוכל ושתיה עבור הנוסעים". מספרת בכמן.

  • עוד באותו נושא:
  • פוקימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully