וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחן את עצמך: האם אתה מתאים למסחר בבורסה?

16.2.2017 / 11:38

מניות? שורט? עצירת הפסד? אם המושגים האלה מלחיצים אתכם, אפליקציה חדשה מנסה להרגיע ולהסביר אותם בצורה פשוטה. כעת תוכלו גם אתם לבדוק - שווה לכם להשקיע בבורסה?

בורסה. ShutterStock
בורסה/ShutterStock

אין הרבה צמדי מילים בשפה העברית שמפחידים ומבלבלים כל כך כמו הצמד "שוק ההון". הקונוטציה המידית שעולה לראש היא מניות, מספרים, לחץ והרבה צעקות. אז איך בכל זאת ניתן להפוך את המחשבה על שוק ההון לפחות מפחידה?

מיזם חדש מקורי בשם בורסה-לנד רוצה לעשות בדיוק את זה – להנגיש את שוק ההון לעם, או במילים אחרות, ללמד אנשים על שוק ההון בצורה עניינית ומהנה ללא כל צורך להוציא כסף על מניות ממשיות, כך שיבינו קצת בבורסה לפני שהם קופצים פנימה למסחר אמתי. בין המשקיעים: כוכבי אלופת המדינה הפועל ב"ש שיר צדק וגיא חיימוב, והרכש הטרי של בית"ר ירושלים חן דילמוני.

אפליקציית בורסה-לנד החדשה מדמה למעשה זירת מסחר אמתית בשוק ההון, אך מוסיפה את הממד החברתי והתחרותי. כלומר מדובר בפלטפורמה בה ניתן להתחרות מול חברים ומשתמשים אחרים, מי יצליח להשיג את התשואה הגבוהה ביותר עבור השקעתם בזמן וכמות הכסף הקצובים של התחרות. במהלך התחרות עצמה כל משתתף מקבל סכום כסף קבוע שבעזרתו ניתן לסחור על כל הנכסים שהוגדרו לתחרות הספציפית. כל משתתף רשאי לקנות ולמכור נכסים ללא הגבלה בהתאם לכמות הכסף שברשותו. ניתן להעביר הוראות קניה ומכירה (שורט) ניתן להוסיף STOPLOSS (עצירת הפסד) אוTAKE PROFIT (לקיחת רווח), ממש כמו במסחר אמתי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

אחד היתרונות הגדולים של בורסה-לנד היא שבנוסף למסחר במניות אמתיות ועדכניות, המידע המוצג על נתוני הנכסים הם נתוני זמן אמת. בנוסף, הכל מתבצע בממשק נוח לתפעול בגרסת אפליקציה ובגרסה מקוונת. ניתן לבחור בין 4 סוגי תחרויות: תחרות יומית חינמית, תחרות יומית, שבועית וחודשית בתשלום. את התשלום ניתן לבצע או בכסף ממשי בעזרת כרטיס אשראי או במטבע הווירטואלי של האפליקציה שנקרא DOJI, אותו ניתן להרוויח מתחרויות (כולל החינמיות). התחרויות בתשלום מעניקות פרסים יקרי ערך לשלושת המשתתפים עם התשואה הגבוה ביותר, כך שהסיכון הכספי עלול להשתלם.

בורסה-לנד גם מציעה אזור חינוכי שלם בשם "אקדמיה" בו ניתן לקבל הסבר פשוט ונח על מושגי יסוד בתחום שוק ההון ובפרט ובכלכלה בכלל. אז אם מעוניינים להחזיק פורטפוליו של מניות אבל לא יודעים אפילו איך להתחיל, בורסה לנד עשויה להיות לכם מדרגה ראשונה בדרך לשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully