וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופיקס העלתה את מחירי המוצרים ל-6 שקלים

16.2.2017 / 13:35

ההתייקרות נובעת לדברי הבעלים אבי כץ מהתייקרות שכר הדירה ושכר העובדים. סופר קופיקס ימשיכו למכור מוצרים ב-5 שקלים

מערכת וואלה!

רשת קופיקס הכריזה הבוקר (חמישי) על העלאת מחירי המוצרים בכלל סניפי הרשת לשישה שקלים. ההעלאה באה בעקבות ההתייקרויות במשק, בין היתר שכר הדירה, שכר המינימום, הארנונה, החשמל וחומרי הגלם, שאינם מאפשרים לרשת להמשיך ולמכור את מוצריה ב-5 שקלים. ההעלאה תכנס לתוקף החל מה- 19.2.17 יום ראשון ותיושם בכל סניפי הרשת.

"מאז שפתחנו את רשת קופיקס לפני שלוש וחצי שנים, חסכנו לצרכנים באופן ישיר ועקיף מעל מיליארד שקלים אנחנו מוכרים כ- 200,000 פריטים ביום, דבר שחוסך לצרכנים כמיליון וחצי שקל כל יום, בהשוואה למחירים ברשתות האחרות", אמר היום אבי כץ, יזם הרשת ובעלים. "הרעיון העומד בבסיסה של קופיקס, מחיר אחיד לכל המוצרים, ימשיך להתקיים, אך המחיר יעמוד על 6 שקלים. ניסינו במשך תקופה ארוכה להילחם בכוחות השוק ולשמור על המחיר של 5 שקלים. שכר המינימום עלה, שכר הדירה עלה, ארנונה, חשמל וחומרי הגלם התייקרו ולא מאפשרים לנו עוד למכור בחמישה שקלים.

העלאת המחיר תאפשר לנו להמשיך ולהתקיים כרשת חזקה, להעשיר את מגוון המוצרים ולהביא את המהפכה לכ- 100 מיקומים נוספים, מיקומים שעד היום במרווח ה- 5 ¤ לא הצדיקו פתיחת סניף של קופיקס. גם במחיר של שישה שקלים נמשיך לשמור על האטרקטיביות של הרשת ולהיות הרשת הזולה והמשתלמת ביותר".

מהרשת נמסר כי סופר קופיקס אינה מייקרת את מוצרי הסופר ותמשיך למכור כ- 800 מוצרים ב- 5 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • קופיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully