וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל תשווק מותג הפרטי של גבינות צהובות במחירים הנמוכים בכ-20%

גבינות צהובה פרוסה 28%, במשקל של 150 גרם תימכר ב-6.30 שקל. סמנכ"ל סחר: ושיווק: "הורדנו את מחירם בעשרות אחוזים למול הגבינות הצהובות המקומיות במעדניה"

גבינה צהובה של שופרסל. סטודיו שופרסל,
גבינה צהובה של שופרסל/סטודיו שופרסל

"שופרסל החלה לייבא גבינות צהובות פרוסות במחיר נמוך ב-20% מהמחיר של הגבינות המקומיות", כך עולה מידיעה שפרסמה היום החברה. עד כה שיווקה החברה גבינות צהובות מיובאות רק במעדנייה.

אורי קילשטיין סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל אומר, "במאי 2015 התחלנו את מהפכת החלב של שופרסל. מוצרי החלב של רמת הגולן הביאו לירידה במחירי החלב הטרי בישראל. מייד לאחר מכן התחלנו לייבא גבינות צהובות והורדנו את מחירם בעשרות אחוזים למול הגבינות הצהובות המקומיות במעדניה".

בשופרסל ציינו כי החברה מייבאת גבינות צהובות פרוסות ללא חומרים משמרים ממחלבה מובילה בפולין ומציעה מגוון מוצרים בגדלים שונים. המחירים בשופרסל דיל:
גבינות צהובה 28% פרוסות 150 גרם 6.30 שקל
גבינה צהובה 28% פרוסות 400 גרם 16.50 שקל
וגבינה צהובה 28% פרוסות 1 ק"ג ב-29.90 שקל בשופרסל דיל אקסטרא בלבד.

לשם השוואה ציינו בשופרסל כי גבינות עמק 400 גרם נמכרת בשופרסל דיל במחיר של 21.30 שקל וכעת תשווק גבינה צהובה שופרסל במחיר 16.50 שקל - הנחה של 22% ללקוח.

"המותג הפרטי שופרסל תרם להורדת יוקר המחייה בקטגוריות רבות ובראשן: מוצרי חלב טרי מהרי הגולן, גבינות צהובות מאירופה, בשר טרי אנגוס מארגנטינה, מזון תינוקות מתוצרת פריגו ארה"ב ועוד אלפי מוצרים נוספים", אמר קילשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully