וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטורי פותחת משלוחים: האם היא יותר זולה מהמתחרים?

16.1.2017 / 15:03

אתר סחר נוסף מצטרף לאתרים הפעילים של מגה, שופרסל ורמי לוי . ניצלנו את ההזדמנות ובדקנו סל של מוצרים בסיסיים כדי לראות איזה רשת מציעה את המחירים המשתלמים ביותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתר ויקטורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקן חדש בשוק רכישות און ליין - רשת השיווק ויקטורי השיקה אתר סחר חדש שהצטרף לאתרים של שופרסל, רמי לוי ומגה - הפועלים כיום. הזמנה און ליין משאר רשתות השיווק יכולה להתבצע כיום דרך אתרים כמו MYSUPERMARKET.

מרכזי ההפצה של האתר החדש ישרתו לקוחות מישובי המרכז, השרון ואיזור חיפה והקריות. בעוד כחודש ייפתח מרכז הפצה נוסף בראש העין שישרת את תושבי אריאל, פתח תקווה וישובים לאורך כביש 5.

במסיבת העיתונאים שהתקיימה אמש, סיפר איל רביד מנכ"ל "ויקטורי" כי האתר החדש רווי במבצעים מיוחדים ומכיל הצעות אוטומטיות לחיסכון ותחליפים למוצרים שהצרכן מבקש במחיר זול יותר. כמו כן, לרגל ההשקה הכריז רביד על מבצע שיהיה תקף עד להודעה חדשה, ובמסגרתו תינתן הנחה של 50 שקל בכל רכישה מעל 550 שקל שתתבצע דרך האתר.

רוב אתרי הסחר של רשתות השיווק מציעים מבצעים מיוחדים על רכישות און ליין. ערכנו השוואה למחירים באתרי הרשתות ויקטורי, שופרסל, רמי לוי ומגה לסל קטן של מוצרים בסיסיים. לקחנו בחשבון מבצעים עדכניים שקיימים באתר, אך לא כללנו מוצרי כמות. כללנו בסל 11 מוצרי יסוד – שישה סוגי ירקות, פסטה, כרעיים של עוף, בשר טחון, שימורי תירס ובקבוק שמן זית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
השוואת מחירים בקניות און ליין. ShutterStock
השוואת מחירים בקניות און ליין/ShutterStock

מהבדיקה שערכנו עולה כי הסל הזול ביותר הוא של רשת רמי לוי, 121.3 שקל, ובו הירקות הזולים ביותר, ומחיר טוב לכרעיים של עוף. הסל של ויקטורי במקום השני עם 124.8 שקל, בזכות המבצע האטרקטיבי על כרעי עוף טרי – 9.95 שקל לקילו. במקום השלישי האתר של מגה – 140 שקל, עם מחירי הירקות היקרים ביותר, מבצע אטרקטיבי לבשר טחון טרי – 39.90 שקל לקילו, ומחיר סביר לכרעי עוף – 19.90 שקל. הסל של שופרסל אונליין הוא היקר ביותר בבדיקה הנוכחית – 145.4 שקל. מה שמייקר את הסל בהשוואה לאחרים, הוא המחיר הגבוה של כרעי עוף – 27.90 שקל לקילו.

דמי משלוח של האתר החדש יעמדו על 29.90 שקל, מחיר זהה למשלוחים של רמי לוי. מחיר המשלוח בשופרסל אונליין 30 שקל, ורק ברכישה מעל 750 שקלים המחיר יורד ל-10 שקלים. עלות המשלוח של מגה היא 28 שקל, ורק לקוחות כרטיס האשראי YOU נהנים ממשלוח חינם בקניה מעל 600 שקלים.

חשוב לציין שאף אתר לא מציג מידע בהיר אודות דמי משלוח בעמוד הבית וחבל שכך - על מנת לגלות את העלות צריך לחפור באתר כדי לחפש את המידע או לגלות אותו בשלב התשלום על ההזמנה שדורשת גם הרשמה.

ידוע שדמי המשלוח מהווים אחד החסמים להימנעות הלקוחות מרכישות מוצרי מזון און ליין, ולכן נשאלת השאלה, מדוע לא השכילו הקמעונאים עד היום לשווק את עצמם באמצעות הוזלה משמעותית של דמי המשלוח. "עלות משלוח לקמעונאי דרך חברה חיצונית היא 41 שקלים כולל מע"מ", אומר אייל רביד. "אז כשאנחנו משווקים את זה ללקוחות ב-30 שקלים כבר יש כאן מימון מצדנו. ישנם רשתות שמציעות משלוח מוזל או חינמי בקניה מעל סכום מסוים, אבל תשימו לב שאלה סכומים מאוד גבוהים - 600, 750 שקל – זו בעצם הדרך של הרשת להגדיל את סל הקניה, בעוד הקניה הממוצעת באינטרנט היא 550 שקלים".

ומה יהיה עם חוק השקיות החדש בשירותי און ליין? מבדיקה שערכנו עולה, כי שירות אונליין של רמי לוי מחייב את הלקוחות לרכוש שקיות אריזה ב-10 אגורות לשקית. שופרסל אונליין מספק את הקניות בשקיות נייר, אתר מגה ו-ויקטורי אורזים את המוצרים בקרטונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully